Εντυπώσεις Revolution

Σήμερα αποφάσισα να γράψω άλλο ένα άρθρο που αφορά προϊόντα μιας συγκεκριμένης εταιρίας. Πιο συγκεκριμένα να αναφερθώ σε προϊόντα μακιγιάζ της Revolution.


Έχω το concealer Conceal & Define στην απόχρωση C1. Σε ποιο σκούρα απόχρωση αναφέρεται πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως contour. Έχει πλήρη κάλυψη. Έχω παρατηρήσει πως αν δεν το σετάρω κάνει γραμμές και χρειάζεται γρήγορα σετάρισμα. Μένει σταθερό για περισσότερες από 12 ώρες.  Επίσης χρειάζεται να χρησιμοποιήσω μικρή ποσότητα για να πετύχω το αποτέλεσμα που θέλω. Όμως η συσκευασία περιέχει 4ml οπότε σαν διάρκεια κρατάει όπως άλλα concealer με περισσότερα ml που πρέπει όμως να τοποθετήσεις και περισσότερο. Εμένα έχει σχεδόν τελειώσει και το έχω δύο μήνες που το χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά. Σίγουρα είναι ένα καταπληκτικό προϊόν.



Η παλέτα σκιών One million περιέχει 8 σκιές σε χρυσό/μωβ/καφέ αποχρώσεις. Όλες οι σκιές γράφουν πολύ όμορφα και οι σατινέ αναμειγνύονται πολύ καλά. Έχει 3 σατινέ σκιές και 5 shimmer. Η αλήθεια είναι πως δεν τη χρησιμοποιώ πολύ συχνά καθώς βρίσκω τα χρώματα περισσότερο φθινοπωρινά και χειμωνιάτικα και την έχω από τις αρχές του καλοκαιριού. Επίσης δεν έχει κάποιο matte, κάτι που δεν είναι αρνητικό απλά εγώ θα προτιμούσα να έχει. Τέλος, περιέχει καθρέφτη σε ικανοποιητικό μέγεθος για να κάνεις το μακιγιάζ των ματιών. Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής αν δεν ήταν δώρο, δεν θα ήταν από τις παλέτες που θα αγόραζα. Είναι καλή ποιοτικά αλλά για τα ζητούμενά μου δεν έχει matte ή μεταβατικές σκιές και αυτό με περιορίζει στα look που κάνω καθημερινά. Δυστυχώς είναι limited edition και δεν υπάρχει πλέον στο site.

Από την πρώτη συνεργασία της εταιρίας με την Youtuber Soph η παλέτα Highlight περιέχει από τα καλύτερα και πιο όμορφα highlighter που έχω δοκιμάσει. Περιέχει 8 συνολικά πούδρες, 4 συμπιεσμένες και 4 ψημένες. Αν και έχω αρκετά ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα μπορώ με ευκολία να χρησιμοποιήσω σχεδόν όλες τα highlighter. Την χρησιμοποιώ συνέχεια στο άνω μέρος των ζυγωματικών, κάτω και πάνω από το κόκαλο του φρυδιού, στο εσωτερικό των ματιών, στη μύτη, στο άνω χείλος αλλά και στο σώμα. Ήδη σκέφτομαι όταν τη τελειώσω αν θα συνεχίσει να κυκλοφορεί για να την ξαναπάρω. Είναι από τα λίγα προϊόντα που θεωρώ πως πραγματικά αξίζει να έχεις.

Άλλη μία παλέτα, που αξίζει να έχεις, είναι πάλι από την πρώτη συνεργασία, η SophX παλέτα σκιών. Περιέχει 24 σκιές, 12 matte, 2 με λίγο shimmer και 10 shimmer/foil. Θα κάνω swatch μερικές γιατί όλες δεν χωράνε στο χέρι μου. Περιέχει σχεδόν όλα τα βασικά χρώματα που μπορείς να χρειαστείς αλλά και κάποια πιο έντονα. Αναμειγνύονται υπέροχα, έχουν καταπληκτική απόδοση και διάρκεια. Επίσης έχει ένα μεγάλο καθρέφτη που μπορείς να κάνεις ακόμα και ολοκληρωμένο μακιγιάζ.

Και με τη δεύτερη συνεργασία τους έφεραν την παλέτα σκιών Extra Spice που συμπληρώνει την πρώτη αν θες το κάτι παραπάνω. Περιέχει 18 σκιές, 12 matte και 6 shimmer. Έχει πιο έντονα χρώματα από την πρώτη παλέτα σκιών που συνεργάστηκαν. Υπέροχα χρώματα, καταπληκτική απόδοση σκιών, αναμειγνύονται τέλεια. Αυτό που παρατήρησα είναι πως σε swatch δε γράφουν καλά, με πινέλο όμως στα βλέφαρα δεν είχα κανένα πρόβλημα. Θα ήθελα βέβαια να περιέχει και κάποιες μπλε, κόκκινες, πράσινες ή και ροζ κουφετί, λιλά σκιές. Ελπίζω μελλοντικά να συνεργαστούν ξανά καθώς βγάζουν πολύ όμορφα προϊόντα.

Σειρά έχει το Strobe Highlighter στην απόχρωση Flash. Δεν είναι ένα highlighter που φορώ σε καθημερινή βάση καθώς η λάμψη του είναι ασημί με πράσινους υποτόνους. Ναι καλά διάβασες πράσινους! Είναι κάτι που χρησιμοποιώ, όχι συχνά, όταν θέλω κάτι ασυνήθιστο. Προτιμώ ροζ, χρυσό, σαμπανιζέ σαν highlighter. Είναι όμορφο, με πολύ καλή απόδοση.


Μία μονή σκιά Limitless έχει πολύ όμορφο χρυσό/bronze shimmer χρώμα και καλή απόδοση. Έχει λίγο kick-off και fall-out και δουλεύεται καλύτερα με συνθετικό πινέλο ή τα δάχτυλα. Λόγω του shimmer που έχει δε μου αρέσει όπως αναμειγνύεται με τις άλλες σκιές. Όταν το χρησιμοποιώ παίρνω μικρή ποσότητα και προσεχτικά τη τοποθετώ στο σημείο που θέλω να τονίσω. Στο site δεν υπάρχει η συγκεκριμένη απόχρωση πλέον.

Τέλος θα ήθελα να αναφερθώ σε ένα ρουζ Blushing Hearts της I <3 Makeup, η οποία ανήκει στη Revolution. Η Candy Queen Of Hearts περιέχει τρία ρουζ με λίγο shimmer μέσα. Μου αρέσει αρκετά να το χρησιμοποιώ όταν θέλω ένα πιο φυσικό αποτέλεσμα λόγω της λάμψης που περιέχουν. Έχει μία διαύγεια που δεν φαίνεται σαν να φοράω ρουζ. Είναι πολύ ωραία χρωματικά είτε χρησιμοποιώντας το καθένα ξεχωριστά είτε αναμιγνύοντας τα.












Κάτι με γενικά μου αρέσει στη συγκεκριμένη εταιρία είναι πως τα προϊόντα της είναι Cruelty free, ενώ τα περισσότερα και Vegan, Gluten free. Σίγουρα θα δοκιμάσω και άλλα καλλυντικά τους καθώς θεωρώ τις παλέτες σκιών τους πανέμορφες με πολύ καλή απόδοση.
Εσύ έχεις δοκιμάσει κάποιο προϊόν μακιγιάζ από τη συγκεκριμένη εταιρία; Άφησέ μου τα σχόλια σου από κάτω! Μην ξεχάσεις να εγγραφείς στο blog, ανεβάζω καινούριο άρθρο κάθε Παρασκευή! Τα λέμε σε μία εβδομάδα!

Σχόλια

  1. Την έχω και εγώ την extra spice την παλέτα και είναι πάρα πολύ καλή !!
    Πολύ βοηθητικό το Post σου και ωραίες φωτογραφίες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Είναι πολύ όμορφη και καλή παλέτα! Μελλοντικά θα δοκιμάσω και άλλα προϊόντα της εταιρίας οπότε αν θες μπορείς να εγγραφείς στο blog ώστε να ενημερώνεσαι! <3

      Διαγραφή
  2. Τέλειο post,μου αρέσουν πάρα πολύ τα προϊόντα από makeup revolution και η Soph X και το highlighter πρέπει να είναι κορυφαία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν συνολικά πολύ καλά καλλυντικά! Αυτά τα δύο είναι από τα πιο αγαπημένα μου! <3

      Διαγραφή
  3. Πολυ εξυπηρετικό και ωραίο το άρθρο σου! Ετοιμάζω νέα παραγγελία όπου να ναι...να τα δοκιμάσω και εγώ ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Είμαι σίγουρη πως θα μείνεις ικανοποιημένη!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου