Εντυπώσεις για τα προϊόντα του Mini Haul - Προσώπου/ Βλεφαρίδες

Έχει περάσει ενάμισης μήνας από όταν αγόρασα το σετ ανανέωσης και λάμψης Panthenol extra από την εταιρία Medisei και μία αγωγή για βλεφαρίδες και φρύδια της Foltene και ήρθε η ώρα να σας πω πως μου φάνηκαν. Αν θέλετε να διαβάσετε το Haul πατήστε ΕΔΩ. 
Το πλήρες σετ ανανέωσης και λάμψης περιέχει κρέμα προσώπου και ματιώνscrub προσώπου, μάσκα λάμψης προσώπου και νερό καθαρισμού Micellar. 
Την κρέμα προσώπου και ματιών δεν την χρησιμοποίησα, την έδωσα στη μητέρα μου καθώς είναι αντιρυτιδική και στα 23 δεν χρειάζεται να φορτώνουμε την επιδερμίδα μας με τέτοιου είδους κρέμες. Οπότε για αυτό το προϊόν δεν έχω κάποια εντύπωση να σας πω, πέρα ότι έχει πολύ ωραία υφή και άρωμα, είναι λεπτόρρευστο και δεν το νιώθεις βαρύ στο δέρμα. 
Το scrub και τη μάσκα λάμψης προσώπου τα χρησιμοποίησα για δύο εβδομάδες δύο φορές την εβδομάδα. Ο λόγος είναι διαφορετικός για τα δύο αυτά προϊόντα. Δεν εμφάνισα ευαισθησία ή αλλεργία, δεν μου προκάλεσαν κνησμό τις φορές που τα χρησιμοποίησα. Η σειρά που τα χρησιμοποιούσα είναι πρώτα το scrub και μετά η μάσκα.
Στις αρχές της 3ης εβδομάδας επισκέφτηκα το φαρμακείο που εμπιστεύομαι και συζήταγα με την φαρμακοποιό αν υπάρχει κάποια κρέμα την οποία μπορώ να χρησιμοποιώ όταν βγάζω κοκκινίλες για να εξαφανίζονται πιο γρήγορα. Συζητάγαμε για το ποιο καθαριστικό σαπούνι χρησιμοποιώ (το οποίο εκείνη μου είχε προτείνει - αν θέλετε να σας πω για τα προϊόντα που χρησιμοποιώ και έχουν βοηθήσει το πρόσωπό μου πείτε μου στα σχόλια-) και της είπα πως κάνω και scrub. Μου είπε να μην ξανακάνω καθώς με τους κόκκους που περιέχει μεταφέρει τα μικρόβια σε άλλα σημεία και δημιουργούνται καινούρια στίγματα. Μου έδωσε μία μάσκα αργίλου, για την οποία θα σας πω την εντύπωσή μου σε λίγο. 
Ο λόγος που σταμάτησα να χρησιμοποιώ την μάσκα λάμψης είναι πως κάθε φορά μετά η επιδερμίδα μου ήταν πολύ λιπαρή. 
Αυτά τα δύο προϊόντα δεν θα τα πρότεινα σε ακνεϊκά ή λιπαρά δέρματα.
Το νερό καθαρισμού Micellar είναι αρκετά καλό, με μικρή ποσότητα αφαιρώ το μακιγιάζ, δεν χρειάζεται να το τρίψω στην επιδερμίδα και δεν προκαλεί ερεθισμούς. Δεν αφαιρεί το αφαιρεί το αδιάβροχο μακιγιάζ. Όταν δεν έχω βαφτεί και το πρόσωπο μου έχει ξεκινήσει να εμφανίζει λιπαρότητα αλλά δεν θέλω να το πλύνω με καθαριστικό προσώπου, βάζω λίγες σταγόνες σε βαμβάκι και το χρησιμοποιώ. Παίρνει όλη τη λιπαρότητα.
Το πλήρες σετ ανανέωσης πιστεύω πως δεν ταιριάζει στην ηλικιακή μου ομάδα αλλά σε μεγαλύτερες ηλικίες και σίγουρα όχι σε ακνεϊκά ή λιπαρά δέρματα. Τα προϊόντα πωλούνται και χωριστά.

Η κρέμα καθαρισμού που μου έδωσε η φαρμακοποιός μου είναι η Korres μάσκα για βαθύ καθαρισμό.
Μάσκα με Λευκή Άργιλο (φυσικός πηλός) που απομακρύνει αποτελεσματικά ρύπους, σμήγμα και νεκρά κύτταρα, καθαρίζοντας σε βάθος την επιδερμίδα και καταλήγοντας σε ένα φρέσκο πρόσωπο.
Η λευκή άργιλος απομακρύνει νεκρά κύτταρα και καθαρίζει βαθιά το δέρμα, ο ψευδάργυρος ρυθμίζει την έκκριση σμήγματος, το φασκόμηλο (εκχύλισμα) έχει στυπτικές ιδιότητες, τα λιποαμινοξέα (σύμπλοκο) και η κανέλα (εκχύλισμα) προκαλούν τη ρύθμιση του σμήγματος/μείωση του αριθμού των φαγέσωρων, η ιτιά (εκχύλισμα) είναι φυσική πηγή σαλικυλικού οξέος, αντι-ερεθιστικές και αντιφλογιστικές ιδιότητες και το Phytic acid έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες.
Για δύο εβδομάδες το χρησιμοποιούσα δύο φορές την εβδομάδα και από εκεί και πέρα μία, για δέκα λεπτά. 
Από την τέταρτη χρήση και μετά είδα λιγότερα στίγματα και κοκκινίλες.
Το σωληνάριο κοστίζει 3,95€ και περιέχει 18ml (6 με 7 χρήσεις). Σίγουρα θα συνεχίσω να το χρησιμοποιώ, καμία μάσκα δεν έχει κάνει το δέρμα μου να φαίνεται τόσο καθαρό.

Συνεχίζουμε με το επόμενο προϊόν που είχα αγοράσει το Foltene Pharma Eyelash & Eyebrow Treatment. Αρχικά να πω, ότι το χρησιμοποίησα μόνο στις άνω βλεφαρίδες που ήθελα να γίνουν πιο πυκνές και μακριές. Αυτό που παρατήρησα είναι πως μάκρυναν. Το χρησιμοποιώ κάθε μέρα, πρωί και βράδυ (το φιαλίδιο έχει σχεδόν τελειώσει) κατά μήκος των βλεφαρίδων. Δεν μπορώ να πω με σιγουριά αν βοηθάει στο να πυκνώσουν καθώς παλαιότερα χρησιμοποιούσα και άλλα προϊόντα. Αρχικά έβαζα δαφνέλαιο (πολύ προσοχή, αν χρησιμοποιείτε μην μπει στα μάτια σας), μετά καστορέλαιο και στη συνέχεια πήρα serum. 
Χρησιμοποιούσα για αρκετούς μήνες τον ορό αναζωογόνησης βλεφαρίδων Pierre Rene. Περιέχει κερατίνη και διατηρεί την καλή κατάσταση των βλεφαρίδων. Χάρη στο συνδυασμό των συστατικών ενισχύει αποτελεσματικά τις αδύναμες βλεφαρίδες, αποτρέπει την απώλεια τους και βοηθά στην ανάπτυξη νέων. Κοστίζει 9,50€ και περιέχει 8ml προϊόντος. Το χρησιμοποιούσα πρωί και βράδυ στις ρίζες των βλεφαρίδων (δεν μου δημιούργησε κανένα πρόβλημα με τα μάτια) και μέσα σε λίγες εβδομάδες έπεφταν λιγότερες βλεφαρίδες (δυνάμωναν δηλαδή) και φαινόταν πιο πλούσιες. Μέσα σε λίγους μήνες ήταν πλέον φανερό που είχαν πληθύνει και είχαν μακρύνει. Ο λόγος που αγόρασα την αγωγή Foltene είναι γιατί ήθελα να δω τι παραπάνω μπορώ να καταφέρω. Και τα δύο προϊόντα θεωρώ πως είναι καλά και μελλοντικά θα τα δοκιμάσω ταυτόχρονα.

Δεν είναι όλες οι δοκιμές επιτυχημένες και δεν μας ταιριάζουν όλα τα προϊόντα. Έκανα για κάποιους μήνες scrub με τη λογική πώς τα στίγματα και οι κοκκινίλες οφείλονται σε ορμονικούς λόγους, όμως για να εμφανιστούν, τις περισσότερες φορές, χρειάζονται και μικροβιακοί παράγοντες. Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα; Ποια είναι η γνώμη σας; Περιμένω τα σχόλιά σας!

Σχόλια