Mac Cosmetics

Καλή σου ημέρα! Αν και στο blog γράφω κυρίως για άρθρα για καλλυντικά ευρείας, σήμερα αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σου τις εντυπώσεις μου από κάποια καλλυντικά επιλεκτικής, συγκεκριμένα της Mac, που έχω στη συλλογή μου.
Θα ξεκινήσουμε με το primer Matte. Χαρίζει ματ τελείωμα ενώ ταυτόχρονα ελέγχει τη λιπαρότητα. Έχω παρατηρήσει πως θολώνει κιόλας την επιδερμίδα κάνοντας τους πόρους να φαίνονται μικρότεροι. Χρειάζεται μία πολύ μικρή ποσότητα για να τα καταφέρει όλα αυτά. Κάτι ξεχωριστό που έχει το συγκεκριμένο είναι πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί και μετά το μακιγιάζ. Δηλαδή έχουν περάσει κάποιες ώρες και σου φαίνεται η βάση σου πιο "λιπαρή" από ότι θα ήθελες; Πάρε μία πολύ μικρή ποσότητα και πέρνα με απαλές κυκλικές κινήσεις πάνω από τη λιπαρότητα. Θα παρατηρήσεις αμέσως να μειώνεται η γυαλάδα! Τα 25ml κοστίζουν 21€.

Επόμενο προϊόν είναι το foundation Studio Fix Fluid με SPF 15. Το έχω αναφέρει και στις αγορές που ήθελα να κάνω μέσα στο 2018 αλλά και στα αγαπημένα του 2018 για αυτό και θα πω λίγα λόγια για αυτό. Καταπληκτικό foundation πλήρης κάλυψης (ή και μέτριας αν βάλεις πολύ μικρή ποσότητα), με φυσικό ματ τελείωμα και πάρα πολύ καλή διάρκεια! Έχω δύο αποχρώσεις το NC15 και NC20. Τα 30ml κοστίζουν 35€.
Περνάμε σε concealer όπως θα έκανα και στη ρουτίνα του μακιγιάζ μου. Το Pro Longwear χαρίζει πλήρη κάλυψη, μεγάλη διάρκεια ενώ ταυτόχρονα είναι αδιάβροχο. Χρειάζεται μία πάρα πολύ μικρή ποσότητα. Σε περίπτωση που θες να το δοκιμάσεις και έχεις γραμμές κάτω από τα μάτια, χρησιμοποίησε πρώτα μία ενυδατική ματιών για να μην τονιστούν. Μου αρέσει πάρα πολύ που είναι με αντλία καθώς μπορείς να ελέγξεις την ποσότητα που χρειάζεσαι εύκολα! Χρησιμοποιώ την απόχρωση NC15, για φως κάτω από τα μάτια. Περιέχει 9ml και κοστίζει 25€.

Επίσης από την σειρά studio fix έχω την Studio Fix Perfecting Powder. Στην απόχρωση Light,την τοποθετώ στο κούτελο και στη μύτη καθώς είναι τα σημεία που βγάζουν πιο γρήγορα σε εμένα λιπαρότητα. Είναι μία πούδρα σε ελεύθερη μορφή και βοηθάει τη βάση μου να μένει αναλλοίωτη για ώρες! Τα 8gr κοστίζουν 31€.

Από την σειρά Mirage Noir έχω το Bronzer στην απόχρωση Baiana. Δεν έχω να πω πολλά για το συγκεκριμένο προϊόν. Ένα ματ bronzer που δίνει ηλιοκαμένη όψη στην επιδερμίδα. Επαναφέρει όμορφα τη ζωντάνια στο πρόσωπό μου. Τα 10gr κοστίζουν 31€.
Προϊόντα χειλιών που έχω είναι το lip set roby woo (δεν κυκλοφορεί πλέον σαν set) με μολύβι χειλιών και το Retro Matte κραγιόν στην αντίστοιχη απόχρωση. Υπέροχο κόκκινο χρώμα αλλά ταυτόχρονα πολύ σταθερό ματ κραγιόν. Σαν σύσταση είναι λίγο ξηρή, όμως έχει καταπληκτική απόδοση. Επίσης έχω το Amplified κραγιόν στην απόχρωση Brick-o-la. Το κραγιόν αυτό μπήκε επίσης στα αγαπημένα μου του 2018, καθώς έχει έντονο χρώμα, πλήρη κάλυψη, χαρίζει λάμψη και ταιριάζει με τα περισσότερα μακιγιάζ μου! Το μολύβι χειλιών περιέχει 1.45gr και κοστίζει 18€ ενώ τα κραγιόν 3.5gr και κοστίζουν 20.50€.
Τελευταίο άφησα στο Fix +, ένα ενυδατικό spray που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν primer αλλά και για σετάρισμα του μακιγιάζ. Εγώ το χρησιμοποιώ όταν έχω τελειώσει το μακιγιάζ μου, επειδή χρησιμοποιώ αρκετές πούδρες, για να "λιώσουν" και να είναι το τελείωμα ομοιόμορφο. Επίσης αν θέλω να δώσω σε κάποια σκιά περισσότερη ένταση, πριν την χρησιμοποιήσω, ψεκάζω το πινέλο. Τα 100ml κοστίζουν 19.50€.

Με τα προϊόντα της εταιρίας έχω μείνει πάρα πολύ ικανοποιημένη και θα ήθελα να αγοράσω κι άλλα, όπως το Studio Fix Concealer, τη παλέτα Studio Fix Contour, κραγιόν και σε άλλες αποχρώσεις κ.ά.
Εσύ ποια προϊόντα της Mac θα μου πρότεινες να δοκιμάσω; Περιμένω τις εντυπώσεις σου στα σχόλια! 
Τα λέμε στο επόμενο άρθρο!

Σχόλια

  1. Θα σου πρότεινα τα Minetalize Skin finish που είναι στην ουσία πουρές λάμψης καθώς και τα ρουζ γιατί έχουν πολύ καλή απόδοση και διάρκεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολλά που είναι ωραία και καλά προϊόντα! Θα τα τσεκάρω! Ήδη έχω βάλει στο μάτι το ρουζ "Mocha"!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου