L'oreal Καθαρισμός

Γεια σου! Το ντεμακιγιάζ και ο βαθύς καθαρισμός είναι βασικά βήματα στην ρουτίνα περιποίησης προσώπου μου. Για αυτό και συχνά δοκιμάζω καινούρια προϊόντα ώστε να βρω αυτό που ταιριάζει καλύτερα στην επιδερμίδα μου! Πριν λίγους μήνες επέλεξα την L'oreal Paris και σήμερα είμαι εδώ ώστε να σου πω τις εντυπώσεις μου.
Είναι πολύ όμορφο το να βάφομαι αλλά είναι σημαντικό και το ντεμακιγιάζ. Για αυτό και δοκίμασα από την σειρά Fine Flowers το γαλάκτωμα καθαρισμού και τον τονωτική λοσιόν με εκχύλισμα από τριαντάφυλλο και λωτό για κανονική/μεικτή επιδερμίδα. Το τριαντάφυλλο έχει απαλυντικές και καταπραϋντικές ιδιότητες ενώ ο λωτός εξισορροπητικές και προστατευτικές. Έρχονται σε δύο πολύ όμορφες συσκευασίες των 400ml που σίγουρα σε συνδυασμό με την αντλία/πώμα που έχουν θα μου κρατήσουν πολύ καιρό ακόμα! Η σειρά είναι δερματολογικά ελεγμένη και κυκλοφορεί και για ξηρές και ευαίσθητες επιδερμίδες. Η τιμή τους στα 6,99€.
Επίσης για να αφαιρώ πιο γρήγορα και εύκολα το μακιγιάζ από τα μάτια, χωρίς να ερεθίζω την περιοχή αυτή, επέλεξα το Απαλό ντεμακιγιάζ ματιών και χειλιών για αδιάβροχο μακιγιάζ, στα 125ml. Είναι οφθαλμολογικά ελεγμένο, μη λιπαρό και κατάλληλο για ευαίσθητα μάτια. Η τιμή του στα 6,35€.
Ξεκινάω το ντεμακιγιάζ μου βάζοντας σε ένα δίσκο ντεμακιγιάζ ή βαμβάκι μικρή ποσότητα από το απαλό ντεμακιγιάζ ματιών και με ταμποναριστές κινήσεις αφαιρώ τις σκιές και τη μάσκαρα από τα βλέφαρά μου! Συνεχίζω χρησιμοποιώντας το γαλάκτωμα καθαρισμού. Πατάω μία φορά την αντλία και με τα δάχτυλα κάνω απαλό μασάζ σε όλο το πρόσωπο και το λαιμό και στην συνέχεια το αφαιρώ. Τέλος, πάλι σε ένα δίσκο βάζω μερικές σταγόνες από την λοσιόν και τον περνάω από όλο μου το πρόσωπο, ώστε να απομακρύνει τυχόν υπολείμματα μακιγιάζ αλλά και για να εξισορροπήσει το ph του προσώπου μου. 
Ο συνδυασμός των τριών αυτών προϊόντων απομακρύνει τελείως το μακιγιάζ, ακόμα και τα μακράς διάρκειας κραγιόν με ευκολία. Προσωπικά προτιμώ και μετά από το ντεμακιγιάζ συνεχίζω την καθημερινή ρουτίνα περιποίησης του προσώπου μου.

Τέλος θα αναφερθώ σε δύο μάσκες από την σειρά Pure Clay με τρία είδη αργίλου. Η Purity mask με εκχύλισμα ευκαλύπτου προσφέρει βαθύ καθαρισμό και απορροφά τη λιπαρότητα και η Blemish rescue mask με εκχυλίσματα θαλάσσιας άλγης προσφέρει βαθύ καθαρισμό, μείωση των ατελειών και των ορατών πόρων. Η μάσκες τις σειράς είναι δερματολογικά ελεγμένες, περιέχουν 50ml προϊόντος και κοστίζουν 9,98€.
Με την συγκεκριμένη σειρά προτιμώ το multimasking δηλαδή κάνω μάσκες ταυτόχρονα σε διαφορετικά σημεία του προσώπου, μία φορά την εβδομάδα. Στο Τ (κούτελο και μύτη) την Blemish και στο υπόλοιπο πρόσωπο την Purity. Από τις δύο αυτές η αγαπημένη μου είναι η Blemish καθώς όντως μειώνει την όψη των πόρων. Η Purity καθαρίζει και χαρίζει ματ τελείωμα, όμως μου προκαλεί ένα αίσθημα καύσους. 

Ήταν η πρώτη φορά που χρησιμοποίησα προϊόντα καθαρισμού της συγκεκριμένης εταιρίας και έμεινα αρκετά ικανοποιημένη. Οι τιμές των προϊόντων είναι φυσιολογικές για την ποσότητα που περιέχουν και η απόδοσή τους είναι αυτή που αναφέρει η εταιρία. Από όλη αυτήν τη δοκιμή σίγουρα θα εντάξω την Blemish rescue mask στη ρουτίνα μου!

Αυτά από εμένα και αυτήν την εβδομάδα! Ελπίζω να σου φάνηκε ενδιαφέρον το άρθρο. Θα ήθελα να μάθω τις απόψεις μου για τα καθαριστικά της εταιρίας αλλά και ποια άλλα χρησιμοποιείς εσύ!
Μην ξεχάσεις να ακολουθήσεις το blog, ανεβάζω νέο άρθρο κάθε Παρασκευή.
Τα λέμε την επόμενη εβδομάδα!

Σχόλια