Τι αγόρασα τελικά; (Wish List 1)

Γεια! Επιστρέφω σήμερα με ένα ποστ, στο οποίο θα αναφερθώ στα προϊόντα του Wish List που είχα κάνει, ποια αγόρασα, ποια όχι, για ποιο λόγο και τις πρώτες εντυπώσεις μου. Αν θες να θυμηθείς σε ποια προϊόντα αναφέρομαι μπορείς να πατήσεις ΕΔΏ. Θα ακολουθήσω την σειρά με την οποία τα είχα γράψει σε εκείνο το ποστ ώστε να έχει συνοχή.

Ξεκινάμε με την εταιρία WetNWild λοιπόν.
Το πρώτο προϊόν στο οποίο είχα αναφερθεί ήταν το PhotoFocus Foundation. Αποφάσισα να μην το αγοράσω. Ο λόγος είναι πως δεν το βρήκα στο χρώμα μου. Συνολικά στο εξωτερικό κυκλοφορούν 20 αποχρώσεις και στο μαγαζί που πήγα είχε μόνο 5. Δοκίμασα τρεις αποχρώσεις, το soft ivory:ήταν πιο ανοιχτόχρωμο από τις επιδερμίδα μου, το nude ivory:ήταν αρκετά ροζ και το soft beige:πιο σκούρο. Τέλη του καλοκαιριού ή το φθινόπωρο θα τα ξαναδοκιμάσω μιας και έστω και λίγο θα έχω μαυρίσει μήπως που ταιριάζει καλύτερα κάποιο από τα χρώματα. Απλά δοκιμάζοντας τα στο μαγαζί έχω να πω πως μπορούν να αποκτήσουν έως μέτρια κάλυψη αν βάλεις και δεύτερη στρώση, οξειδώνονται ελάχιστα, είναι ματ το αποτέλεσμα αλλά και αρκετά φυσικό. Η τιμή του είναι στα 6,99€ και περιέχει 30ml προϊόντος.
Δεύτερο προϊόν το PhotoFocus Concealer Wand. Ούτε αυτό το αγόρασα. Έχω τη 2η πιο ανοιχτόχρωμη απόχρωση (είναι πολύ σκούρα για μένα) και δοκίμασα την 1η. Ακόμα και η πιο ανοιχτή τους απόχρωση για μένα είναι σκούρα (για να διαβάσεις την εντύπωσή μου για αυτό το concealer και άλλων προϊόντων της εταιρίας πάτα ΕΔΩ.)
Τρίτο προϊόν η PhotoFocus Pressed Powder. Την αγόρασα! Συμπιεσμένη πούδρα στην απόχρωση warm light. Πολύ απαλή στην υφή της. Δεν είναι πούδρα κάλυψης αλλά σεταρίσματος και έχει ελάχιστο shimmer μέσα που όμως όταν την τοποθετείς στο πρόσωπο δεν φαίνεται. Παίρνεις μικρή ποσότητα με το πινέλο. Ισχύει πως δεν κάνει flash back όταν χρησιμοποιείς flash στις φωτογραφίες. Η τιμή της στα 4,99€ και περιέχει 7,5gr προϊόντος.


Τέταρτο προϊόν είναι το Coloricon Bronzer (στην απόχρωση Ticket to Brazil). Δεν το αγόρασα καθώς είχε αρκετό shimmer μέσα και εμένα αυτό δεν μου αρέσει. Θα το χαρακτήριζα επίσης ημιδιάφανο. Σε κάποιον όμως που θέλει ένα φυσικό αποτέλεσμα και δεν τον ενοχλεί το shimmer είναι πιθανό να του αρέσει.
Κάτι που πήρα αλλά δεν ήταν στη λίστα είναι το coloricon lipliner στην απόχρωση berry red. Δεν θα πω περισσότερα εδώ, έχω πει την εντύπωσή μου για αντίστοιχο μολύβι χειλιών στις εντυπώσεις μου για την WetNWild.



Επόμενη εταιρία η Golden Rose.
Πρώτο προϊόν η Longwear Finish Powder. Την αγόρασα. Πούδρα σε ελεύθερη μορφή για σετάρισμα χωρίς χρώμα. Έχει ματ αποτέλεσμα και βελούδινη υφή. Τις λίγες φορές που την χρησιμοποίησα μου άρεσε αρκετά! Μπορείς να κάνεις baking το concealer και να μείνει στη θέση του πολλές ώρες. Η τιμή της στα 6,70€ και περιέχει 11gr προϊόντος.
Δεύτερο προϊόν το Make-up Fixing spray. Δεν το αγόρασα καθώς δεν αφήνει ματ τελείωμα και εγώ που έχω λιπαρή επιδερμίδα προτιμώ το ματ. Για όσους ενδιαφέρονται η τιμή του στα 4,60€ και περιέχει 120ml προϊόντος.
Τρίτο προϊόν το Soft Matte Creamy LipColor. Το αγόρασα στην απόχρωση 111. Κυκλοφορεί σε 18 αποχρώσεις (ελπίζω μελλοντικά να βγάλουν και πιο σκούρα χρώματα). Πάρα πολύ άνετο στα χείλη. Στεγνώνει στα χείλη αλλά στην αρχή όταν το φοράς μεταφέρεται. Δεν τα ξηραίνει. Το τελείωμα αρχικά δεν είναι ματ, όταν όμως φύγει το περισευούμενο προϊόν φαίνεται ματ,έως και velvet θα μπορούσα να πω. Περιέχει jojoda και avocado oil. Κάποια στιγμή θα αγοράσω και άλλες αποχρώσεις. Η τιμή του στα 4,50€ και περιέχει 5,5ml προϊόντος.
Τέταρτο προϊόν το Dream Lips Lipliner. Αγόρασα την απόχρωση 512 η οποία είναι πιο ροζ από την 510 που είχα. Δεν θα αναλύσω περισσότερο καθώς έχω πει την γνώμη μου για αυτό το προϊόν σε προηγούμενο ποστ (πάτα ΕΔΩ). Η τιμή του στα 2€.
Τέταρτο προϊόν το Metals Metallic Shine Lip Gloss. Δεν το αγόρασα. Πολύ όμορφα lipgloss. Δεν μπορώ να τα χαρακτηρίσω μεταλλικά. Έχουν απίστευτη κάλυψη και απόδοση, πολύ ωραίο shimmer μέσα. Έρχεται όμως καλοκαίρι και όταν έχει ήλιο και ζέστη προτιμώ τα lipgloss χωρίς ή με λίγο shimmer. Η τιμή τους στα 4,50€ και περιέχει 4,5ml προϊόντος.

Η Nyx με το Make up Settng Spray- Matte Finish. Δεν έχω προλάβει να πάω σε κάποιο κατάστημα να το δοκιμάσω οπότε δεν έχω εντύπωση για το πως λειτουργεί και αν αξίζει. Σίγουρα θα πάω κάποια στιγμή και θα σας ενημερώσω. Τα 60ml κοστίζουν 8,20€.

Συνεχίζω με την Maybelline. Ποτέ δεν με έχει απογοητεύσει!
Το πρώτο προϊόν Master Chrome Metallic Highlighter. Πήρα την απόχρωση Molten Gold. Είναι απλά τέλειο. Μπορείς να το χτίσεις όσο θες, από πολύ φυσικό μέχρι εκτυφλωτικό. Έχει μεγάλη διάρκεια. Δεν τονίζει τυχόν ανομοιόμορφη υφή του δέρματος (πόρους, ουλές κλπ). Η τιμή 9,70€ και περιέχει 9gr προϊόντος.
Δεύτερο προϊόν η μάσκαρα Total Temptation. Την αγόρασα. Μυρίζει βανίλια λόγω της καρύδας που περιέχει. Χωρίζει όμορφα τις βλεφαρίδες χαρίζοντας ταυτόχρονα όγκο. Η συγκεκριμένη δεν είναι αδιάβροχη (κυκλοφορεί όμως και σε αδιάβροχη). Το βουρτσάκι της είναι παχύ και τρίχινο. Η τιμή της στα 11€ και περιέχει 8,6ml προϊόντος.
Τρίτο προϊόν το Superstay Matte Ink Liquid Lipstick. Δεν αγόρασα κάποιο γιατί είχα ξεφύγει αρκετά το χρηματικό όριο που είχα βάλει. Θέλω πολύ κάποια στιγμή να αγοράσω κάποιο. Δεν το δοκίμασα καν στα χείλη (για λόγους υγιεινής) και δεν έχω άποψη για την απόδοση του. Όταν αγοράσω όμως θα σας πω! Η τιμή του στα 9,90€ και περιέχει 5ml προϊόντος.

Τέλος η Korres και τα Lip Balm.
Αγόρασα τρία, το άγριο βατόμουρο με φυσικό χρώμα, το βερίκοκο με φυσικό χρώμα και το βασικό με αμυγδαλέλαιο. Είναι λογικό, με μία δύο φορές που το έχω βάλει δεν μπορώ να έχω καλά σχηματισμένη γνώμη. Μελλοντικά θα γράψω για το πώς περιποιούμαι τα χείλη μου και εκεί σίγουρα θα μπορώ να πω περισσότερα. Κοστίζει 4,80€ το ένα και περιέχει 5ml προϊόντος.


Εσείς τι καλλυντικά αγοράσατε τελευταία και πώς σας φάνηκαν; Περιμένω τα σχόλιά σας! Μην ξεχάσετε να εγγραφείτε στο blog μέσω mail ώστε να λαμβάνετε ειδοποιήσεις κάθε φορά που ανεβάζω ποστ, καθώς και να το παρακολουθήσετε! Μέχρι την επόμενη φορά να είσαστε καλά και να περνάτε τέλεια!!!

Σχόλια