Περιποίηση Προσώπου

Κατά καιρούς έχω γράψει για τα προϊόντα που χρησιμοποιώ για την φροντίδα του προσώπου μου αλλά δεν έχω γράψει την ολοκληρωμένη ρουτίνα που ακολουθώ. Σήμερα λοιπόν θα δούμε πως περιποιούμαι το πρόσωπό μου.
Κάθε πρωί που ξυπνάω πλένω το πρόσωπό μου με το Gel Cleanance της Avene. Είναι ένα αρκετά δυνατό καθαριστικό και θεωρώ θα ταιριάξει καλύτερα σε λιπαρές/ πολύ λιπαρές επιδερμίδες. Αν έχεις κανονική ή ξηρή θα νιώσεις το δέρμα σου να τραβάει αρκετά και καλό θα ήταν να χρησιμοποιήσεις κάτι πιο ήπιο. Έχω ξαναγράψει εδώ.

Πάντα σκουπίζομαι ταμποναριστά με καθαρή πετσέτα!

Προχωράω στην εφαρμογή της κρέμας ματιών. Μιας και με τη δουλειά βάφομαι καθημερινά ήθελα να ενυδατώσω και την περιοχή των ματιών. Η πρώτη κρέμα που έχω πάρει και χρησιμοποιώ ένα μήνα περίπου είναι της Vichy η Aqua Thermal. Έχει πολύ ωραία υφή gel. Δεν βλέπω κάποια διαφορά με τη χρήση της καθώς είναι μία πολύ ενυδατική κρέμα και εγώ δεν έχω μαύρους κύκλους, σακούλες ή αφυδατωμένο δέρμα. Τη χρησιμοποιώ κυρίως προληπτικά!

Μετά απλώνω την κρέμα προσώπου μου, και πάλι της Avene, την Cleanance Expert. Είναι ιδική για μικρές και μέτριες ατέλειες, ενυδατώνει την επιδερμίδα μου, είναι πολύ απαλή και δεν την νιώθω στο πρόσωπό μου, απορροφάται γρήγορα και έχει ματ τελείωμα. Και για αυτό έχω ξαναγράψει εδώ.

Στη συνέχεια βάζω το Serum αναζωογόνησης βλεφαρίδων της Pierre Rene στις ρίζες των βλεφαρίδων μου και κατά μήκος περνάω το Eyelash and Eyebrow Treatment από Foltene. Σαν συνδυασμός είναι αρκετά καλός αλλά όταν τελειώσει το Foltene δεν θα το ξαναγοράσω καθώς δεν θεωρώ πως έχει μεγάλη διαφορά. Για να διαβάσεις περισσότερες πληροφορίες μπες εδώ

Τέλος βάζω στα χείλη μου το Lipcare πρόπολη από Apivita για να τους δώσω έντονη ενυδάτωση. Θεωρώ την σειρά lipcare της συγκεκριμένης εταιρίας, από τα καλύτερα ενυδατικά χειλιών και δεν έχω βρει κάτι που να μου χαρίζει τόση ενυδάτωση για ώρες! Έχω γράψει αναλυτικά για LipBalm εδώ.

Την ίδια διαδικασία ακολουθώ και κάθε βράδυ αφότου έχω ξεβαφτεί.

Μία φορά την εβδομάδα κάνω μάσκα καθαρισμού με Λευκή άργιλο από Korres. Έχω δει τεράστια διαφορά στο δέρμα μου από όταν ξεκίνησα να τη χρησιμοποιώ. Πλέον που βάφομαι κάθε μέρα θεωρώ απαραίτητο μία φορά την εβδομάδα να κάνω έναν βαθύ καθαρισμό. Και για αυτό έχω γράψει εδώ.

Αυτή είναι η ρουτίνα που ακολουθώ για την περιποίηση του προσώπου μου. Εσύ ποια προϊόντα χρησιμοποιείς; Πες μου τις εντυπώσεις σου στα σχόλια από κάτω!
Μην ξεχάσεις να εγγραφείς στο blog, ανεβάζω νέο άρθρο κάθε παρασκευή. 
Να περνάς υπέροχα όπου και να είσαι!

Σχόλια

  1. την κρεμα της vichy aqualia thermal την χρησιμοποιουσα μια περιοδο παρα πολυ κυριως το χειμωνα που δεν ειμαι τοσο λυπαρη ειναι πολυ καλη όπως και το lipbalm απο apivita!Z

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν! Είναι η πρώτη κρέμα ματιών που χρησιμοποιώ και είμαι αρκετά ικανοποιημένη, δεν έχω να πω κάτι αρνητικό! Τα LipCare της Apivita δεν τα αλλάζω με τίποτα, τα χρησιμοποιώ χρόνια και δεν έχω βρει κάτι καλύτερο! <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου