Avene Eau Thermale Cleanance Gel Nettoyant

Καλησπέρα! Σήμερα επιστρέφω με ένα bonus post και θα σας πω gel καθαρισμού προσώπου το οποίο μου έχει βελτιώσει απίστευτα την επιδερμίδα!
Από μικρή ηλικία είχα πολύ λιπαρή επιδερμίδα και τάσεις ακμής. Είχα χρησιμοποιήσει αρκετά καθαριστικά προϊόντα προσώπου για αρκετά χρόνια, τα οποία άλλα απομάκρυναν τη λιπαρότητα για μία-δύο ώρες το πολύ, άλλα έφραζαν τους πόρους του δέρματος και μου δημιουργούσαν μαύρα στίγματα κανένα όμως δεν μου έδωσε τα αποτελέσματα που ήθελα.
Μέχρι που χρησιμοποίησα το Cleanance Gel Nettoyant της Avene Eau Thermale. Πρώτη φορά το χρησιμοποίησα τον Δεκέμβριο του 2015 και από τότε το αγοράζω ξανά και ξανά. Να σας πω αρχικά τι ισχυρίζεται το καθαριστικό πως κάνει και μετά πως λειτούργησε σε εμένα.
Είναι ένα Gel καθαρισμού, χωρίς κλασικό σαπούνι, μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο πρόσωπο και σώμα και συνιστάται για λιπαρό δέρμα με ατέλειες. Το Gel καθαρισμού Cleanance απομακρύνει τις άχρηστες ουσίες από το δέρμα και βοηθά στην μείωση της περίσσειας σμήγματος χάρη στη Μονολαουρίνη(αντιικό, αντιβακτηριακό μονογλυκερίδιο που καταστρέφει ιούς και παθογόνα βακτήρια οπότε καταπολεμά την ακμή). Το ιαματικό νερό της Avene προσφέρει στο δέρμα όλες τις καταπραϋντικές και αντι-ερεθιστικές ιδιότητές του. Η επιδερμίδα εξυγιαίνεται, είναι καθαρή και δροσερή. Δεν περιέχει paraben, είναι υποαλλεργικό και μη φαγεσωρογόνο.

Εδώ θα ήθελα να κάνω μία μικρή παρένθεση και να αναφερθώ στο τι είναι φαγεσωρογόνο καθώς πρέπει να το γνωρίζουμε! Τα φαγεσωρογόνα παραπέμπουν σε προϊόντα που φράσσουν τους πόρους και δημιουργούν μαύρα στίγματα, με αποτέλεσμα αντί να βοηθούν το δέρμα το βλάπτουν. Το συγκεκριμένο Gel είναι ΜΗ φαγεσωρογόνο, δηλαδή κανένα από τα συστατικά του δε βλάπτουν το δέρμα.

Από τις πρώτες χρήσεις που έκανα παρατήρησα τη λιπαρότητα. Μετά από λίγες εβδομάδες το πρόσωπό μου φαινόταν πιο καθαρό, δεν εμφάνιζα πλέον σπυράκια, η λιπαρότητα είχε υποχωρήσει απίστευτα πολύ. Δε μου δημιουργεί καθόλου ερεθισμό ή κνησμό. Αφήνει το δέρμα ματ και χωρίς λιπαρότητα για πολλές ώρες. Πλέον μετά από τόσα χρόνια χρήσης, μπορώ να πω πως και μία φορά την ημέρα να καθαρίσω το πρόσωπό μου με το gel παραμένει ματ και μη λιπαρό ακόμα και για 24ωρο.

Είναι το καλύτερο καθαριστικό που έχω δοκιμάσει, και έχω δοκιμάσει αρκετά! Η τιμή του πολύ καλή (προσωπικά θα πλήρωνα και περισσότερα το συγκεκριμένο προϊόν). Αν έχετε λιπαρό/ακνεϊκό δέρμα το συνιστώ ανεπιφύλακτα! Αφήνει υγιή το δέρμα. Μπορείτε να το βρείτε ΕΔΩ! Το συγκεκριμένο φαρμακείο έχει όλη τη σειρά καθαρισμού Avene Cleanance προσφορά -30% ( το ποστ έχει γραφτεί 29/04/2018 όπου η προσφορά είναι σε ισχύει, δε γνωρίζω πότε θα τελειώσει). Τα 400ml από 17,33€ με την προσφορά φτάνουν τα 12,13€. Υπάρχει μπουκάλι και με 100ml και 200ml. Επίσης η Avene έχει προϊόντα για όλους τους τύπους επιδερμίδας αν θα θέλατε να δοκιμάσετε!

Το χρησιμοποιώ κάθε πρωί και βράδυ, αφότου ξυπνήσω και πριν τον ύπνο, σε βρεγμένο δέρμα και στη συνέχεια τοποθετώ ενυδατική. Επίσης μου αρέσει πολύ να το χρησιμοποιώ και στο ντουζ στις περιοχές του στέρνου, πλάτης, ωμοπλάτης και του βραχίονα, που το δέρμα μου είναι ακνεϊκό και εξαφανίζει όλα τα στίγματα. Για αρκετούς μήνες αγόραζα το μπουκάλι με τα 200ml και λόγο της μεγάλης χρήσης, τελείωνε σε ένα μήνα. Πρόσφατα αγόρασα το μπουκάλι με τα 400ml, το οποίο έχει και ειδικό πώμα για να παίρνω την σωστή λήψη του gel.

Τα συστατικά του:
AVENE THERMAL SPRING WATER (AVENE AQUA). WATER (AQUA). SODIUM LAUROYL METHYL ISETHIONATE. ZINC COCETH SULFATE. POLYSORBATE 20. SODIUM COCOAMPHOACETATE. CETEARETH-60 MYRISTYL GLYCOL. PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL. GREEN 5 (CI 61570). CITRIC ACID. DISODIUM EDTA. FRAGRANCE (PARFUM). GLYCERYL LAURATE. SODIUM BENZOATE. SODIUM HYDROXIDE. SODIUM SULFATE. YELLOW 5 (CI 19140). ZINC GLUCONATE.
AVENE THERMAL SPRING WATER (AVENE AQUA). WATER (AQUA). SODIUM LAUROYL METHYL ISETHIONATE. ZINC COCETH SULFATE. POLYSORBATE 20. SODIUM COCOAMPHOACETATE. CETEARETH-60 MYRISTYL GLYCOL. PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL. GREEN 5 (CI 61570). CITRIC ACID. DISODIUM EDTA. FRAGRANCE (PARFUM). GLYCERYL LAURATE. SODIUM BENZOATE. SODIUM HYDROXIDE. SODIUM SULFATE. YELLOW 5 (CI 19140). ZINC GLUCONATE.
Δοκιμάστε το και είμαι σίγουρη πως θα μείνετε ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματα! Ο καθαρισμός και στη συνέχεια η ενυδάτωση του προσώπου είναι το Α και το Ω στην καθημερινή μας ρουτίνα. Πιο πάνω σας έχω βάλει το link που μπορείτε να το βρείτε. Μην ξεχάσετε να μου πείτε πως σας φάνηκε! 

Σχόλια

  1. όντως πολύ καλό gel καθαρισμού και γω το χρησιμοποιώ !!! Πολύ ωραίο ποστ μπράβο!!! σου αφήνω και το δικό μου blog αν θες να το τσεκάρεις!!!!
    Καλό μήνα !!

    https://dreamsandhopesforlife.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει και εσένα! Αν θες να το ξαναγοράσεις μπορείς να το πάρεις μέσω του link που έχω βάλει που το έχει προσφορά! Φυσικά και θα το τσεκάρω!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου