Βερνίκια νυχιών

Καλησπέρα! Επιστρέφουμε σήμερα με βερνίκια νυχιών, κοινώς "μανό". Μου αρέσει πάρα πολύ να προσέχω τα νύχια μου. Όταν ήμουν μικρή έτρωγα τα νύχια μου και όταν στο λύκειο σταμάτησα αυτό το κακό συνήθειο ξεκίνησα να τα περιποιούμαι. Όσο ήμουν στο σχολείο δεν τα έβαφα, παρά μόνο στις διακοπές. Από όταν τελείωσα συνεχώς τα βάφω. Έχω κάνει αρκετές φορές ημιμόνιμο, το οποίο μπορείς να το διατηρήσεις έως και τρεις εβδομάδες. Μου αρέσει όμως να αλλάζω αρκετά συχνά χρώμα στα νύχια μου. Σήμερα όμως θα αναφερθώ σε δύο εταιρίες την "Silky Soft" και την "Annie Paris" και σε απλά βερνίκια νυχιών.

Θα ξεκινήσω με τη Silky Soft. Χρησιμοποιώ τα βερνίκια νυχιών περίπου 3 χρόνια. Κοστίζουν 1,99€ το ένα και περιέχει 12ml προϊόντος. Έχω δοκιμάσει τα κλασικά καθώς και αυτά που στεγνώνουν σε 60". Πιο συχνά χρησιμοποιώ αυτά που στεγνώνουν σε 60" (να διευκρινίσω εδώ πως η πρώτη στρώση στεγνώνει τόσο γρήγορα, επόμενες κάνουν περισσότερα λεπτά). Μου αρέσουν πάρα πολύ και τα χρώματα που έχουν (τεράστια γκάμα χρωμάτων), τα περισσότερα ακόμα και με ένα πέρασμα έχουν καταπληκτική απόδοση, το πινελάκι είναι βολικό, κρατάνε πάρα πολύ (πάνω από 7 μέρες) και δεν ξεραίνονται γρήγορα οπότε κρατάνε για μήνες (και χρόνο αν δεν τα αφήνω για πολύ ώρα ανοιχτά). Πλένω αρκετές φορές την ημέρα τα χέρια (ειδικά σαν φοιτήτρια νοσηλευτής στο νοσοκομείο) οπότε μπορώ να πω με σιγουριά πως έχουν καλή αντοχή στο νερό. Τα χρώματα που έχω αυτή τη στιγμή είναι τα εξής:





Την Annie Paris την χρησιμοποιώ περίπου ένα χρόνο. Από ότι έχω δει έχει μικρότερη γκάμα χρωμάτων. Η τιμή τους στα 2,49€ και έχει 12ml προϊόντος. Στεγνώνουν αρκετά γρήγορα πάνω στο νύχι. Το πινελάκι είναι αρκετά βολικό. Στο νύχι διαρκεί περίπου 3 με 4 ημέρες. Δεν έχει ιδιαίτερα καλή αντοχή στο νερό και το χρώμα σπάει εύκολα.

Συγκριτικά από τις δύο αυτές εταιρίες προτιμώ την Silky Soft. Κάθε φορά που βάφω τα νύχια μου, το χέρι μου πάει εκεί. Έχει περισσότερα χρώματα, στεγνώνει πιο γρήγορα, έχει καλύτερο κράτημα, αντοχή και διάρκεια.
Ποια άλλα βερνίκια νυχιών έχετε δοκιμάσει και τι εντυπώσεις σας έδωσαν; Γράψτε μου στα σχόλια!
Μην ξεχάσετε να εγγραφείτε στο Blog!
Μέχρι την επόμενη φορά να περνάτε όμορφα!
ΥΓ: σε όλες τις φωτογραφίες τα νύχια μου τα έχω βάψει δύο στρώσεις!

Σχόλια