Φθινοπωρινό μακιγιάζ

Καλημέρα! Σήμερα θα αναφερθώ σε τρία καλλυντικά τα οποία δημιουργούν το αγαπημένο μου φθινοπωρινό μακιγιάζ. Δεν θα εστιάσω καθόλου στη βάση του μακιγιάζ (foundation, πούδρες κλπ.) αλλά στην παλέτα από Nyx Warm Zone Contour Intuitive, το μολύβι χειλιών από Radiant στην απόχρωση 05 και στο κραγιόν από Maybelline Color Sensational στην απόχρωση 930 Nude Embrace.
Ας ξεκινήσουμε με τη παλέτα της Nyx. Περιέχει δύο highlighters, ένα χρυσό και ένα ροζ σαμπανιζέ, ένα ρουζ ροζ με χρυσό shimmer και έξι σκιές, μία ματ ανοιχτή μπεζ, μία χάλκινη shimmer, μία μπεζ/καφέ ματ, μία καφέ ματ, μία κεραμιδί ματ και μία λαδί/χρυσό shimmer. 
Ο τρόπος που μου αρέσει να χρησιμοποιώ αυτή την παλέτα είναι, βάζω την μπεζ/καφέ σκιά στη κόγχη του βλεφάρου καθώς και σε όλο το κινητό βλέφαρο, με αυτό το τρόπο λειτουργεί σαν μεταβατική σκιά. 
Αν θέλω να κάνω κάτι πολύ καθημερινό και nude παίρνω την καφέ σκιά και την βάζω εξωτερικά στη κόγχη, κάτω όμως από την πρώτη σκιά που τοποθέτησα. Όταν έχω αναμείξει καλά τις σκιές και έχω δώσει το βάθος που θέλω παίρνω με την άκρη του δαχτύλου μου την λαδί/χρυσή shimmer σκιά και την τοποθετώ κεντρικά στο κινητό βλέφαρο και αναμειγνύω ελαφρά με τις υπόλοιπες σκιές ώστε να έχουν συνέχεια. 
Ο απόλυτος όμως συνδυασμός για εμένα για το φθινόπωρο είναι να βάλω την κεραμιδί και χάλκινη σκιά με ακριβώς τον ίδιο τρόπο. 
Για να ολοκληρώσω το μακιγιάζ περνάω στο κάτω βλέφαρο την μπεζ/καφέ σκιά και βάζω στο τόξο του βλεφάρου και στην εσωτερική γωνία του ματιού το χρυσό highlighter.
Δυστυχώς η συγκεκριμένη παλέτα δεν υπάρχει πλέον στην Nyx, όμως είναι αποχρώσεις που μπορείς να βρεις σε πολλές παλέτες!
Για να ολοκληρώσω το μακιγιάζ χρησιμοποιώ το μολύβι χειλιών της Radiant στην απόχρωση 05 σαν περίγραμμα αλλά και γεμίζοντας τα χείλη και ταμποναριστά το κραγιόν από Maybelline Color Sensational στην απόχρωση 930. Το μολύβι χειλιών είναι ένα κεραμιδί/καφέ και μαζί με ένα ανοιχτό nude κραγιόν ισορροπεί το μακιγιάζ μου.
Τα κεραμιδί, χάλκινα, χακί και καφέ τα θεωρώ πολύ φθινοπωρινά χρώματα. Επίσης πιστεύω πως ταιριάζουν πολύ ωραία με τα χρώματά μου, για αυτό και τα προτιμώ! 
Ελπίζω να σου άρεσε το άρθρο μου! Αν θες μπορείς να εγγραφείς στο blog, πατώντας "Παρακολούθηση" στην αρχική σελίδα. Εσύ ποιες αποχρώσεις και προϊόντα χρησιμοποιείς περισσότερο αυτήν την εποχή; 

Σχόλια