Αγαπημένα Δεκέμβρης-Φλεβάρης 2019

Καλημέρα! Οι μήνες του χειμώνα τελείωσαν και εγώ είμαι σήμερα εδώ ώστε να δούμε τα αγαπημένα προϊόντα των τελευταίων μηνών. Μην παραλείψεις αν σου αρέσει το άρθρο μου να εγγραφείς, καθώς ανεβάζω νέο άρθρο κάθε εβδομάδα! Πάμε τώρα να δούμε ποια καλλυντικά ανακάλυψα, χρησιμοποίησα περισσότερο και λάτρεψα!
Πρώτο χειμώνα φέτος αποφάσισα να ασχοληθώ εντατικά με την επιδερμίδα μου και την ενυδάτωσή της. Έχω λιπαρή επιδερμίδα αλλά ταυτόχρονα και αφυδατωμένη, αφού χρησιμοποιώ ισχυρά καθαριστικά σε συνδυασμό με κρέμες/θεραπείες. Πλέον η σωστή φράση είναι πως "είχα" αφυδατωμένη επιδερμίδα μέχρι που ξεκίνησα να χρησιμοποιώ την Moisture Surge της Clinique. 72ωρη ενυδατική με υαλουρονικό οξύ που ενυδατώνει την επιδερμίδα ενώ ταυτόχρονα σφραγίζει την υγρασία. Η επιδερμίδα μου την απορροφά αμέσως και έχω παρατηρήσει διαφορά καθώς σημεία που το μακιγιάζ μου έκανε μπαλώματα ή έσπαγε πλέον είναι ομοιόμορφα. Είναι για όλους τους τύπους επιδερμίδας και δεν προκαλεί λιπαρότητα.

Για επιπλέον ενυδάτωση καθώς και επειδή χρησιμοποιώ σχετικά "βαριά" foundation, έκανα στροφή σε πιο ενυδατικό primer και συγκεκριμένα το Hydra Touch από τη Nyx. Με το που το τοποθετώ στο πρόσωπό μου, νιώθω μια αίσθηση δροσιάς και αναζωογόνησης. Για λίγα λεπτά παραμένει κολλώδης και το foundation κλειδώνει πάνω του. Έχω σταματήσει να χρησιμοποιώ primer για ματ αποτέλεσμα ή πόρους, παρά μόνο αυτό.

Ένα foundation λεπτόρρευστο, μέτριας προς πλήρη κάλυψης, με φυσικό ματ τελείωμα που παραμένει αναλλοίωτο καθ'όλη τη διάρκεια της ημέρας, δεν είναι άλλο από το Infaillible 24h Fresh Wear της L'oreal Paris. Μιας και έχω κάνει ξεχωριστό άρθρο για το συγκεκριμένο, μπορείς να μπεις εδώ να διαβάσεις περισσότερα. Είναι από τα foundation που αν θες λίγη κάλυψη και φυσικό τελείωμα ή πλήρη κάλυψη, μπορεί να στα χαρίσει και τα δύο!

Καιρό έψαχνα ένα bronzer το οποίο να μην είναι σκούρο, να είναι θερμό αλλά όχι πορτοκαλί και το βρήκα στο Hoola Lite της Benefit. Έχω την παλέτα The Complexionista όμως από τα έξι προϊόντα που έχει μέσα, σίγουρα θα αγοράσω το Hoola Lite στο full size. Έχει ακριβώς την σωστή απόχρωση για να επαναφέρει τη ζωντάνια στην επιδερμίδα μου με φυσικό τελείωμα.

Το ιδανικότερο κραγιόν για τον Χειμώνα του 19', για εμένα ήταν το Matte Ink 130 της Maybelline. Ένα υπέροχο πορτοκαλο-κεραμιδί που με το που το είδα, το αγόρασα χωρίς δεύτερη σκέψη! Με ένα πέρασμα έχει καλύψει και δεν κάνει μπαλώματα. Όπως και όλες οι αποχρώσεις της σειράς έχει μεγάλη διάρκεια και δεν μεταφέρεται.

Τέλος, ένα προϊόν περιποίησης σώματος που με ενθουσίασε είναι το Γαλάκτωμα Chocolate & Vanilla της Fresh Line. Απορροφάται απευθείας, χαρίζει υπέροχη ενυδάτωση και λάμψη στο δέρμα, ενώ ταυτόχρονα έχει υπέροχη μυρωδιά σοκολάτας και βανίλιας! Είχα πάρει τα Χριστούγεννα το σετ με το Αφρόλουτρο, το Γαλάκτωμα και το Lip balm, αυτό όμως ξεχώρισε.

Και κάπου εδώ τελειώνει το άρθρο με τα αγαπημένα μου καλλυντικά προϊόντα των τελευταίων μηνών. Περιμένω στα σχόλια τα δικά σου αγαπημένα!

Σχόλια