L'oreal Paris Infaillible

Καλημέρα και καλό μήνα! Η L'oreal Paris κυκλοφόρησε πρόσφατα στην Ελλάδα νέα καλλυντικά, τα Rouge Signature υγρά κραγιόν καθώς και primerfoundation, concealer, πούδρα σε ελεύθερη μορφή της σειράς Infaillible. Για να δούμε εγώ τι δοκίμασα!

Το τελευταίο διάστημα έχω εμμονή με τη βάση μου να φαίνεται αψεγάδιαστη, για αυτό και θέλησα να δοκιμάσω το Infaillible 24h Fresh Wear Foundation που υπόσχεται "αποτέλεσμα μεγάλης διάρκειας και υψηλής κάλυψης, που κρύβει τα σημάδια της κούρασης και τις ατέλειες, ενώ παραμένει αναλλοίωτο για 24 ώρες και χαρίζει αίσθηση φρεσκάδας στην επιδερμίδα σας από το πρωί ως το βράδυ".
Η σύστασή του είναι πολύ λεπτόρρευστη, απλώνεται με ευκολία σε όλο το πρόσωπο με πινέλο, σφουγγάρι αλλά και τα δάχτυλα, χωρίς να κάνει μπαλώματα. Για να καλύψω πρόσωπο και λαιμό χρειάζομαι τρία πατήματα της αντλίας και μου χαρίζει απευθείας μέτρια κάλυψη. Αλλά αν θέλω πλήρη κάλυψη, χτίζεται.
Μέσα σε λίγα λεπτά οξειδώνεται ελάχιστα, γίνεται όμως ένα με την επιδερμίδα μου. Το τελείωμα είναι φυσικό ματ, που δεν γυαλίζει αλλά δεν είναι και σαν "χαρτί". Κάτι που παρατήρησα είναι πως δεν χρειάζεται σετάρισμα, επομένως αν βιάζεσαι να ετοιμαστείς ή δεν θες να χρησιμοποιείς πολλά προϊόντα που μπορεί να κάνουν το μακιγιάζ να δείχνει βαρύ, πιστεύω πως θα σου αρέσει. Προσωπικά επειδή έχω λιπαρή επιδερμίδα και θέλω να κρατήσει έως και 12 ώρες κάτω από αντίξοες συνθήκες (έντονο φωτισμό, εναλλαγές θερμοκρασίας) χρησιμοποιώ ελάχιστη πούδρα. Κατά τη διάρκεια της ημέρας, δεν χρειάζεται φρεσκάρισμα και δεν μεταφέρεται.
Μου αρέσει που είναι σε γυάλινη συσκευασία με αντλία, καθώς μπορώ να ελέγχω την ποσότητα που χρειάζομαι και δεν έρχεται σε άμεση επαφή με εξωγενείς παράγοντες οπότε παραμένει καθαρό. Κάτι που μπορεί να ενοχλήσει κάποιον είναι πως έχει ελαφρύ άρωμα αλλά αυτό εμένα δεν με πειράζει. Είναι το πρώτο foundation της εταιρίας που αγόρασα και έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη! Η απόχρωση που έχω εγώ είναι η 130 True Baige και κυκλοφορούν 26 αποχρώσεις στο εξωτερικό ενώ στην Ελλάδα 12. Περιέχει 30ml προϊόντος και κοστίζει 18.10€.
Το δεύτερο και τελευταίο προϊόν που πήρα είναι το Infaillible More Than Concealer υπόσχεται πως "καλύπτει κηλίδες, μαύροι κύκλοι, ανομοιογενείς τόνους, φωτίζει, διορθώνει, ενώ μπορεί να απλωθεί σε όλο το πρόσωπο, σαν make up".
Έχει πηχτή σύσταση και χρειάζομαι πολύ λίγη ποσότητα για να έχω πλήρη κάλυψη. Το χρησιμοποιώ πριν το foundation για να καλύψω κοκκινίλες τοπικά στο πρόσωπο αλλά και κάτω από τα μάτια, όπως θα χρησιμοποιούσα οποιοδήποτε concealer. Δεν τονίζει τις γραμμές, έχει ματ τελείωμα και είναι πολύ σταθερό.
Λόγω της απόχρωσης που έχω (327 Cashmere) κάνει το πρόσωπό μου να φαίνεται φρέσκο και φυσικό. Αν θέλω να φωτίσω την περιοχή κάτω από τα μάτια, χρησιμοποιώ από πάνω ελάχιστη ποσότητα από ακόμα πιο ανοιχτό concealer (το age rewind ivory από την Maybelline).
Έχει μεγάλο βουρτσάκι για εύκολη εφαρμογή, όμως για αυτό το λόγο είναι ένα προϊόν αποκλειστικά για προσωπική χρήση. Όμως είναι ένα concealer που μου αρέσει καθώς καλύπτει χωρίς να βαρύ κάτω από τα μάτια. Στο εξωτερικό κυκλοφορούν 25 αποχρώσεις ενώ στην Ελλάδα μόλις 5. Περιέχει 11ml προϊόντος και κοστίζει 13.90€.
www.atticabeauty.gr




Και τα δύο προϊόντα μου αρέσουν, όμως θεωρώ πως θα έπρεπε να φέρουν περισσότερες αποχρώσεις, ανοιχτές και ειδικά σκούρες. Η πιο σκούρα απόχρωση foundation που κυκλοφορεί την Ελλάδα είναι το 235. Το ίδιο συμβαίνει και με τα concealer.




Εσύ έχεις ή θα ήθελες να δοκιμάσεις κάποιο προϊόν της σειράς; Περιμένω τις εντυπώσεις σου στα σχόλια! 
Μην ξεχάσεις να ακολουθήσεις το blog, καθώς ανεβάζω νέο άρθρο κάθε παρασκευή! 
Φιλάκια πολλά!

Σχόλια