Revolution Forever Flawless Constellation - Part 1

Καλημέρα! Αν υπάρχει κάποια κατηγορία προϊόντων μακιγιάζ που μου αρέσει να συλλέγω, είναι η παλέτες σκιών. Η Revolution κυκλοφόρησε τέσσερις νέες παλέτες σκιών "Forever Flawless" και μιας και έχουν περάσει πάνω από 6 μήνες από την τελευταία αγορά παλέτας που έκανα αποφάσισα να τις αγοράσω. Θα χωρίσω το review των παλετών ώστε να τις δούμε αναλυτικά!

Θα ξεκινήσουμε με την πιο πολύχρωμη και έντονη, κατά τη γνώμη μου παλέτα της συλλογής. Η Forever Flawless Constellation περιέχει 18 σκιές, όπως και κάθε παλέτα της σειράς, σε διάφορες αποχρώσεις του μπλε, ροζ, μωβ κά. 7 ματ και 11 shimmer.

Στην πρώτη σειρά έχουμε τις σκιές Celestial (κουφετί ροζ shimmer), Jupiter (φούξια ματ), Spiral (μωβ shimmer), Saturn (γαλάζιο shimmer), Night Sky (μπλε shimmer), Mars (μελιτζανί ματ)
Στη δεύτερη σειρά έχουμε τις σκιές Harp ( bronze χρυσό shimmer), Universal (καφέ ματ), Neptune (μπλε shimmer), Venus (φούξια ματ), Cluster (μαύρο ασημί shimmer), Solar (χρυσό shimmer)
Στη τρίτη σειρά έχουμε τις σκιές Dimension (φούξια με μωβ shimmer), Fractal (ασημί shimmer), Cosmic (μωβ ματ), Mercury (γκρι shimmer), Retrograde (δαμασκηνί ματ), Asteroid (μπεζ ματ)
Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής αν και μου αρέσουν τα έντονα χρώματα, μέχρι να την πάρω και να παίξω μαζί της, περίμενα να μην μου αρέσει όσο μου άρεσαν οι υπόλοιπες αρχικά. Όμως γράφει υπέροχα και είναι πραγματικά εκκεντρική. Δεν είναι η τυπική παλέτα σκιών που θα χρησιμοποιούσες καθημερινά αλλά σίγουρα με αυτήν θα ξεχωρίσεις.
Οι αγαπημένες μου σκιές είναι οι Neptune και Venus, οι οποίες γράφουν σαν νέον και η Saturn, με την οποία έχω φανταστεί καταπληκτικά καλοκαιρινά μακιγιάζ.
Δε βρίσκω κάποια σκιά η οποία να μην γράφει καλά, παρά μόνο η Cosmic θέλει λίγη προσοχή και δουλίτσα.
Αν κάτι θα άλλαζα στην παλέτα αυτήν, θα ήταν να προσθέσω ένα δύο ματ ακόμα, σίγουρα σε ροδακινί απόχρωση, για τη μεταβίβαση. Κατά τα άλλα είναι στις αγαπημένες μου!

Εδώ θα βρεις μακιγιάζ με σκιές της παλέτας.

Στο κατασκευαστικό κομμάτι, όλες οι παλέτες της εταιρίας που είχα ήταν σε πλαστική συσκευασία, ενώ τις συγκεκριμένες τις κυκλοφόρησαν σε μεταλλική. Εξωτερικά έχει θέμα γαλαξία και τα ονόματα των σκιών έχουν το ίδιο θέμα. Περιέχει στο ένα μέρος και καθρέπτη και στο άλλο τις σκιές με τις ονομασίες τους από κάτω.

Σχόλια