Τι σκέφτομαι να αγοράσω; (Wish List 1)

Γεια σας! Κανονικά ανεβάζω μία φορά την εβδομάδα αλλά δεν μπορούσα να περιμένω μέχρι την τότε! Σήμερα θα ήθελα να σας αναφέρω κάποια από τα προϊόντα μου με ενδιαφέρει να αγοράσω και δοκιμάσω (τα οποία κυκλοφορούν στην ελληνικά αγορά). Δεν θα κάνω μεγάλη ανάλυση για το καθένα ξεχωριστά καθώς κάποια από αυτά θα αγοράσω και σε ποστ εντυπώσεων θα εμβαθύνω.Θα χωρίσω τα προϊόντα με ανάλογα με την εταιρία τους και μετά κατά κατηγορία. (Οι φωτογραφίες δεν είναι δικές μου, τις έχω πάρει από τα site των εταιριών και εκείνες έχουν τα πνευματικά δικαιώματα!)

Θα ξεκινήσω με την εταιρία WetNWild. Για την συγκεκριμένη εταιρία έχω γράψει τις εντυπώσεις μου, άλλα προϊόντα μου άρεσαν και άλλα όχι και τόσο. Αν θέλετε να το διαβάσετε πατήστε ΕΔΩ.


Το πρώτο προϊόν που θα ήθελα να δοκιμάσω είναι το PhotoFocus Foundation. Από ό,τι έχω διαβάσει πρόκειται για ένα foundation το οποίο είναι ματ αλλά είναι ελαφρύ. Προτιμώ τα ματ foundation, καθώς έχω λιπαρή επιδερμίδα και προσπαθώ να το εξισορροπήσω, το τελευταίο διάστημα όμως μου αρέσει να φαίνεται η λάμψη του προσώπου και ένα πιο φυσικό αποτέλεσμα και θα ήθελα να δω αν το συγκεκριμένο ανταπεξέρχεται στις απαιτήσεις μου.



Συνεχίζω με το PhotoFocus Concealer Wand. Το συγκεκριμένο το έχω, αλλά σε λάθος χρώμα. Μου αρέσει πολύ η σύσταση και η κάλυψη του και θα ήθελα να το πάρω στο σωστό χρώμα. 


Από την σειρά PhotoFocus θα ήθελα να δοκιμάσω και το Pressed Powder. Συμπιεσμένη πούδρα για να σετάρω το foundation. Ειδικά στο μέτωπο και τη μύτη (περιοχή Τ) που βγάζω την περισσότερη λιπαρότητα χρειάζεται καλό σετάρισμα για να κρατηθεί στη θέση του!

Τελευταίο προιόν από αυτήν την εταιρία είναι το Coloricon Bronzer (στην απόχρωση Ticket to Brazil). Αυτό που μου κέντρισε το ενδιαφέρον στο συγκεκριμένο είναι πως έχει SPF 15. Επίσης θα ήθελα να συγκρίνω τη φόρμουλα και το αποτέλεσμά του με την Contouring Pallete.




Επόμενη εταιρία, άλλη μία εταιρία για την οποία έχω γράψει για προϊόντα της την εντύπωσή μου είναι η Golden Rose. Για να διαβάσετε τις εντυπώσεις μου πατήστε ΕΔΩ.

Θα ξεκινήσω με τη Longwear Finish Powder. Πούδρα σε ελεύθερη μορφή για το σεράρισμα του μακιγιάζ. Τη βλέπω αρκετό καιρό στα καταστήματα που πηγαίνω και νομίζω πως ήρθε η ώρα να τη δοκιμάσω. Το μόνο που με φοβίζει είναι πως είναι λευκή και δεν ξέρω αν θα αφήνει λευκά σημάδια.



Δεν χρησιμοποιώ σπρέι φιξαρίσματος και θα ήθελα να δοκιμάσω το Make-up Fixing spray. Πολλές φορές βάζουμε τόση πούδρα στο πρόσωπό μας που λίγο σπρέι νομίζω πως βοηθάει να λιώσει καλύτερα στο foundation και το δέρμα. Ακόμα βοηθάει στο να κρατήσει περισσότερες ώρες το μακιγιάζ. 


Κυκλοφόρησε πρόσφατα στην Ελλάδα το Soft Matte Creamy LipColor. Έχω δοκιμάσει τα ανεξίτηλα liquid κραγιόν της εταιρίας και θα ήθελα να δω μήπως τα καινούρια είναι πιο βολικά για μένα.  




Χωρίς να πω πολλά, γιατί έχω ξαναγράψει για αυτό θα ήθελα να πάρω και σε άλλα χρώματα το Dream Lips Lipliner, που είναι το αγαπημένο μου μολύβι χειλιών.

Ακόμα ένα προϊόν χειλιών που θέλω να δοκιμάσω είναι το Metals Metallic Shine Lip Gloss. Αν είναι όπως και το Highlighter της σειράς θα πρέπει να έχει καλή απόδοση. Ισχυρίζεται πως έχει μεγάλη διάρκεια. Και ότι έχει μεταλλικό αποτέλεσμα κάτι που τα περισσότερα προϊόντα που λένε κάτι τέτοιο δεν έχουν, οπότε και λέω να το τεστάρω.




Η Nyx είναι μία από τις εταιρίες που δεν έχω δοκιμάσει πολλά προϊόντα της.
Σκέφτομαι να αγοράσω το Make up Settng Spray- Matte. Οι λόγοι είναι πάνω κάτω οι ίδιοι που ανέφερα στο προηγούμενο spray, συν πως αυτό χαρίζει και ματ αποτέλεσμα. 




Η Maybelline είναι μία από τις αγαπημένες μου εταιρίες καλλυντικών από όταν ξεκίνησα να αγοράζω καλλυντικά. 

Πρόσφατα κυκλοφόρησε στην Ελλάδα το Master Chrome Metallic Highlighter. Έχω δει πως γράφει στο δέρμα και είναι ένα από τα πράγματα που σίγουρα θα πάρω και θα δοκιμάσω!




Επίσης μου κίνησε το ενδιαφέρον η μάσκαρα Total Temptation, με άρωμα βανίλιας και έλαιο καρύδας. 






Και φυσικά τα Superstay Matte Ink Liquid Lipsticks. Μου αρέσουν πάρα πολύ τα κραγιόν της Maybelline και θέλω να δοκιμάσω και τα ανεξίτηλα.





Τελευταία εταιρία και προϊόν είναι η Korres και τα Lip Balm. Συνέχεια φοράω Lip Balm καθώς δεν αντέχω να νιώθω τα χείλη μου στεγνά και αφυδατωμένα. Θεωρώ την Korres αρκετά καλή εταιρία και θα ήθελα να δω αν τα συγκεκριμένα προϊόντα της αξίζουν.



Αυτά είναι τα καλλυντικά προϊόντα προσώπου που θα με ενδιέφερε να δοκιμάσω άμεσα. Σίγουρα υπάρχουν και άλλα τα οποία θα δούμε σε επόμενα ποστ. Αν/Όταν δοκιμάσω ή αγοράσω κάποιο/-α από αυτά θα σας πω τις εντυπώσεις μου. Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά στη λίστα μου; Αν ναι πως σας φάνηκε; Επίσης τι θα θέλατε να αγοράσετε εσείς; Πείτε μου στα σχόλια!

Σχόλια