Back to back haul

Μιας και δεν έχω ήδη αρκετά καλλυντικά είπα να κάνω άλλη μία παραγγελία.
Πριν δύο μήνες έκανα μία παραγγελία από το Notino μιας και ήθελα να δοκιμάσω τα καλλυντικά της συνεργασίας RevolutionXSohp(πρώτη παραγγελία). Λίγες μέρες αφότου τα έλαβα η Soph ανακοίνωσε πως θα κυκλοφορήσει και μία δεύτερη παλέτα σκιών και μιας και έμεινα πολύ ικανοποιημένη από τη πρώτη συνεργασία και η νέα παλέτα έχει υπέροχα χρώματα, ήθελα κάποια στιγμή μέσα στο 2018 να την αγοράσω (τα προϊόντα που θέλω να αγοράσω μέχρι το τέλος του έτους). Τέλη Ιουλίου καθώς κοίταζα καλλυντικά παρατήρησα πως το Notino την είχε διαθέσιμη και αμέσως έκανα τη παραγγελία μου. Επί την ευκαιρία όμως πήρα και άλλα καλλυντικά. Δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα όμως πάμε να τα δούμε! 

Θα ξεκινήσω με την Mega Volume Miss Manga από την L'oreal Paris. Έχω μεγάλη αγάπη με τις mascara και πέρα από τις αγαπημένες μου συνέχεια αγοράζω και δοκιμάζω καινούριες, οπότε δεν θα μπορούσα να τη παραλείψω. Αναφέρει πως χαρίζει όγκο στις βλεφαρίδες και αυτό είναι κάτι που επιθυμώ. 

Από Maybelline πήρα το Master Chrome Highlighter στην απόχρωση Rose Gold. Έχει ήδη την απόχρωση Molten Gold (η οποία στην επιδερμίδα μου φαίνεται αρκετά χρυσή αλλά σε πιο σκούρες ταιριάζει απόλυτα) και είναι ένα εξαιρετικό προϊόν, για αυτό και το επέλεξα σε μία απόχρωση που θα μπορώ να ευκολία να χρησιμοποιήσω ανεξαρτήτως το μακιγιάζ που θα κάνω. Ακόμη πήρα το Master Prime για ελαχιστοποίηση των πόρων. Δεν το έχω δοκιμάσει στο πρόσωπό μου ακόμα και δεν ξέρω τι αποτέλεσμα θα έχει αλλά ψάχνω ένα καλό primer που να ελαχιστοποιεί τους πόρους, να είναι matte, να απλώνει όμορφα το foundation από πάνω και να κρατάει το μακιγιάζ περισσότερες ώρες. 

Αν και δεν συνηθίζω να φοράω ψεύτικες βλεφαρίδες, έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για τις Demi Wispies από Ardell. Φαίνονται πολύ ωραίες και σίγουρα όταν θέλω να δώσω ένταση στα μάτια θα τις χρησιμοποιήσω! 

Είμαι πολύ ενθουσιασμένη να δοκιμάσω την Revolution Soph X Extra Spice παλέτα σκιών από Revolution. Περιέχει αποχρώσεις που θα συνδυαστούν όμορφα με την πρώτη παλέτα και κολακεύει η μία παλέτα την άλλη. Ελπίζω μελλοντικά να βγάλουν και άλλες παλέτες και με πιο μπλε και πράσινες αποχρώσεις καθώς είναι το μόνο που θεωρώ πως λείπει! 

Μαζί με την παραγγελία μου το ηλεκτρονικό κατάστημα μου έστειλε να δοκιμάσω από Revolution μία Baked Mono σκιά ματιών, το Strobe highlighter και το ρουζ  I ♥ Makeup Blushing Hearts. Επιπλέον από την Dermacol την mascara Devilash και δείγμα το primer Satin. Αυτές ήταν η αγορές που έκανα από το κατάστημα. Έλαβα την παραγγελία μέσα σε μία εβδομάδα και τα προϊόντα σε άριστη κατάσταση. Είναι πραγματικά πολύ εξυπηρετικοί και τους ευχαριστώ πολύ για τα δωράκια. Αν θέλετε να δούμε κάποιο προϊόν πιο αναλυτικά πείτε μου στα σχόλια. Σίγουρα όμως να περιμένετε σύντομα άρθρο με Revolution. Όπως πάντα μην ξεχάσετε να εγγραφείτε στο blog και τα λέμε την επόμενη εβδομάδα!

Σχόλια