"Mini" Haul

Καλημέρα και καλό μήνα! Μιας και το άρθρο της Δευτέρας είναι κάπως μικρό, είπα να γράψω άλλο ένα με αγορές που έκανα πρόσφατα. Για να δούμε τι επέλεξα στις πρόσφατες αγορές μου.

Από την Essence πήρα ένα μολύβι χειλιών και μία μάσκαρα. Το Soft Contouring Lipliner στην απόχρωση "07 Lost in love". Υπέροχη nude ροζ απόχρωση, που θεωρώ πως ταιριάζει σε όλες τις επιδερμίδες. Είναι αρκετά μαλακό, έχει πολύ καλή χρωματική απόδοση και μπορείς με ευκολία να σχηματίσεις το περίγραμμα των χειλιών. Κρατάει αρκετές ώρες. Η τιμή του στα 1,29€.
Η Get Big Lashes Volume Curl Mascara Lash Lift έχει έντονο μαύρο χρώμα, καμπυλωτό βουρτσάκι και "υπόσχεται" μέγιστο όγκο, καμπύλη και πιο πυκνές βλεφαρίδες. Δίνει όγκο, αλλά στις δικές μου βλεφαρίδες βλέπω μεγάλη διαφορά στο μήκος. Πάρα πολύ ωραία μάσκαρα και πιστεύω πως αξίζει περισσότερα από όσα κοστίζει. Τη μόνη συμβουλή που έχω να δώσω είναι σε περίπτωση που θες να περάσεις και δεύτερη στρώση, μην περιμένεις να στεγνώσει η πρώτη. Η τιμή της στα 2,89€.


Από την Maybelline πήρα δύο κραγιόν, ένα κρεμώδες και ένα υγρό. Πιστεύω πως η συγκεκριμένη εταιρία έχει από τα καλύτερα κρεμώδη κραγιόν στην αγορά για αυτό και συχνά αγοράζω καινούριες αποχρώσεις. Από την σειρά Color Sensational Matte πήρα την απόχρωση "987 Smoky Rose". Απαλή ροζ απόχρωση, που μπορεί να φορεθεί καθημερινά όλους τους μήνες. Η φόρμουλά του είναι καταπληκτική! Αν και το αποτέλεσμα είναι matte/σατινέ, στα χείλη το αισθάνομαι αρκετά ενυδατικό. Τέλεια χρωματική απόδοση. Ο μόνος λόγος που βρίσκω σε κάποιον να μην του αρέσει μπορεί να είναι η διάρκεια. Δεν είναι μεγάλης διάρκειας αλλά αυτό δεν είναι κάτι που εμένα με ενοχλεί. Η τιμή του στα 9€.
Επόμενο κραγιόν το Superstay Matte Ink στην απόχρωση "25 Heroine". Το απόλυτο καλοκαιρινό χρώμα! Είναι υγρό κραγιόν με matte τελείωμα. Έχει καταπληκτική χρωματική απόδοση και διάρκεια. Το μόνο αρνητικό που έχω να πω είναι πως όταν στεγνώσει και ακουμπάω τα χείλη μου μεταξύ τους κολλάει λίγο. Είναι κάτι που συχνά παρατηρώ στα υγρά κραγιόν, όπως και ότι ξηραίνουν τα χείλη μου. Βέβαια έχω παρατηρήσει πως αν βάλω μικρή ποσότητα δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Σε περίπτωση όμως που θέλω να το κάνω πιο ενυδατικό και βάλω από πάνω lip balm ή lip gloss δεν χάνει την απόδοσή του. Η τιμή του στα 9€.


Τέλος από την Nyx πήρα δύο lip gloss, ένα eyeliner, ένα ρουζ και μία παλέτα. Μιας και τα πήρα τις τελευταίες μέρες δεν έχω "παίξει" αρκετά μαζί τους ώστε να έχω ολοκληρωμένη εντύπωση. Πιο αναλυτικά πήρα το Cosmic Metals Lip Cream στην απόχρωση "16 Crystalized Metal". Αναγράφεται ως κρέμα χειλιών και έχει έντονο σάπιο ροζ και χρυσό shimmer που δίνει μεταλλικό τελείωμα. Η τιμή του στα 8,20€.
Το Lingerie Glitter στην απόχρωση "02 Shy". Υπέροχο κουφετί ροζ χρώμα με glitter μέσα, το οποίο σίγουρα θα φορέσω και μόνο του αλλά και πάνω από άλλα κραγιόν. Η τιμή του στα 8,20€.
Όλα τα υγρά eyeliner που έχω ή είχα είναι σε μαύρο χρώμα και για να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό πήρα το Strictly Vinyl στην απόχρωση "03 Crone". Το πινελάκι του είναι πολύ λεπτό και πιστεύω θα με βοηθήσει να κάνω πολύ λεπτές και ακριβής γραμμές. Το τελείωμα του θα το χαρακτήριζα semi-matte. Η τιμή του στα 8,20€.
Ρουζ High Definition στην απόχρωση "11 Amber". Σάπιο θερμό ροζ, σατινέ ρουζ που συνδυάζεται με όλα τα μακιγιάζ. Η τιμή του στα7,15€.
Τέλος η Contour Intuitive παλέτα στην απόχρωση "02 Warm Zone". Περιέχει 2 highlighter, 6 σκιές, εκ των οποίων 4 με matte και 2 με shimmer τελείωμα,και 1 ρουζ σε γήινες αποχρώσεις. Η τιμή του στα 20,60€.













Αυτά για σήμερα! Μην ξεχάσεις να ακολουθήσεις το blog και αν θες να δούμε κάποιο προϊόν πιο αναλυτικά γράψ'το μου στα σχόλια!

Σχόλια