Empties 3

Καλημέρα! Ελπίζω να είχες μία υπέροχη εβδομάδα και να έχεις ένα ακόμα πιο υπέροχο Σαββατοκύριακο! Σήμερα θα δούμε ορισμένα προϊόντα περιποίησης και μακιγιάζ που τελείωσα το τελευταίο διάστημα.
Θα ξεκινήσω με το καθαριστικό προσώπου που χρησιμοποιώ τα τελευταία χρόνια. Δεν είναι άλλο από το Cleanance Gel της Avene. Είναι ένα καταπληκτικό προϊόν και με έχει βοηθήσει πολύ με τη λιπαρότητα και τάση για ακμή που παρουσιάζει η επιδερμίδα μου. Κάτι που θέλω επίσης να πω είναι πως πήρα πρώτη φορά την συγκεκριμένη συσκευασία 400ml με την αντλία και μου κράτησε πάνω από 6 μήνες, ενώ έπλενα το πρόσωπό μου πρωί-βράδυ. Επειδή έχω ξαναγράψει για το συγκεκριμένο και δεν θέλω να επαναληφθώ για να διαβάσεις περισσότερα μπες εδώ και εδώ. Φυσικά και πριν μου τελειώσει πήρα και άλλη συσκευασία. Αν έχεις λιπαρή επιδερμίδα και θες ένα ισχυρό καθαριστικό αξίζει να το δοκιμάσεις!

Πάμε σε περιποίηση σώματος και πιο συγκεκριμένα στο Body Milk από Fresh Line με άρωμα Lime και Mojito. Λόγω του αρώματος του μπήκε και στα αγαπημένα του καλοκαιριού. Προσφέρει πολύ καλή ενυδάτωση, απορροφάται πολύ γρήγορα αλλά αφήνει λάμψη και το άρωμά του διαρκεί ώρες στην επιδερμίδα μου! Κάποια στιγμή επειδή θέλω να εξερευνήσω περισσότερο τα γαλακτώματα σώματος, θα δοκιμάσω και άλλα τις εταιρίας.

Από τον Korres τελείωσα ένα LipBalm με Αμυγδαλέλαιο. Δεν είναι το αγαπημένο μου ενυδατικό χειλιών και δεν θα το ξαναπάρω. Αλλά είναι το καλύτερο ενυδατικό χειλιών που έχω δοκιμάσει της εταιρίας.
Από την Apivite τελείωσα δύο Lip Care, το ένα με Βούτυρο Κακάο και το άλλο με Ρόδι (το αγαπημένο μου). Έχω ήδη προμηθευτεί με άλλα καθώς δεν τα αλλάζω!
Έχω κάνει ξεχωριστό άρθρο για Lip Care αν θες να διαβάσεις!

Συνεχίζω με μακιγιάζ και την Pressed Powder από WetNWild. Πάρα πολύ καλή πούδρα σεταρίσματος. Με οποιοδήποτε foundation την δοκίμασα ταίριαξε πολύ καλά. Χάρισε ματ τελείωμα στο μακιγιάζ μου αλλά δεν το έκανε να φαίνεται παστωμένο. Αρχικά είχα μία δυσκολία όταν την αγόρασα καθώς δεν άφηνε στο πινέλο μου προϊόν και χρειάστηκε να την χαράξω λίγο. Κάτι άλλο αρνητικό δεν μπορώ να πω. Μελλοντικά πιστεύω θα την ξαναγοράσω καθώς έχω ήδη αγοράσει κάποια άλλη.

Από Maybelline τελείωσα δύο καλλυντικά. Το πρώτο είναι το foundation Matte + Poreless. Πολύ ωραίο οικονομικό foundation αν θες ματ αποτέλεσμα, μέτρια κάλυψη και διάρκεια μέχρι 8-10 ώρες περίπου. Προς το παρόν δεν θα πάρω άλλο καθώς θέλω να δοκιμάσω και άλλα. Το δεύτερο είναι το concealer Age Rewind. Εδώ έχω ήδη πάρει κι άλλο και χρησιμοποιώ. Καλύπτει κάποιες μπλε φλέβες που έχω κάτω από τα μάτια πολύ ωραία, φωτίζει το βλέμμα και χαρίζει ένα φυσικό αποτέλεσμα. Είναι αρκετά ενυδατικό και όσες φορές δεν το σετάρω δεν φαίνεται άσχημα.

Τέλος, από την Mac τελείωσα το spay Prep + Prime Fix +. Το συγκεκριμένο το χρησιμοποίησα σε πινέλο με σκιά και έδωσε καταπληκτική απόδοση και διάρκεια στις σκιές μου καθώς και όταν τελείωνα το μακιγιάζ μου για να δέσουν όλα τα προϊόντα μαζί και να μην φαίνονται έντονα οι πούδρες. Επίσης μπορείς να το χρησιμοποιήσεις πριν κάνεις το μακιγιάζ για να προετοιμάσεις την επιδερμίδα. Πάρα πολύ ωραίο προϊόν, αν είσαι διατεθειμένη να δώσει 18,50€ για ένα πολυχρηστικό spray αξίζει να το δοκιμάσεις. Έχω ήδη πάρει και χρησιμοποιώ δεύτερο μπουκάλι.

Αυτά ήταν τα καλλυντικά που τελείωσα το τελευταίο διάστημα! Όπως πάντα περιμένω στα σχόλια τις εντυπώσεις σου και ποια προϊόντα έχεις τελειώσει και εσύ! 
Αν θες να με στηρίξεις μπορείς να "Παρακολουθήσεις" το blog (θα βρεις την επιλογή στην αρχική σελίδα) ή και να το μοιραστείς με τις φίλες σου! 
Τα λέμε στο επόμενο άρθρο! Φιλάκια!

Σχόλια

  1. Τα empties είναι η αγαπημένη μου κατηγορία άρθρων!Μου άρεσαν πολύ τα προϊόντα κυρίως το τζελ της Avene και εγω το χρησιμοποιώ και φαίνεται πόσο αγάπησες κάποια προϊόντα όπως το σπρέι της mac που το τελείωσες και πήρες δεύτερο.Το πήρα και εγώ να το δοκιμάσω και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το gel της Avene είναι καλό και αν βγάζεις στίγματα στην πλάτη, που μερικές φορές βγάζω. Αν και έχω πάρει κάποια καθαριστικά και κρέμες από άλλη εταιρία να δοκιμάσω - θα ανεβάσω μελλοντικά άρθρο για αυτό. Το Fix+ επειδή χρησιμοποιώ αρκετή πούδρα με βοηθάει να μην φαίνομαι παστωμένη και το αγαπώ! Σίγουρα θα μείνεις ικανοποιημένη! <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου