Αποθηκευτικοί Χώροι/Βάσεις Καλλυντικών

Καλημέρα! Πριν λίγους μήνες είχα ανεβάσει στο Instagram αποθηκευτικούς χώρους και βάσεις καλλυντικών και είπα να αναπτύξουμε λιγάκι το θέμα. Μου αρέσει πολύ να έχω οργανωμένα τα καλλυντικά μου και να μπορώ να τα βλέπω. Είναι όλες πολύ οικονομικές. Για να δούμε λοιπόν τι χρησιμοποιώ για να οργανώνω τα καλλυντικά μου!


Για τα πινέλα μου χρησιμοποιώ μία μολυβοθήκη. Μπορείς να βρεις μία πολύ εύκολα και το πιθανότερο να έχεις ήδη στο σπίτι σου! Επειδή έχω σκοπό να πάρω και άλλα πινέλα σίγουρα θα χρησιμοποιήσω και άλλη και ίσως τα χωρίσω ανά κατηγορία χρήσης. Είναι πολύ βολική σαν χρήση.







Χρησιμοποιώ ένα βάζο από καφέ για το βαμβάκι και τις μπατονέτες που μπορεί να χρειαστώ. Συνήθως αυτά τα δύο τα έχουμε στο μπάνιο όμως θέλω, ενώ βάφομαι στο δωμάτιο μου ή ξεβάφομαι, να τα έχω εύκολα και γρήγορα προσβάσιμα.




Κάτι διαφορετικό από όσα έχω δει είναι κάποια μικρά καλάθια που σου θυμίζουν αυτά του supermarket. Έχω τέσσερα και τα έχω αγοράσει από κατάστημα Σκλαβενίτη. Χωρίζω τα καλλυντικά μου σε ρουζ, πούδρες, bronzer, σε μάσκαρα, primer, highlighter και δύο για σκιές.
Ξεκινάμε τώρα με τις ακρυλικές/πλαστικές βάσεις καλλυντικών.

Μία βάση με 6 μικρές θήκες ιδανικές για κραγιόν ή προϊόντα σε παρόμοιο μέγεθος, μία λίγο μεγαλύτερη θήκη και ένας μεγαλύτερος ρηχός χώρος. Μπορείς αν έχεις κάποια βασικά καλλυντικά που χρησιμοποιείς καθημερινά να τη χρησιμοποιήσεις και να τα έχεις άμεσα προσβάσιμα. Εγώ την χρησιμοποιώ για τα lip balm και εργαλεία όπως τσιμπιδάκι φρυδιών, ξύστρες κλπ. Το έχω αγοράσει από κατάστημα Σκλαβενίτη.



Άλλη μία βάση με χώρο για 9 κραγιόν, 2 πλατιές μεγαλύτερες και πιο βαθιές θήκες, μία πλατιά ρηχή και άλλος ένα μεγαλύτερος ρηχός χώρος. Πάλι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ακόμα περισσότερα καθημερινά καλλυντικά. Εγώ χωρίζω στις δύο μικρές βαθιές θήκες τα μολύβια χειλιών και ματιών, στο χώρο για τα κραγιόν βάζω τα concealer, στη πλατιά ρηχή βάζω κάποια foundation και bb creams και τέλος στο μεγαλύτερο χώρο βάζω κάποια pomade και το σφουγγαράκι του μακιγιάζ. Το έχω αγοράσει από τα Jumbo.



Ποιο πρόσφατα πήρα τέσσερις βάσεις για κραγιόν πάλι από τα Jumbo και θα χρειαστώ και άλλες. Κάθε βάση χωράει 9 κραγιόν μέσα. Τα έχω χωρίσει σε υγρά κραγιόν, lip gloss και κρεμώδη. Με αυτό το τρόπο ανάλογα τι θέλω να χρησιμοποιήσω κοιτάω στην συγκεκριμένη βάση.




Τέλος κάποια προϊόντα που δεν χρησιμοποιώ συχνά, δεν έχω ανοίξει ή θέλω να γράψω για αυτά στο blog τα βάζω σε αυτές τις βάσεις που είχαν έρθει μαζί, μία μεγάλη και δύο μικρές ώστε να μην τα μπερδέψω.
Έτσι αποθηκεύω τα καλλυντικά μου και τα χωρίζω σε κατηγορίες ώστε να τα βρίσκω γρήγορα. Συνολικά όλα αυτά δεν μου κόστισαν πάνω από 30€ οπότε τα θεωρώ πολύ οικονομικά. Θα αγοράσω όμως κάποια στιγμή και άλλες βάσεις καθώς έχω αγοράσει αρκετά καλλυντικά και πλέον δεν χωράνε όπως θέλω.

Εσύ πως αποθηκεύεις τα καλλυντικά σου; Άφησε μου το σχόλιο και τις ιδέες σου στα σχόλια!
Παρακολούθησε το blog και ενημερώσου κάθε φορά που ανεβάζω καινούριο άρθρο!
Φιλάκια!

Σχόλια