Εκκαθάριση καλλυντικών

Γεια σου! Μιας και το τελευταίο καιρό έχω αγοράσει αρκετά καλλυντικά και θα αγοράσω κι άλλα, έψαξα να βρω τι έχω από παλιά και έχει λήξει ώστε να το πετάξω. Επίσης όμως θα πετάξω/δώσω και κάποια τα οποία δεν χρησιμοποιώ.
Στο site checkcosmetic.net μπορείς να ελέγξεις αν τα καλλυντικά σου έχουν λήξει. Πέρα από τη διάρκεια ζωής από την στιγμή που ανοίχτηκαν, έχουν και διάρκεια ζωής που "μπορούν να μείνουν στα ράφι", δηλαδή μέχρι να λήξουν τα συντηρητικά τους. Το συγκεκριμένο site έχει πολλές μάρκες και αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να γράψεις την εταιρία και τον αριθμό παρτίδας (batch code) και θα σου εμφανίσει πότε δημιουργήθηκε το προϊόν. 

πχ.

 










Αν έχει ✔️ δεν έχει λήξει, ενώ αν έχει ❌ έχει λήξει.

Πάμε να δούμε τώρα τα καλλυντικά.
Παλαιότερα η μητέρα μου αγόραζε καλλυντικά Seventeen και όλα όσα θα δούμε είναι αγορασμένα πριν από το 2010 οπότε είναι ώρα να αποχωριστούμε!Δύο μανό, το Supreme στην απόχρωση 14 και το SuperShine στην απόχρωση 210. Τα Ρουζ στις αποχρώσεις 36, 41 και 51. Οι Σκιές στις αποχρώσεις 179, 181 και 263.  (Έχουν όλα λήξει) Είχαν αρκετά καλή απόδοση και μελλοντικά θα ήθελα να δοκιμάσω καινούρια τους προϊόντα.
 Από Maybelline θα πετάξω την Dream Fresh bb cream, το μανό Colorshow στην απόχρωση 270 και το μολύβι ματιών Colorshow Crayon Khol. (Έχουν όλα λήξει) Για την bb cream έχω αναφερθεί σε άλλο άρθρο, [Οικονομικές BB Cream], το μανό στεγνώνει γρήγορα, έχει ωραία απόδοση και κρατάει 2 με 3 ημέρες, ενώ το μολύβι είναι μαλακό αλλά είναι εύκολο να μουτζουρωθείς.
Από L'oreal μία μονή σκιά ματιών Studio Secrets στην απόχρωση 321. (Έχει λήξει) Πολύ όμορφο ροζ κουφετί shimmer, νομίζω πως δεν κυκλοφορεί πλέον.
Από Bourjois ένα διπλό μολύβι ματιών στην απόχρωση 11. (Έχει λήξει) Πολύ ωραίο και χρηστικό μολύβι αλλά έχω και άλλα οπότε δεν θα το ξαναγοράσω.
Από Revlon μία τετραπλή παλέτα σκιών Colorstay στην απόχρωση 06. (Έχει λήξει) Θυμάμαι πως οι σκιές έχουν πολύ καλή απόδοση και θα ήθελα να αγοράσω και άλλες σκιές της εταιρίας.
Από G by Glamorous μία τριπλή παλέτα σκιών. (Έχει λήξει) Νομίζω πως την είχα κερδίσει όταν ήμουν μικρή σε ένα περιοδικό αλλά δεν την χρησιμοποίησα ποτέ.
Από Essence μία μονή σκιά στην απόχρωση 24 και ένα lipstick στην απόχρωση 07. Δεν τα χρησιμοποιώ καθώς δε μου αρέσουν ποιοτικά. Για την σκιά έχω αναφερθεί σε άλλο άρθρο, [Προϊόντα που μετάνιωσα που αγόρασα], ενώ το lipstick δε μου αρέσει το χρώμα του στα χείλη.
Από την Lovely την παλέτα σκιών Classic nude make up kit. Δεν την χρησιμοποιώ καθώς δεν μου αρέσει ποιοτικά, την έχω αναφέρει και σε άλλο άρθρο αν θες να δεις αναλυτικό review και swatches,  [Οικονομικές παλέτες σκιών (έως 10€)], προσπάθησα να την χρησιμοποιήσω αλλά μάταια.
Από Technic τις παλέτες σκιών Mega Mattes και Mega Sulrty και το Eyeshadow Primer. Δεν τα χρησιμοποιώ καθώς δε μου αρέσουν ποιοτικά, θα βρεις αναλυτικό review και swatches στα παρακάτω άρθρα, [Οικονομικές παλέτες σκιών (έως 10€) , Προϊόντα που μετάνιωσα που αγόρασα].
Και τέλος από την Inglot το Mattifying Primer. Δεν τo χρησιμοποιώ καθώς δεν μου αρέσει ποιοτικά, δεν ξέρω αν φταίει η παρτίδα αλλά προσωπικά δεν έχω δοκιμάσει χειρότερο primer, καθώς το foundation δεν παραμένει πάνω, έχω γράψει περισσότερα στο άρθρο [Προϊόντα που μετάνιωσα που αγόρασα].
Είναι σημαντικό να μην χρησιμοποιούμε ληγμένα προϊόντα, πόσο μάλλον στο δέρμα μας καθώς μπορεί να προκαλέσουν ανεπιθύμητα αποτελέσματα όπως ακμή κ.ά.
Ελπίζω να σου άρεσε το σημερινό άρθρο. Θα σου πρότεινα να επισκεφτείς στο site και να δεις αν έχεις και χρησιμοποιείς ληγμένα καλλυντικά ώστε να τα αντικαταστήσεις! Θα ήθελα πολύ να διαβάσω τις απόψεις σου στα σχόλια!
Αν θες να με υποστηρίξεις πάτα "Παρακολούθηση", στην αρχική σελίδα του blog.
Τα λέμε στο επόμενο άρθρο!

Σχόλια