Korres Pure Greek Olive - Part 1

Καλημέρα! Πριν ένα μήνα περίπου πήρα αρκετά προϊόντα από την σειρά Pure Greek Olive του Korres. Τα δοκίμασα και αποφάσισα να μοιραστώ τις εντυπώσεις μου μαζί μου. Χώρισα το άρθρο σε δύο μέρη, ένα για το πρόσωπο και ένα για το σώμα, ώστε να μην είναι τεράστιο και ταυτόχρονα να πούμε αρκετές λεπτομέρειες! 
Σήμερα θα δούμε τα προϊόντα προσώπου! Στο σύνολο είναι τρία, δύο κρέμες και ένα γαλάκτωμα καθαρισμού. 
Ξεκινάω με την Ενυδατική Κρέμα Ημέρας. Περιέχει 97,1% φυσικά συστατικά.
Μη λιπαρή κρέμα ημέρας για ενυδάτωση, ελαστικότητα και ματ αποτέλεσμα, ιδανική για κάθε τύπο δέρματος. Εμπλουτισμένη με πολύτιμο αντιοξειδωτικό εκχύλισμα από κύτταρα φύλλων ελιάς, εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο και βιταμίνη C, ενισχύει τον προστατευτικό φραγμό της επιδερμίδας και βελτιώνει την υγιή εμφάνισή της.
Το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο ενυδατώνει, θρέφει, προσφέρει αντιοξειδωτική δράση, αναζωογονεί και θωρακίζει την επιδερμίδα. Το εκχύλισμα από κύτταρα φύλλων ελιάς έχει ισχυρή αντιοξειδωτική και αντιγηραντική δράση, απαλυντικές ιδιότητες, ενώ ενδυναμώνει τον προστατευτικό φραγμό της επιδερμίδας. Η σταθερή βιταμίνη C προσφέρει λάμψη, ομοιόμορφο τόνο και αντιοξειδωτική δράση.
Η τιμή της είναι 23€ και περιέχει 40ml.
Έχει αρκετά λεπτόρρευστη σύσταση και λίγη ποσότητα αρκεί για να απλωθεί σε όλο το πρόσωπο. Απορροφάται πολύ γρήγορα ενώ ταυτόχρονα έχει σατινέ τελείωμα. Σαν υφή δεν κολλάει. Έχει ελαφρύ άρωμα ελιάς που με το πέρασμα της ώρες εξαφανίζεται. Το ότι είναι για όλους τους τύπους επιδερμίδας με έκανε αρχικά σκεπτική καθώς έχω πολύ λιπαρή επιδερμίδα αλλά όσες φορές την έχω χρησιμοποιήσει δεν μου έχει δημιουργήσει λιπαρότητα. Συνολικά είναι αρκετά ωραία κρέμα ημέρας, ενυδατώνει καλά και δεν βγάζει λιπαρότητα, που είναι τα δύο σημαντικότερα ζητούμενά μου σε μία κρέμα ημέρας!

Συνεχίζω με την Θρεπτική Κρέμα Νύχτας. Περιέχει 94,7% φυσικά συστατικά.
Ενισχυμένη κρέμα νύχτας για ενυδάτωση και ελαστικότητα, ιδανική για κάθε τύπο δέρματος. Εμπλουτισμένη με πολύτιμο αντιοξειδωτικό εκχύλισμα από κύτταρα φύλλων ελιάς, εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο και υαλουρονικό οξύ, ενισχύει τον προστατευτικό φραγμό της επιδερμίδας και προσφέρει βαθιά ενυδάτωση και θρέψη.
Η τιμή της είναι 25,10€ και περιέχει 40ml.
Η σύστασή της είναι αρκετά πιο πυκνή αλλά και πάλι αρκεί μία μικρή ποσότητα για όλο το πρόσωπο. Και πάλι απορροφάται γρήγορα, έχει σατινέ τελείωμα και σαν υφή δεν κολλάει. Το άρωμα μου φαίνεται ίδιο αλλά πιο απαλό από την κρέμα ημέρα. Την έχω χρησιμοποιήσει μόνο δύο φορές, καθώς και τις δύο το πρωί ξύπνησα με πολύ λιπαρότητα. Δεν θα την πρότεινα για λιπαρές επιδερμίδες αλλά για κανονικές και ξηρές. 

Τελευταίο προϊόν προσώπου το Γαλάκτωμα Καθαρισμού 3 σε 1. Περιέχει 96,1% φυσικά συστατικά.
Απαλό γαλάκτωμα καθαρισμού 3 σε 1 που καθαρίζει και τονώνει την επιδερμίδα, απομακρύνοντας αποτελεσματικά ρύπους και μακιγιάζ από πρόσωπο και μάτια. Εμπλουτισμένο με πολύτιμο αντιοξειδωτικό εκχύλισμα από κύτταρα φύλλων ελιάς, εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο και φυσικούς καθαριστικούς παράγοντες, καθαρίζει χωρίς να αφήνει αίσθηση λιπαρότητας.
Η τιμή του είναι 14€ και περιέχει 200ml.
Λεπτόρρευστη υφή, που βάζοντας μικρή ποσότητα στα δάχτυλα και ύστερα στο πρόσωπο καθαρίζει πολύ γρήγορα και εύκολα από το μακιγιάζ. Έχει πολύ ωραίο απαλό άρωμα. Προσωπικά προτιμώ ύστερα να πλένω το πρόσωπό μου και με το καθαριστικό μου. Δεν το έχω δοκιμάσει στην περιοχή των ματιών. Είναι το πρώτο γαλάκτωμα καθαρισμού που χρησιμοποιώ και μου φαίνεται αρκετά καλό.

Αυτά λοιπόν για σήμερα. Ελπίζω να σου άρεσε το άρθρο! Περιμένω τις εντυπώσεις σου στα σχόλια από κάτω!
Μην ξεχάσεις να επιστρέψεις την επόμενη εβδομάδα στο blog για να δεις το δεύτερο μέρος με τα προϊόντα σώματος!
Επίσης αν θες να με υποστηρίξεις μην παραλήψεις να εγγραφείς!
Τα λέμε την επόμενη εβδομάδα.

Σχόλια