Βόλτα στη Nyx

Καλησπέρα! Πριν λίγες ημέρες επισκέφτηκα το κατάστημα της Nyx στο Σύνταγμα, δοκίμασα διάφορα καλλυντικά και θα ήθελα να σας τα δείξω. Το προσωπικό του καταστήματος είναι απίστευτα ευγενικό και εξυπηρετικό, σε οτιδήποτε χρειάστηκα με βοήθησαν και σίγουρα όταν ξανά-επισκεφτώ τη Nyx για να αγοράσω καλλυντικά θα πάω στο ίδιο!

Δοκίμασα κυρίως σκιές, highlighter, ρουζ, κραγιόν και concealer. Ο φωτισμός στις φωτογραφίες δεν είναι ο καλύτερος καθώς το κατάστημα είναι ψηλοτάβανο, αλλά σίγουρα μπορείτε να καταλάβετε την απόδοση και το αποτέλεσμα των προϊόντων. Επίσης να διευκρινίσω πως έκανα swatches στα χέρια και δε μπορώ να ξέρω το τελικό αποτέλεσμα στο πρόσωπο, ήθελα όμως να πάρω μία γενική ιδέα για τα καλλυντικά.

Αρχικά να αναφερθώ στα προϊόντα προσώπου. Αν θέλουμε το foundation μας να διαρκέσει περισσότερο, έχουμε πόρους που δεν θέλουμε να φαίνονται, θέλουμε να μειώσουμε την λιπαρότητα ή να προσθέσουμε λάμψη, χρησιμοποιούμε primer. Έχει αρκετά Primer με διάφορες συστάσεις για διαφορετικά αποτελέσματα. Δύο primer που προσωπικά πιστεύω πως θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω (έχω λιπαρό πρόσωπο) είναι τα "Total Control Drop Primer" και το "Pore Filler". 
Primer

Από Foundation (δεν έχω φωτογραφία) δοκίμασα το "Total Control Drop Foundation". Δεν μπορώ να πω πολλά για αυτό, πέρα ότι μπορείς να το χτίσεις αρκετά και πως σίγουρα θα βρεις την απόχρωσή σου αφού κυκλοφορεί σε 30 αποχρώσεις. 

Για τα Concealer έχω να πω πως μου φάνηκαν αρκετά ενυδατικά, με πολύ καλή κάλυψη και δεν είναι λιπαρά. Και πάλι κυκλοφορούν σε πολλές αποχρώσεις. Πέρα από το "Concealer Wand", δοκίμασα και το "Sculpt & Highlight Face Duo", που από την μια πλευρά είναι υγρό contour και από την άλλη highlighter αλλά όχι για λάμψη όσο για conceal. 
Concealer

Από Contour είδα και τη "3 Steps to Sculpt Face Sculpting Palette". Είναι μία παλέτα με τρεις πούδρες, δύο για κοψίματα και φωτεινότητα και μία με λάμψη. 
Contour

Από τα Ρουζ δοκίμασα κάποια ματ και έχει πολύ ωραία θερμά αλλά και ψυχρά χρώματα.
Ρουζ

Σίγουρα έχουν από τα πιο όμορφα Highlighter που έχω δοκιμάσει. Μπορείς να κάνεις από πολύ φυσικό τελείωμα έως και κάτι εκθαμβωτικό (ειδικά αν ψεκάσεις το πινέλο σου με sray).
Highlighter

Love You So Mochi Highlighter Pallete

Born to glow highlighter pallete

Επίσης έχουν πολύ όμορφες Σκιές, από μονές, παλέτες σκιών και φυσικά μπορείτε να φτιάξετε και τη δική σας παλέτα (με σκιές και πούδρες). Η παλέτα που για εμένα ξεχώρισε είναι η "Love You So Mochi", η υφή της είναι κρεμώδης, έχει απίστευτη απόδοση και πανέμορφο αποτέλεσμα!
Μονές σκιές

Μονές σκιές 

Lid Lingerie Shadow Palette

Perfect Filter Shadow Palette

Ultimate Shadow Palette

 Love You So Mochi Eyeshadow Palette

Κάνε τη δική σου παλέτα
Ή μπορείτε να πάρετε μία παλέτα που έχει μέσα σκιές, highlighter και ρουζ.
Contour Intuitive Palette

Δεν γινόταν να μη δοκιμάσω Κραγιόν τους και ειδικά τα "Powder Puff Lippie Lip Cream".
Liquid Lipsticks και Lipgloss

Powder Puff Lippie Lip Cream
Τέλος από τα Σπρέι Σεταρίσματος δοκίμασα το "Matte Makeup Setting Spray" (το χρησιμοποίησα στο πρόσωπό μου) και μπορώ να πω το μακιγιάζ μου κράτησε περισσότερη ώρα ματ, τα χρώματα είχαν καλύτερη διάρκεια και μου άρεσε πολύ πως το προϊόν με τον ψεκασμό έβγαινε ήρεμα καθώς έχω δει άλλα σπρέι που βγάζουν με πίεση.

Έχω βρει αρκετά προϊόντα που μου κίνησαν το ενδιαφέρον και σίγουρα μελλοντικά θα τα αγοράσω, όπως την Born to glow παλέτα highlighter, την Love You So Mochi παλέτα σκιών, κάποιες μονές σκιές, το setting spray κά. Πιστεύω πως η Nyx cosmetics έχει πολύ όμορφα και αρκετά καλά καλλυντικά και περιμένω να δω και τι άλλα προϊόντα θα κυκλοφορήσουν στην Ελληνική αγορά!

Εσείς έχετε δοκιμάσει καλλυντικά της Nyx; Ποια και πώς σας φάνηκαν; Ακόμη ποια θα θέλατε να δοκιμάσετε; Πείτε μου στα σχόλια από κάτω!

Σχόλια