Οικονομικές παλέτες σκιών (έως 10€)

Χαίρεται! Ελπίζω να περνάτε όμορφα τις διακοπές σας, όπου και να είσαστε. Σήμερα θα αναφερθώ σε διάφορες οικονομικές παλέτες σκιών που έχω. Θα δούμε τα υπέρ και τα κατά, καθώς και αν αξίζουν. Όλες τις παλέτες τις έχω αγοράσει μόνη μου από φυσικά καταστήματα (τα οποία προτιμώ να μην αναφέρω καθώς δεν θέλω να κάνω διαφήμιση αλλά να επικεντρωθώ στα προϊόντα -αν θέλετε να αναφέρω από πού τα αγοράζω γράψτε μου κάτω στα σχόλια-), υπάρχουν όμως και στα ηλεκτρονικά καταστήματα. Οι τιμές μπορεί να αλλάζουν από κατάστημα σε κατάστημα, επομένως με μία γρήγορη αναζήτηση μπορείτε να βρείτε τη πιο συμφέρουσα για εσάς.

Η πρώτη παλέτα για την οποία θα μιλήσω είναι από την εταιρία "Technic" και είναι η "Mega Mattes Eyeshadows". Αρχικά να πω για την εταιρία πως είναι "κατά των δοκιμών σε ζώα".
Πρόκειται για μία παλέτα με 12 ματ σκιές, σε αποχρώσεις nude/καφέ. Το βουρτσάκι που είχε μέσα ήταν το κλασικό που έχουν όλες οι κασετίνες με σφουγγαράκι και στα δύο άκρα, το οποίο και πέταξα καθώς δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω. Για τη συσκευασία δε νομίζω πως χρειάζεται να πω κάτι. Η τιμή της κάπου στα 5€ και κάθε σκιά ζυγίζει 1.5gr. Προτιμώ στον εαυτό μου να χρησιμοποιώ κυρίως ματ σκιές και αν θέλω να προσθέτω λίγο shimmer για λάμψη για αυτό κιόλας ήταν η πρώτη παλέτα σκιών που αγόρασα. Δεν την χρησιμοποιώ όμως. Ο λόγος είναι γιατί όσο και να μου αρέσει η ποικιλία των nude/καφέ χρωμάτων που έχει, δεν αποδίδουν καθόλου. Αναμιγνύονται στο τίποτα. Είναι σαν να μην έχω βάλει τίποτα στα μάτια μου. Θα μπορούσα να τις χαρακτηρίσω σκιές για παιδιά. Για μένα δεν αξίζει η παλέτα ούτε τόσο λίγα χρήματα. Τις έχω δοκιμάσει με πινέλο(στεγνό και βρεγμένο), με τα δάκτυλα και με βουρτσάκι και δεν μπόρεσα να τις κάνω να δουλέψουν. Αν εσείς έχετε βρει κάποιο τρόπο να λειτουργούν, γράψτε το μου στα σχόλια από κάτω ώστε να το δοκιμάσω και εγώ.

Επόμενη παλέτα πάλι από την εταιρία "Technic" είναι η "Mega Sultry Eyeshadows". Είναι μία παλέτα με 12 σκιές, 3 ματ και 9 shimmer, οι περισσότερες σε αποχρώσεις μωβ/μπλε. Είχε το ίδιο βουρτσάκι όπως και η άλλη παλέτα και την ίδια συσκευασία. Και αυτή κοστίζει κάπου στα 5€ και
κάθε σκιά ζυγίζει 1.5gr.
Έχω καστανά/μελί χρώμα μάτια και θεωρώ πως το μωβ ταιριάζει πολύ όμορφα και τονίζει τέτοιες αποχρώσεις ματιών. Αυτή η παλέτα έχει καλύτερη απόδοση από την προηγούμενη. Και πάλι δεν μπορείς να αναμείξεις εύκολα (σχεδόν καθόλου) τις σκιές μεταξύ τους. Με στεγνό πινέλο δεν έχουν καλό αποτέλεσμα, όμως με βρεγμένο πινέλο ή με τα δάκτυλα είναι αξιοπρεπή για την τιμή τους. Όπως όλες οι σκιές φτάνουν στο μέγιστο της απόδοσής τους, αν στο βλέφαρο έχουμε χρησιμοποιήσει primer. 


Θα περάσουμε στη εταιρία "Lovely" και στη "Classic- Nude Make Up Kit". Αρχικά να πω πως με αυτή την παλέτα είχα ένα ατύχημα. Έπεσε κάτω, έσπασε η συσκευασία σε ορισμένα σημεία και μερικές σκιές, τις οποίες όμως όσο μπόρεσα έσωσα. Και αυτή η παλέτα έχει 12 σκιές, με 4 ματ και 8 shimmer. Οι αποχρώσεις είναι nude ροζ και καφέ. 
Πλαστική πάλι συσκευασία με ανάλογο βουρτσάκι. Κοστίζει 4,99€ και περιέχει συνολικά 13gr σκιών (περίπου 1gr ανά σκιά). Έχουν αρκετά καλή απόδοση και αναμειγνύονται όμορφα. Αν όμως θες έντονο αποτέλεσμα η παλέτα αυτή μπορεί να μην αρέσει. Αυτό που μου αρέσει σε αυτή τη παλέτα είναι πως μπορείς να κάνεις ένα ολοκληρωμένο μακιγιάζ ματιών μόνο με αυτή γιατί έχει και δύο ματ μεταβατικά χρώματα, ένα καφέ σκούρο αν θέλεις να κάνεις smoky και τα shimmer είναι σε αποχρώσεις ροζ, χρυσό και καφέ, ώστε να μπορέσεις να βγάλεις διαφορετικά αποτελέσματα. Με βρεγμένο πινέλο γράφουν καλύτερα. Κάποια χρώματα γράφουν καλύτερα από άλλα όμως συνολικά για τη τιμή της είναι μία αξιοπρεπή παλέτα αν τώρα ξεκινάς να πειραματίζεσαι με τα καλλυντικά.


Όλοι έχουμε ακούσει για την παλέτα "Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance" η οποία κοστίζει κάπου στα 45€. Dupe της είναι η "W7" "Delicious Natural & Berry". Η παλέτα αυτή έχει μέσα 14 σκιές, με αποχρώσεις ροζ, καφέ και πορτοκαλί. Έχει 8 καθαρά ματ σκιές, 3 με λίγο shimmer που δίνει λίγη λάμψη και 3 shimmer. Η συσκευασία είναι χάρτινη με καθρέφτη και το πινελάκι που έχει η μία πλευρά είναι για ανάμειξη και η άλλη για σβησίματα είναι αρκετά καλό. Η τιμή του είναι κάπου στα 10€ και περιέχει 11,2gr σκιών (0,8gr ανά σκιά). Τα swatches που έχω κάνει δεν είναι καλά. Δεν φτάνει την απόδοση της "Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance" αλλά είναι αρκετά καλές σκιές. Αναμιγνύονται εύκολα, έχουν λίγο kick-up, η απόδοσή τους είναι καλή, τα χρώματα έχουν διάρκεια και το αποτέλεσμα συνολικά αρκετά όμορφο. Είναι η παλέτα που όταν θέλω να βαφτώ και
δεν έχω προλάβει να βάλω σκιές, παίρνω μαζί μου και βάφομαι στο δρόμο (δεν οδηγώ εγώ). 


Τέλος αλλά σίγουρα όχι τελευταία είναι η "Miyo" "Five Points" στην απόχρωση "#01 We Are Golden". Μία παλέτα με 5 σκιές μέσα, 3 ματ και 2 shimmer, σε αποχρώσεις του καφέ. Πλαστική συσκευασία αρκετά γερή θα μπορούσα να πω. Δεν περιέχει βουρτσάκι ή πινελάκι. Κοστίζει 8,50€ και περιέχει 6,5gr σκιών (1,3gr ανά σκιά). Η απόδοσή τους πολύ καλή, αναμιγνύονται υπέροχα, πολύ καλή διάρκεια. Δεν μπορώ να βρω τίποτα αρνητικό να πω πέρα από λίγο kick-up. Και με αυτή τη παλέτα μπορείς να κάνεις ολοκληρωμένο μακιγιάζ ματιών απλά δεν έχεις πολλές χρωματικές επιλογές. Κυκλοφορούν και άλλες παλέτες με άλλες αποχρώσεις. 

Ποια είναι η γνώμη σας για αυτές τις παλέτες και ποιες άλλες έχετε δοκιμάσει και σας άρεσαν ή και όχι; Πείτε μου από κάτω στα σχόλια. Επίσης τι άλλο θα θέλατε να δοκιμάσω; Μέχρι την επόμενη φορά να είσαστε καλά και να περνάτε όμορφα!

Σχόλια

  1. Η παλέτα που μου άρεσε περισσότερο από όλες είναι η Delicious της W7. Δεν την έχω αλλά μου άρεσαν πολύ οι αποχρώσεις των σκιών της!! Λεπτομερής και χρήσιμη η περιγραφή όλων των παλετών!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Όπως και έγραψα τα swatch που έκανα για αυτήν την παλέτα δεν είναι καλά. Δεν με βοηθάει το μέγεθος της σκιάς. Η απόδοση όμως είναι αρκετά καλή. Και οι αποχρώσεις θερμές.
      Υπάρχει και η "On the rocks" πάλι W7 που είναι dupe για την "ABH Subculture" που έχει και πιο ψυχρές αποχρώσεις μέσα. Αν κάποια στιγμή την αγοράσω θα σας πω εντυπώσεις!

      Διαγραφή
    2. Πολύ ωραία επίσης είναι κ η Blazin' (από W7 και αυτή), το dupe της Naked Heat Palette!!

      Διαγραφή
  2. h delicious einai h agapimenh mou)))) teleia paleta!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει υπέροχα χρώματα που μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις όλο το χρόνο! Επίσης είναι μία παλέτα που κάνεις ολοκληρωμένο eye look οπότε αν θες να πας κάπου ένα διήμερο και δεν θες πολλά καλλυντικά μαζί σου, αυτή είναι σίγουρα μία από τις παλέτες που θα διάλεγα!

      Διαγραφή
  3. Έχεις δίκιο η delicious είναι αρκετά παρόμοια με της wet n wild! Αλλά με έβαλες σε σκέψεις με το review σου! Χιχι❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ θα σου πρότεινα να την δοκιμάσεις. Απλά όπως είπες και στπ βίντεο με primer είναι καλύτερα!

      Διαγραφή
  4. Μαρία πολύ ενδιαφέρον άρθρο ( και γενικά το blog σου) !!! Την miyo από πού την αγόρασες; Φαίνεται πολλά υποσχόμενη!!! 😉😉😉❤️❤️❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τα Dust and Cream. Πρόσφατα πήρα μάλιστα άλλη μία με μπλε αποχρώσεις και έχει εξίσου καλή απόδοση! Χαίρομαι που σου αρέσει το άρθρο και το blog μου και σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου!

      Διαγραφή
  5. Θα τις κοιτάξω σίγουρα! Καλή συνέχεια σου εύχομαι!!! Keep up the good work!!! ❤️❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου