Dust and Cream

Τα πρώτα ποστ που έκανα στο blog αφορούσαν one brand καλλυντικά (Wet n WildGolden RoseNyx). Μιας και έχω καιρό να κάνω τέτοιο ποστ θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σου τις εντυπώσεις μου για τα προϊόντα από Dust and Cream. Θα αναφερθώ όχι μόνο σε προϊόντα της εταιρίας αλλά και άλλως εταιριών που πωλούνται στα καταστήματα.
Θα ξεκινήσω με προϊόντα σώματος. Έχω δοκιμάσει τη Κρέμα σώματος με σανδαλόξυλο και το Body Mist The Duchess. Δεν έχω πρόσφατη φωτογραφία να σου δείξω καθώς τα τελείωσα και πέταξα τις συσκευασίες. Και τα δύο μου αρέσουν πάρα πολύ, και τα δύο μελλοντικά θα τα ξαναπάρω. Έχω ξαναναφερθεί σε αυτά τα δύο και για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να μπείτε εδώ ή εδώ (Άδεια Προϊόντα Περιποίησης - Empties 1).



Ένα προϊόν που παίρνω από τα καταστήματα Dust and Cream είναι το Lash Regeneration Serum της Pierre Rene. Ούτε σε αυτό θα αναφερθώ αναλυτικά καθώς μπορείς να διαβάσεις περισσότερα εδώ. Λίγα λόγια είναι ένα serum για τις βλεφαρίδες, το χρησιμοποιώ καθημερινά πρωί βράδυ αρκετούς μήνες και έχει κάνει τις βλεφαρίδες μου πιο πυκνές και μακριές.




Τελευταία μην καλλυντικά είναι τρία βερνίκια νυχιών της Beauty Line. Έχω τις αποχρώσεις 537 (που είναι ένα ματ nude μπεζ), το 470 (μωβ shimmer) και 530 (πράσινο shimmer). Με μία στρώση έχει πλήρη κάλυψη, κρατάνε μέχρι και 6 μέρες. Δεν στεγνώνουν γρήγορα οπότε για 30' τουλάχιστον προσέχω μην ακουμπήσω τα νύχια μου πουθενά. Συνολικά μου αρέσουν πάρα πολύ και δε μπορώ να βρω κάτι αρνητικό!


Ξεκινάμε τώρα με τα καλλυντικά και είναι αρκετά!
Η παλέτα σκιών Clasic Nude make up kit της Lovely. Έχω ξαναγράψει για αυτή την παλέτα (δες swatches εδώ) οπότε θα τη δούμε συνοπτικά. Παλέτα με 12 σκιές μέσα, 3 ματ και 9 shimmer. Προσωπικά μου αρέσουν πολύ αυτές οι αποχρώσεις. Ορισμένα shimmer γράφουν αρκετά όμορφα αλλά συνολικά δεν είναι μία παλέτα που θα ξαναγόραζα. Με τα ίδια χρώματα έχει παλέτες η Revolution (Nude Palette και Iconic 3) στην ίδια τιμή και σε καλύτερη ποιότητα.
Επίσης μία παλέτα που είχα αναφερθεί σε εκείνο το ποστ, αλλά πήρα και σε άλλη απόχρωση είναι η Miyo 01 We are golnden και η 05 I'm blue. Πολύ ωραίες σκιές! Αναμειγνύονται υπέροχα, καταπληκτική απόδοση και κρατάνε όλη την ημέρα. Η 01 έχει 3 ματ και 2 shimmer ενώ η 05 έχει 1 ματ, 1 με λίγο shimmer και 3 shimmer. Μου αρέσουν πάρα πολύ και τις χρησιμοποιώ συνέχεια! Αν θες μία παλέτα σε καφέ αποχρώσεις να χρησιμοποιείς καθημερινά και να την έχεις μαζί σου, η 01 σίγουρα θα σου αρέσει.











Η Pierre Rene έχει μαγνητικές σκιές ώστε αν θες να κάνεις τη δικιά σου παλέτα και αυτό ακριβώς έκανα! Οι σκιές που διάλεξα για την παλέτα μου είναι το 115, το 101 και το 105 που είναι ματ και το 90, το 73 και το 89 που είναι shimmer. Και εδώ έχουμε πολύ καλές σκιές. Πολύ καλή ανάμειξη, απόδοση και διάρκεια. Πάρα πολλά χρώματα που μπορείς να διαλέξεις. Πέρα από αυτές που έχω, σου έχω βγάλει φωτογραφίες τις μονές σκιές που μπορείς να βρεις και μερικά ακόμα swatches. Αξίζει να δημιουργήσεις μία παλέτα με αυτς τις σκιές!




Έχω πάρει δύο Ρουζ σε μορφή πούδρας της Dust and Cream στις αποχρώσεις 02 Racing Heart και 12 Blush-o-holic. Αρχικά να πω πως μου αρέσει πολύ η συσκευασία του και πως έχει καθρέφτη. Πολύ ωραία ρουζ, με καλή διάρκεια. Δεν έχει καθόλου kick-up. Είναι από τα ρουζ που χρησιμοποιώ συνέχεια!



Άλλο ένα καλλυντικό το οποίο έχω ξαναδείξει στα Αγαπημένα μου από Dust and Cream. Πούδρα λάμψης, κοινώς Highlighter στην απόχρωση 300 Lumos. Το χρησιμοποιώ όταν δεν θέλω κάτι εκτυφλωτικό καθώς είναι το κατάλληλο για ένα φυσικό αποτέλεσμα!


Το 3D BB Lip Gloss από την Bell στην απόχρωση 01. Πολύ όμορφο lip gloss σε nude ροζ απόχρωση με χρυσό shimmer μέσα. Μία πολύ μικρή ποσότητα κάνει τα χείλη να φαίνονται πολύ ζουμερά και γεμάτα. Πολύ ωραίο είναι και πάνω από κλασικό κραγιόν για να δώσει λάμψη. Επίσης μυρίζει πολύ ωραία.



Ακόμα έχω δύο Glossy Lips από την Uma. Έχω το Berryator και το Dangerous affair. Αυτό που μου αρέσει πάρα πολύ στα lip gloss της σειράς είναι η κάλυψη που έχουν. Σχηματίζω τα χείλη μου με μολύβι, βάζω αυτά από πάνω και το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό. Δεν φοράω συχνά lip gloss αλλά όταν αποφασίζω να φορέσω τα επιλέγω!




Το πρώτο lip kit που πήρα ήταν από την Lovely το Matte Liquid Lipstick στην απόχρωση Pink Poison. Περιέχει ένα μολύβι χειλιών και ένα υγρό κραγιόν. Θεωρώ πως το συγκεκριμένο χρώμα ταιριάζει σε όλες τις επιδερμίδες. Το κραγιόν δεν ξηραίνει τα χείλη, δεν κάνει γραμμές, έχει ματ τελείωμα. Δε μου κρατάει από το πρωί μέχρι το βράδυ και δεν έχει καθόλου αντοχή στο λάδι. Δεν μεταφέρονται όμως! Το έχω χρησιμοποιήσει αρκετά και αυτό φαίνεται.




Δύο υγρά κραγιόν που έχω πάρει από Dust and Cream και είναι από τα αγαπημένα μου είναι τα Matte Liquid Lipstick. Τα έχω στις αποχρώσεις 504 Atropos' Thread και 500 Penelope's Cries. Δεν είναι τελείως υγρά αλλά βουτυρένια, δεν μου ξηραίνουν τα χείλη, είναι πολύ βολικά, κρατάνε πολλές ώρες, δεν μεταφέρονται. Το σημαντικότερο για εμένα με αυτά είναι πως μετά δεν υποφέρουν τα χείλη μου!


Ένα τρίτο υγρό κραγιόν που είχα πάρει (για την ακρίβεια το είχα πάρει πρώτο πριν βγουν τα από πάνω) καθώς και ένα eyeliner και δεν μου άρεσαν καθόλου τα έχω πετάξει, αλλά μπορείς να βρεις την εντύπωσή μου εδώ).



Από Uma ξανά έχω ένα κραγιόν Μακριάς διάρκειας σε μία άκρως καλοκαιρινή απόχρωση 820 Natalie in portland. Δεν είναι τόσο σταθερό όσο ένα υγρό longlasting κραγιόν, ούτε έχει τη διάρκεια που έχουν. Είναι όμως αρκετά ενυδατικό, δεν είναι ματ και μου κρατάει αρκετές ώρες αν δεν φάω κάτι.


Τελευταίο προϊόν που έχω είναι τρία Matte κραγιόν από Dust and Cream. Υπέροχη κάλυψη, αρκετά καλή διάρκεια για από κραγιόν. Δεν είναι ενυδατικό, δεν ξηραίνει τα χείλη αλλά έχω παρατηρήσει πως αν βάλω lip balm πριν χρησιμοποιήσω κάποιο γίνεται περισσότερο κρεμώδες και απλώνει καλύτερα. Οι αποχρώσεις που έχω είναι 14 Blind passion, 17 Origami rose (το χρησιμοποιώ συνέχεια) και 20 Queen of hearts.


Κάτι που δεν έχω αλλά θα ήθελα να σου δείξω είναι η νεότερη σειρά της Dust and Cream Through the prism. Δεν έχω αγοράσει κάποιο αλλά έκανα swatches ώστε να τα δεις.
Για να δεις κάποια εικόνα καλύτερα, πάτα πάνω της!
 Αυτά από μένα και για σήμερα. Ελπίζω το καλοκαίρι σου να πηγαίνει όπως θέλεις! Περιμένω τα σχόλιά σου για τα προϊόντα από Dust and Cream. Μην ξεχάσεις να ακολουθήσεις το blog, ανεβάζω ποστ κάθε παρασκευή! Φιλάκια!

Σχόλια