Mac Foundation

Μιας και βρίσκομαι σε διαδικασία αγοράς ένα καλού highend foundation επισκέφτηκα ένα κατάστημα της mac. Ενημέρωσα την κοπέλα του καταστήματος πως έχω λιπαρή επιδερμίδα και ψάχνω ένα foundation με μεγάλη διάρκεια και ματ τελείωμα. Μου έδωσε τα εξής δείγματα: το Pro Longwear καθώς και το Pro Longwear Nourishing Waterproof foundation, όπως και το Matchmaster και το Studio Fix Fluid. Επίσης μου έβαλε δύο primer: το Prep + Prime Skin και το Matifiante. Να ξεκαθαρίσω εξαρχής πως χρησιμοποίησα το ίδιο πινέλο και τις ίδιες πούδρες για να τα σετάρω. Και τα τέσταρα για περισσότερες από 12 ώρες, με μετακίνηση στα μέσα και 8 ώρες κάτω από έντονο φωτισμό (λόγω δουλειάς). Για να τα δούμε όμως ξεχωριστά.
Το Pro Longwear foundation αναφέρεται πως είναι: 
Μεγάλης διάρκειας, 15 ωρών 
Μέτρια κάλυψη
Φυσικό ματ αποτέλεσμα
Σταθερή σύνθεση 
Μη λιπαρή σύνθεση
Ρυθμίζει τη λιπαρότητα 
Δίνει χρώμα που παραμένει αναλλοίωτο 
Ανθεκτικό στον ιδρώτα και την υγρασία 
Φιλικό στη φωτογραφία 
Δερματολογικά ελεγμένο 
Οφθαλμολογικά ελεγμένο 
Για κάθε τύπο επιδερμίδας
Εγώ έχω την απόχρωση NC20. Η διάρκειά του είναι αρκετά καλή και η κάλυψή του ως μέτρια δεν με ενόχλησε καθώς δεν έχω ιδιαίτερα σημάδια ή κοκκινίλες. Επειδή όμως έχω πολύ λιπαρή επιδερμίδα δεν μου κράτησε 15 ώρες. Επίσης από τις 4 ώρες ξεκίνησε να φαίνεται λίγη λιπαρότητα. Το τελείωμα που έδωσε από μόνο του ήταν αρκετά φυσικό ματ, αν και μετά εγώ το σέταρα με πούδρα. Οξειδώνεται λίγο. Η τιμή του είναι στα 35,5€.

Το Pro Longwear Nourishing Waterproof foundation αναφέρεται πως είναι:
Ανθεκτικό στο νερό 
Σταθερή σύνθεση 
Μεγάλης διάρκειας, 24 ωρών 
Μέτρια έως πλήρη κάλυψη
Σατινέ αποτέλεσμα
Παρέχει άμεσα και μακροπρόθεσμα αποτελέσματα
Μη λιπαρή σύνθεση 
Δίνει χρώμα που παραμένει αναλλοίωτο 
Δερματολογικά ελεγμένο 
Δεν προκαλεί ακμή 
Οφθαλμολογικά ελεγμένο 
Για κάθε τύπο επιδερμίδας
Εγώ έχω την απόχρωση NC20. Η κάλυψή του πολύ καλή. Μου κράτησε περισσότερο από το κλασικό pro longwear που ανέφερα πριν. Το τελείωμα με τη πούδρα που του έβαλα έγινε ματ. Η λιπαρότητα φάνηκε στις 6 ώρες αλλά δεν ήταν έντονη, περισσότερο φαινόταν σαν λάμψη. Και αυτό οξειδώνεται ελάχιστα και η τιμή του είναι στα 35,5€.
Συγκρίνοντάς τα δύο Pro Longwear, αν και δεν γενικά δεν μου αρέσουν τα αδιάβροχα προϊόντα μακιγιάζ, μπορώ να πω με σιγουριά πως το Waterproof μου άρεσε καλύτερα και ταίριαξε περισσότερο με την επιδερμίδα μου.

Το Matchmaster foundation αναφέρεται πως είναι:
Μεγάλη διάρκεια, 8 ώρες 
Μέτρια κάλυψη
Ημιμάτ αποτέλεσμα
Προσφέρει ευρύ φάσμα προστασίας UVA/UVB SPF 15 
Δίνει χρώμα που παραμένει αναλλοίωτο 
Μη λιπαρή σύνθεση 
Ρυθμίζει τη λιπαρότητα 
Λειαίνει την επιδερμίδα 
Για κάθε τύπο επιδερμίδας 
Δερματολογικά ελεγμένο 
Οφθαλμολογικά ελεγμένο 
Δεν προκαλεί ακμή
Εγώ έχω την απόχρωση 1,5. Οξειδώνεται αρκετά οπότε καλύτερα θα μου ταίριαζε η 1,0. Η διάρκειά του δεν με καλύπτει και αρκετά γρήγορα εμφάνισα λιπαρότητα. Το αρχικό αποτέλεσμα με πούδρα από πάνω ήταν ματ. Αν ήθελα κάτι πιο φυσικό για να βγω βόλτα κάποιες ώρες, θα το θεωρούσα καλό, αλλά από τη στιγμή που το θέλω για δουλεία 8 ώρες κάτω από έντονα φώτα και να αντέχει και στα ΜΜΜ με ζέστη, δεν είναι αυτό που χρειάζομαι. Η τιμή του στα 38€.

Το Studio Fix Fluid foundation αναφέρεται πως είναι:
Μεγάλη διάρκεια, 24 ώρες 
Μέτρια έως πλήρη κάλυψη
Φυσικό ματ αποτέλεσμα
Περιορίζει την εμφάνιση των πόρων 
Ελέγχει τη λιπαρότητα και τη γυαλάδα 
Δεν αφυδατώνει 
Για κάθε τύπο επιδερμίδας, ειδικά για τη λιπαρή επιδερμίδα 
Χρώμα που παραμένει αναλλοίωτο 
Δεν αφήνει γραμμές 
Δεν σπάει 
Δεν επιβαρύνει την επιδερμίδα 
Ευρύ φάσμα προστασίας UVA/UVB SPF 15/PA++
Photo friendly
Έχω την απόχρωση NC15. Και η διάρκειά του και η κάλυψή του μου αρέσουν πολύ. Λιπαρότητα εμφάνισα στις 5 με 6 ώρες, αλλά χωρίς να χρειάζεται να ξαναβάλω πούδρα από πάνω. Έχει SPF15 επομένως προσφέρει και μικρή προστασία από τις ακτινοβολίες του ήλιου. Οξειδώνεται λίγο και η τιμή του στα 33€.
Συνολικά για όλα τα foundation έχω να πω πως δεν έχουν κάποιο ιδιαίτερο άρωμα και η μυρωδιά τους δεν με ενόχλησε. Τα δοκίμασα όλα από δύο φορές με primer. Το waterproof το αισθανόμουν λιγάκι στο πρόσωπό μου, ενώ τα υπόλοιπα όχι ιδιαίτερα. Όλα εφαρμόστηκαν πολύ ωραία και εύκολα, αν και έπρεπε να δώσω περισσότερη προσοχή στο waterproof για να μην κάνει μπαλώματα. Και τα τέσσερα με το που τα έβαλα και τελείωσα τη βάση μου μου άρεσαν πάρα πολύ σαν αποτέλεσμα. Αν έπρεπε να τα βάλω από το αγαπημένο μου προς το όχι και τόσο αγαπημένο μου θα ήταν πρώτο το Studio Fix, δεύτερο το Pro Longwear Waterproof, τρίτο το Pro Longwear και τέταρτο το Matchmaster.
 Όλα ήταν καλά σαν foundation αλλά είμαι ανάμεσα στα δύο πρώτα καθώς μου ταίριαξαν καλύτερα και είχαν το αποτέλεσμα που ήθελα.

Όσον αφορά τα primer. Και με τα δύο το foundation έστρωσε πολύ ωραία από πάνω. Δεν ξέρω αν τα βοήθησαν να κρατήσουν περισσότερες ώρες καθώς η ποσότητα του δείγματος δεν μου επέτρεψε να τα δοκιμάσω και χωρίς. Το Prep + Prime Skin έκανε την επιδερμίδα μου πιο απαλή, όμως επειδή περιέχει shimmer μέσα δίνει λάμψη και για εμένα που έχω λιπαρή επιδερμίδα δεν είναι κάτι που θέλω στο primer. Η τιμή του στα 22€. Το Matifiante έκανε την επιδερμίδα μου πιο απαλή και ταυτόχρονα πιο θολή και matte. Είναι αυτό που ταιριάζει καλύτερα με τις ανάγκες μου. Η τιμή του πρέπει να είναι στα 20€.

Ελπίζω να σου άρεσε το σημερινό ποστ. Ήταν κάτι διαφορετικό από τα οικονομικά προϊόντα που συνεχώς αναφέρω, αλλά μιας και δοκίμασα διαφορετικά highend foundation ήθελα να τα μοιραστώ μαζί σου.
Αν έχεις δοκιμάσει κάποιο, θα χαρώ να διαβάσω τις εντυπώσεις σου στα σχόλια!
Μην ξεχάσεις να ακολουθήσεις το blog καθώς και να εγγραφείς μέσω mail ώστε να λαμβάνεις ειδοποίηση κάθε φορά που ανεβάζω! Επίσης ακολούθησε το Instagram για sneak picks και πολλά άλλα! 

Σχόλια