Revolution x Petra

Καλημέρα! Μία άλλη παλέτα που παρήγγειλα πριν από λίγους μήνες από τη Revolution είναι η συνεργασία τους με την Beauty Blogger Petra. Περιέχει 36 σκιές, ματ, σατινέ και shimmer σε καφέ, μωβ και ροζ, θερμές και ψυχρές αποχρώσεις και κοστίζει 12€. Δεν περιέχει καθρέφτη αλλά αυτό δεν είναι κάτι που με ενοχλεί καθώς μου προσφέρει πολλές περισσότερες χρωματικές επιλογές! Όπως και με την παλέτα της Emily θα προσπαθήσω να εξηγήσω όσο καλύτερα μπορώ τις αποχρώσεις. 

Θα ξεκινήσω με τη πιο ψυχρή πλευρά και στη πρώτη σειρά έχουμε τις σκιές Savage (βαθύ θερμό μωβ σατινέ), OMG (λιλά μωβ ματ- πιο ανοιχτό από το savage), Honeymoon (ροζ ματ), All Black Everything (μαύρο ματ), Couple Goals (βαθύ ψυχρό μωβ σατινέ), Green Turner (δαμασκηνί ματ).
Με φλας
Χωρίς φλας















Στη δεύτερη σειρά έχουμε τις σκιές Swiss praline (καφέ/μωβ shimmer), Wierdo (καφέ/χρυσό shimmer), Drugstore queen (κουφετί μεταλλικό), Wedding cake (ψυχρό λευκό σατινέ), Best friends (μπρονζέ χρυσό shimmer), Princesses dress (ροζ/μωβ μεταλλικό).
Με φλας
Χωρίς φλας















Στην  τρίτη σειρά έχουμε τις σκιές Cute af (ροδακινί σατινέ), Sweet tooth (βαθύ ψυχρό καφέ ματ), Get ready (ψυχρό μπεζ/καφέ ματ), Mouse (γκρι ματ), Multitasker (μπεζ/καφέ ματ), #Nofilter (ανοιχτό μπεζ ματ).
Με φλας
Χωρίς φλας
















Πάμε τώρα στη θερμή πλευρά. Στη πρώτη σειρά έχουμε τις σκιές B day girl (μπεζ/ροζ μεταλλικό), Golden boy (θερμό μπρονζέ μεταλλικό), Banana milk (μπεζ/κίτρινο ματ), Yaaas (ροζ/ροδακινί ματ), Apricot pie (κοραλλί ματ), Copper penny (θερμό καφέ σατινέ).
Με φλας
Χωρίς φλας















Στη δεύτερη σειρά έχουμε τις σκιές My precious (βαθύ βαρομουρί ματ), Coffee first (ανοιχτό καφέ σατινέ), Snobby (καφέ μεταλλικό), Gossip (μπορντό ματ), Hashtag (θερμό μπεζ/καφέ ματ), Queen B (καφέ με μπλε σατινέ).
Με φλας
Χωρίς φλας















Και στην τρίτη και τελευταία σειρά έχουμε τις σκιές Pretty please (καστανό ματ), Hubby's fave (βαθύ μπλε μεταλλικό), Canary (κίτρινο ματ), Brick trick (μπεζ/πορτοκαλί ματ), Candy apple (φούξια ματ), I'm shook (βαθύ μωβ/κόκκινο μεταλλικό). 
Με φλας
Χωρίς φλας
















Συνολικά η παλέτα θεωρώ πως έχει σχεδόν όλες τις ψυχρές και θερμές αποχρώσεις μπεζ καφέ που μπορείς να χρειαστείς καθώς και κάποια μωβ, ροζ, ροδακινί. Δεν έχει έντονα χρώματα ή πολλά, όμως αυτά που έχει είναι σε πολλές διαβαθμίσεις! Μου αρέσει πολύ που έχει και ματ και σατινέ και shimmer και μεταλλικές σκιές. Προσωπικά οι θερμές αποχρώσεις που έχει με τραβάνε πιο πολύ αλλά μου αρέσουν αρκετά και οι πιο ψυχρές. Αν και νιώθω πως θα μπορούσαν να βάλουν και άλλα χρώματα μέσα.

Ποιοτικά είναι από τις πιο ωραίες σκιές που έχω δοκιμάσει! Έχουν καταπληκτική απόδοση και διάρκεια. Αναμειγνύονται πολύ εύκολα και γρήγορα. Δεν έχουν fall-out αλλά λίγο kick-up. Ακόμα και με τις σκούρες σκιές δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Η μόνη σκιά που δεν μου άρεσε ποιοτικά είναι η swiss praline καθώς δεν μπορώ να πάρω αρκετό shimmer και αφήνει ένα σκούρο καφέ, σχεδόν μαύρο χρώμα. Είναι η δεύτερη πιο αγαπημένη μου παλέτα σκιών της Revolution, η πρώτη είναι η soph! Για 36 σκιές αυτής της απόδοσης θα έδινα περισσότερα από τα 12€ που κοστίζει.

Αυτή είναι και η δεύτερη παλέτα σκιών που είχα παραγγείλει. Η Revolution είναι μία εταιρία που πιστεύω πως κάνει καταπληκτικές παλέτες σκιών και σίγουρα θέλω να δοκιμάσω και άλλα προϊόντα μακιγιάζ. Αν θα σου άρεσε κάτι τέτοιο πες μου τι θα ήθελες να δούμε στα σχόλια από κάτω. Όπως κάθε φορά, αν δεν έχεις εγγραφεί στο blog, μπορείς να πας στην αρχική σελίδα και να πατήσεις την "Παρακολούθηση". Ελπίζω να σου άρεσε το σημερινό το άρθρο! Τα λέμε στο επόμενο!

Σχόλια

  1. Καλησπερα!
    Έχω κι εγώ την ίδια παλέτα! Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι τα περισσότερα matte που έχει είναι καφέ και τα shimmery για να γράψουν καλά πρέπει να έχω βάλει concealer από κάτω και να τα δουλέψω με το δάχτυλο. Θα προσπαθήσω να βγάλω την πρώτη στρώση μήπως φταίει αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ πιστεύω πως θα μπορούσε να έχει 3-4 λιγότερα ματ καφέ και να ήταν σε κοραλί - απαλό ροζ ή μωβ τόνους. Τις shimmer σκιές τις τοποθετώ κυρίως με δάχτυλο ώστε να έχουν τη μέγιστη απόδοση, αν και αυτό το πρόβλημα το έχω σχεδόν με όλες τις shimmer σκιές που έχω δοκιμάσει! <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου