Αντηλιακά Προσώπου

Καλημέρα! Είναι σημαντικό όλο τον χρόνο να προστατεύουμε το δέρμα μας, και κυρίως την επιδερμίδα του προσώπου μας που είναι ευαίσθητη, από την ηλιακή ακτινοβολία. Πλέον επικρατεί ηλιοφάνεια και θα ήθελα να σας πω για τα αντηλιακά προσώπου που έχω δοκιμάσει και τις εντυπώσεις μου.



Θα ξεκινήσω με το "Sublime Sun Protect & Sublime Powder Compact SPF 30" της "L’Oreal Paris".
Είναι μία αντηλιακή πούδρα προσώπου με εμπλουτισμένη με ορυκτές χρωστικές για άμεση όψη υγείας. Έχει SPF 30. Προστατεύει κατά των ηλιακών εγκαυμάτων και της φωτογήρανσης. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πρόσωπο και ντεκολτέ. Η συσκευασία περιέχει σφουγγαράκι για τοποθέτηση και καθρέφτη. Το τελείωμα είναι ματ. Ισχυρίζεται πως έχει 12ωρη προστασία. Προσωπικά δεν τη χρησιμοποιώ αρκετά συχνά. Είναι αρκετά καλή αντηλιακή, αν και επειδή έχω λιπαρή επιδερμίδα μετά από λίγες ώρες ξεκινάει φαίνεται η λιπαρότητα και η λάμψη. Επίσης ένας άλλος λόγος που δεν τη χρησιμοποιώ συχνά όταν βάφομαι δεν μπορώ να το προσθέσω στη ρουτίνα μου. Τη προτιμώ τους καλοκαιρινούς μήνες όταν δεν θέλω να βάλω foundation αλλά θέλω να βάλω λίγο μάσκαρα και ρουζ, για ένα φυσικό αποτέλεσμα. Δεν θυμάμαι πόσο μου κόστισε γιατί την έχω από πέρσι, αλλά αν θυμηθώ ή το βρω κάπου θα το γράψω στα σχόλια.

Συνεχίζουμε με το "Avene" "Creme Teinte SPF 50+". Αντηλιακή κρέμα προσώπου με χρώμα.
Με SPF 50. Προσφέρει πολύ υψηλή προστασία για ευαίσθητα δέρματα. Σχεδιασμένο με σκοπό την ελαχιστοποίηση του κινδύνου εμφάνισης αλλεργικών αντιδράσεων. Κατά UVA και UVB. Χωρίς paraben. Χωρίς σιλικόνη. Ανθεκτικό στο νερό. Αυτό το αντηλιακό και το επόμενο, τα έχω σε δείγματα, τα οποία μου δόθηκαν δωρεάν στο φαρμακείο φαρμακείο που επισκέπτομαι. Το συγκεκριμένο δείγμα είναι το δεύτερο που μου έδωσαν και έχει σχεδόν τελειώσει, περιέχει 5ml και εμένα μου κρατάει για 10 ημέρες περίπου. Αυτό που έχω να πω για αυτό το αντηλιακό είναι πως αφήνει χρώμα στην επιδερμίδα (τουλάχιστον στην δική μου που είμαι αρκετά ανοιχτόχρωμη), στεγνώνει ματ, δεν έχει κολλώδη υφή και έχει πολύ απαλό και διακριτικό άρωμα. Η τιμή των 50ml είναι κάπου στα 20€.


Επόμενο αντηλιακό, το οποίο έχω δοκιμάσει αρκετά δείγματα είναι το "Frezyderm" "Ac-norm Hydra Screen Cream SPF 15".
Πρόκειται για μία ενυδατική αντηλιακή κρέμα προσώπου για την καθημερινή φωτοπροστασία και ρυποπροστασία του ακνεϊκού, λιπαρού δέρματος. Το SPF 15 το κάνει κατάλληλο για περιόδους χαμηλής ηλιοφάνειας. Χωρίς paraben. Όσες φορές το χρησιμοποίησα δεν είδα μετά διαφορά σε κάποια σπυράκια ή πόρους που είχα. Συστήνεται να τοποθετείται στην επιδερμίδα 20 λεπτά πριν την έκθεση στον ήλιο. Μην σας φοβίζει πως είναι ενυδατικό. Το τελείωμα του είναι ματ και σας υφή δεν κολλάει. Η τιμή των 50ml είναι στα 25€.





Τέλος, θα αναφερθώ στην πλέον αγαπημένη μου αντηλιακή κρέμα προσώπου. Η "La Roche-Posay" " Anthelios XL SPF 50+  Dry Touch".
  Αντηλιακή προστασία για το ευαίσθητο δέρμα. Πολύ υψηλή αντηλιακή προστασία. SPF 50+. Προστασία κατά UVA, UVB και βλάβες που οφείλονται στην ατμοσφαιρική ρύπανση. Πρόληψη της φωτογήρανσης. Ιδανική για μεικτή/λιπαρή επιδερμίδα. Έχει υποαλλεργικό άρωμα. Αντίσταση στο νερό. Δεν αφήνει λευκά ίχνη, δεν είναι λιπαρή, δεν έχει κολλώδη υφή και δε δημιουργεί ατέλειες. Με ματ αποτέλεσμα. Χωρίς paraben. Τη χρησιμοποιώ τον τελευταίο μήνα. Τη χρησιμοποιώ συνέχεια, ακόμα και όταν κάνω μακιγιάζ, μετά την ενυδατική μου κρέμα και πριν το primer/foundation. Δεν επηρεάζει τη τοποθέτηση του μακιγιάζ. Είναι πολύ βολικό και δεν αφήνει την αίσθηση πως έβαλες κάτι στο πρόσωπό σου. Η τιμή των 50ml είναι στα 20€.

Αυτά είναι τα αντηλιακά που χρησιμοποιώ συνέχεια. Πιστεύω πως το αντηλιακό προσώπου είναι ένα από τα προϊόντα που θα πρέπει να εντάσσεται καθημερινά στη ρουτίνα μας και πως αξίζει να επενδύσουμε ώστε να πάρουμε ένα πολύ καλό, που να ταιριάζει στην επιδερμίδα και τις απαιτήσεις μας. Η προστασία της επιδερμίδας μας από την ηλιακή ακτινοβολία είναι πολύ σημαντική. Θα ήθελα να μάθω ποια άλλα αντηλιακά έχετε δοκιμάσει και τις εντυπώσεις σας. Αφήστε το σχόλιό σας από κάτω. Τα λέμε στο επόμενο post!

Σχόλια

  1. WOW! Τέλειο post και σίγουρα πολύ χρήσιμο τώρα που έρχεται το καλοκαίρι! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το βρίσκεις χρήσιμο! Έρχονται ενδιαφέροντες αναρτήσεις, ελπίζω να σου αρέσουν και να μείνεις στην παρέα μας.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου