Αγαπημένα Ιούνιος-Αύγουστος 2018

Το καλοκαίρι τελείωσε όμως τα αγαπημένα του καλοκαιριού είναι εδώ για να τα δούμε! Δεν είναι πολλά όμως είναι αυτά που χρησιμοποιούσα συνέχεια τους τελευταίους τρεις μήνες. Για να τα δούμε! 

Καθημερινά αντί να χρησιμοποιήσω κάποιο foundation προτίμησα την bb cream Miracle Skin Perfector από Garnier. Την προτιμώ καθώς μου προσφέρει μέχρι και μέτρια κάλυψη, προστατεύει από την ηλιακή ακτινοβολία με SPF20 και κρατάει ματ το πρόσωπό μου μέχρι και 4 ώρες αν την σετάρω. Μετά φαίνεται μία φυσική λάμψη που μου αρέσει το καλοκαίρι. Έχω ξαναγράψει για τη συγκεκριμένη και μπορείς να διαβάσεις περισσότερα εδώ.

Συνεχίζουμε με μία παλέτα highlighter που κάθε φορά που τη χρησιμοποιώ, χαζεύω τη λάμψη της στο καθρέφτη. Αναφέρομαι στη συνεργασία SophXRevolution που περιέχει συνολικά 8 highlight μέσα, 4 συμπιεσμένα και 4 ψημένα. Κυρίως χρησιμοποιώ από τη πρώτη σειρά το δεύτερο που είναι ροζ σαμπανιζέ και το τέταρτο που είναι χρυσό σαμπανιζέ. Για να δώσω περισσότερη ένταση πρώτα βάζω fix+ στο πρόσωπό μου και πριν στεγνώσει περνάω το highlighter. Από όλα όσα θα δούμε σήμερα αυτό είναι το πιο αγαπημένο μου! Μπορείς να διαβάσεις και για αυτό περισσότερα εδώ.

Το ρουζ που λόγω του χρώματός του χρησιμοποιούσα συνέχεια είναι στην απόχρωση blush-o-holic από Dust and cream. Είναι σε κοραλλί-ροζ, έχει πολύ ωραία απόδοση και διάρκεια. Το συγκεκριμένο μου άρεσε αφότου το έχω τοποθετήσει στα μάγουλά μου, με όσο έχει περισσέψει στο πινέλο να το περνάω στη μύτη μου. Με αυτό το τρόπο έδειχνε όλο το μακιγιάζ μου πιο φυσικό αφού έδινε το αποτέλεσμα που δίνει όταν βγαίνουμε στον ήλιο και το πρόσωπό μας κοκκινίζει.

Γενικά το καλοκαίρι προτιμώ περισσότερο τις λάμψεις παρά τα matte για αυτό και το κραγιόν που διάλεγα συνέχεια είναι το Color Riche από L'oreal στην απόχρωση 379 Sensual Rose. Αφήνει ένα απαλό ροζ στα χείλη και περιέχει χρυσό shimmer. Χαρίζει λάμψη στα χείλη ενώ ταυτόχρονα τα ενυδατώνει. Δεν έχει μεγάλη διάρκεια και μεταφέρεται αφού είναι ένα απλό κρεμώδες κραγιόν, όμως το αποτέλεσμα που έδινε ήταν αρκετό ώστε να το διαλέξω.

Δεν θα μπορούσα να μην αναφερθώ στο αντηλιακό λάδι σώματος με SPF20 που χρησιμοποίησα με κόκκινο σταφύλι από Korres. Αναφέρει πως είναι κατά της πρόωρης γήρανσης και συσφιγκτικό, αν και εγώ δεν είδα κάποια διαφορά σε αυτό το κομμάτι. Το χρησιμοποιούσα στη πόλη, καθώς φέτος δεν πήγα διακοπές και μου χάρισε πολύ όμορφο μαύρισμα. Δεν είναι λιπαρό, ούτε κολλάει, πράγματα για εμένα θετικά. Για περισσότερες λεπτομέρειες μπες εδώ.

Τέλος για να ενυδατώσω την επιδερμίδα μου επέλεξα το γαλάκτωμα σώματος από Fresh Line με άρωμα μοχίτο και λάιμ. Επέλεξα το συγκεκριμένο λόγω του αρώματος που έχει, καθώς μου θυμίζει καλοκαίρι, θάλασσα και beach bar. Αν δεν σου αρέσουν οι έντονες μυρωδιές καλό θα ήταν να διαλέξεις κάτι άλλο. Όμως με μικρή ποσότητα ενυδάτωνε καλά την επιδερμίδα μου, στέγνωνε αρκετά γρήγορα και δεν κόλλαγε. Αυτό που ξάφνιασε είναι η μεγάλη διάρκεια που είχε η μυρωδιά του στο δέρμα μου!

Αυτά είναι τα αγαπημένα μου του καλοκαιριού που μας πέρασε! Εσύ ποια προϊόντα αγάπησες αυτό το καλοκαίρι; Περιμένω τα σχόλιά σου από κάτω! 
Αν σου άρεσε το σημερινό άρθρο μην παραλήψεις να εγγραφείς στο blog! 
Ελπίζω να είχες ένα υπέροχο καλοκαίρι! Καλό φθινόπωρο να έχουμε! 
Τα λέμε στο επόμενο άρθρο!

Σχόλια