Primer Time

Καλημέρα! Θεωρώ πολύ σημαντικό η βάση του μακιγιάζ να είναι καλή, το δέρμα να φαίνεται καθαρό και λείο καθώς θα είναι ο "καμβάς" μας. Πάντα χρειάζεται ένα καλός καθαρισμός πριν κάνουμε το μακιγιάζ μου και μπορείς να διαβάσεις εδώ, πως το καταφέρνω εγώ. Το αμέσως επόμενο βήμα, αν και προαιρετικό είναι το primer. Σήμερα θα αναφερθώ σε δύο οικονομικά primer που δοκίμασα.
Το primer προετοιμάζει την επιδερμίδα για το foundation και ανάλογα τη σύστασή του μπορεί να καλύψει πόρους, να ρυθμίσει την λιπαρότητα, να ενυδατώσει, να δώσει λάμψη κά.
Θα ξεκινήσω με το Master Prime Pore Minimizer της Maybelline ισχυρίζεται πως "Κάνει τους πόρους σου λιγότερο εμφανείς με μόλις μερικές σταγόνες. Δίνει ματ αποτέλεσμα." για να δούμε όμως τι έκανε σε εμένα!

Σαν προϊόν είναι αρκετά παχύρρευστο, λευκό και πριν την χρήση χρειάζεται καλή ανακίνηση. 
Με την χρήση του στο πρόσωπο παρατήρησα πως θολώνει το δέρμα χωρίς να δώσει ματ αποτέλεσμα. Και εδώ ξεκινάει να μου τα χαλάει καθώς ένας από τους λόγους που το πήρα είναι το ματ αποτέλεσμα.
Επιπλέον αφότου έβαλα το foundation δεν παρατήρησα κάποια διαφορά στους πόρους μου. Το χρησιμοποίησα μόνο στα σημεία που έχω πόρους (στο Τ και δεξιά/αριστερά της μύτης). Επομένως ούτε τους κάνει λιγότερο εμφανείς. Το δοκίμασα με διαφορετικά foundations, πινέλο, σφουγγάρι και τα δάχτυλα και δεν είδα να τους καλύπτει.
Σαν υφή νιώθεις κάποια λιπαρότητα που για μένα είναι το τρίτο αρνητικό που βρήκα και για μένα το πιο σημαντικό. Έχω λιπαρή επιδερμίδα επομένως αποφεύγω να βάζω λιπαρά καλλυντικά. Αφήνει λοιπόν λιπαρότητα και σε συνδυασμό με την λιπαρή επιδερμίδα που έχω δε διαρκεί καθόλου καλά το foundation πάνω. Βγάζω περισσότερη λιπαρότητα από το να μην φόραγα καθόλου primer.

Δε μου αρέσει να μιλάω αρνητικά για ένα προϊόν αλλά για μένα το συγκεκριμένο primer δεν κάνει αυτό που ισχυρίζεται. Θέλω να έχω όσο το δυνατόν περισσότερο αψεγάδιαστη βάση και το συγκεκριμένο δε με βοηθάει. Περιέχει 30ml και κοστίζει 9,90€.

Το επόμενο primer το είχα βάλει κάποια στιγμή στα αγαπημένα μου, οπότε καταλαβαίνεις πως μου αρέσει πολύ. Δεν είναι άλλο από το Matt Finish Transparent Base της Radiant. Αυτό ισχυρίζεται "προσφέρει στο πρόσωπο ματ όψη και σταθεροποιεί το make up. Δημιουργεί ένα διάφανο φιλμ που καλύπτει γυαλάδες, γραμμές έκφρασης και πόρους αφήνοντας παράλληλα την επιδερμίδα να αναπνέει."

Παχύρρευστο, διάφανο προϊόν, που το βάζω σε όλο το πρόσωπο. Θολώνει την επιδερμίδα και όντως χαρίζει ματ τελείωμα. Σαν υφή είναι μεταξένια και δεν το νιώθω βαρύ στο πρόσωπό μου. Οποιοδήποτε foundation έχω δοκιμάσει από πάνω έχει ταιριάξει πολύ ωραίο και έχει κρατήσει περισσότερο. Ακόμα και BB cream. 
Γεμίζει λιγάκι τους πόρους αλλά όχι σε βαθμό που να κάνει την επιδερμίδα μου 100% λεία. Όσον αφορά τις λεπτές γραμμές έκφρασης, δεν πιστεύω πως υπάρχει primer που μπορεί να τις καλύψει. Ναι με το που το βάλεις δεν θα φαίνονται, αλλά όταν χαμογελάσεις θα δημιουργηθούν. Γενικά το έχω ευχαριστηθεί πάρα πολύ.  Περιέχει 30ml και κοστίζει 13,30€.

Δεν θα σύστηνα το Pore Minimizing καθώς δεν έμεινα καθόλου ικανοποιημένη, απεναντίας όποτε το χρησιμοποιώ το μακιγιάζ μου δε διαρκεί όσο θα έπρεπε. Αν θες να δοκιμάσεις όμως ένα οικονομικό primer που να έχει ματ τελείωμα, υπέροχη υφή και να βοηθάει το μακιγιάζ σου να κρατήσει, αξίζει να δοκιμάσεις το Matt Finish!

Αυτά και για σήμερα! Άφησε μου στα σχόλια ποιο primer χρησιμοποιείς και στις εντυπώσεις σου!
Αν δεν ακολουθείς το blog, πάτα στην Αρχική Σελίδα την "Παρακολούθηση".
Μέχρι την επόμενη φορά να περνάς υπέροχα!

Σχόλια