Δοκιμάζοντας περιποίηση Vichy

Καλή σου μέρα! Θέλω να βελτιώσω και άλλο την επιδερμίδα μου και να εντάξω και άλλα προϊόντα στην ρουτίνα της. Τις τελευταίες εβδομάδες δοκίμασα τρία προϊόντα περιποίησης προσώπου από την Vichy. Είναι δωρεάν δείγματα που μου δόθηκαν. Αν ψάχνεις κάποια νέα κρέμα ή καθαριστικό και θα ήθελες να τα δοκιμάσεις πρώτα, επισκέψου το φαρμακείο σου ρώτα αν έχουν να σου δώσουν κάποιο δείγμα.
Ας ξεκινήσω από τον καθαρισμό. Tο Pureté Thermale Fresh Cleansing Gel είναι ένα καθαριστικό προσώπου για ευαίσθητες επιδερμίδες με ενυδατικό αφρό, που απομακρύνει όλα τα ίχνη και μικροσωματίδια ρύπων και περιορίζει τις επιπτώσεις του σκληρού νερού στην επιδερμίδα (που προκαλούν έλλειψη άνεσης και ξηρότητα). 
Καθαρίζει την επιδερμίδα μου πολύ καλά, χωρίς να νιώθω πως με "τραβάει", όμως πάντα μετά βάζω ενυδατική κρέμα. Αν έχει ξηρή επιδερμίδα ίσως σε αφυδατώσει οπότε καλό θα ήταν να δοκιμάσεις κάποιο άλλο. Κυριολεκτικά απομακρύνει όλους τους ρύπους καθώς μετά δεν έχω ίχνος λιπαρότητας. Όσες φορές το έχω χρησιμοποιήσει δεν μου έχει προκαλέσει κάποιον ερεθισμό. Εκτός ότι κάνει αυτό που αναφέρει και ζητάω, μου αρέσει πολύ και η μυρωδιά που έχει. Κυκλοφορεί σε 200ml και 400ml και οι τιμές είναι στα 13€ και 19€ αντίστοιχα.

Συνεχίζω με το Minéral 89 Fortifying and Plumping Daily Booster. Ενισχύει τη λειτουργία του επιδερμιδικού φραγμού για να κάνει καθημερινά την επιδερμίδα πιο δυνατή απέναντι στις εξωτερικές επιθέσεις, όπως ρύπανση, άγχος και κούραση. Η επιδερμίδα ενυδατωμένη, τονωμένη και λαμπερή. Για όλους τους τύπους επιδερμίδας. Εξαιρετικά λεπτόρρευστη, υδάτινη υφή που απορροφάται άμεσα. 
Αρχικά να ξεκαθαρίσω πως δεν το θεωρώ κρέμα ημέρας όπως βλέπω να αναγράφεται παντού αλλά είναι Booster που γράφει στην περιγραφή του, δηλαδή ενισχυτικό. Εγώ το χρησιμοποίησα μετά τον καθαρισμό αλλά πριν την ενυδατική μου, όπως έναν ορό. Έχει υφή παχύρρευστου gel θα έλεγα. Όταν το βάζω για τα πρώτα λεπτά το πρόσωπό μου είναι κολλώδες αλλά μετά απορροφάτε πλήρως και χαρίζει ματ τελείωμα. Δεν έχω δει κάποια διαφορά στις λίγες φορές που το έχω χρησιμοποιήσει, όμως δεν μου έχει προκαλέσει κάτι αρνητικό. Δεν ξέρω μακροπρόθεσμα όμως αν θα βοηθήσει την επιδερμίδα μου. Επειδή ψάχνω έναν καλό ορό, σίγουρα θα ήθελα να το δοκιμάσω ξανά. Κυκλοφορεί σε 30ml και 50ml και οι τιμές είναι στα 14€ και 23€ αντίστοιχα.

Τελευταίο προϊόν η Masque Mineral Desalterant. Μάσκα ενυδάτωσης εμπλουτισμένη με το Ιαματικό Μεταλλικό νερό της Vichy που δρα ως άμεση δόση ενυδάτωσης και καταπραΰνει τη διψασμένη επιδερμίδα που έχει χάσει την άνεση της. Για γυναίκες με ευαίσθητη επιδερμίδα, που αντιμετωπίζουν έλλειψη άνεσης (κνησμός, ερυθρότητα) και αφυδάτωση.
Έχει υφή gel και δροσιστική μυρωδιά. Όσες φορές την έχω χρησιμοποιήσει αφήνει να υπέροχη αίσθηση δροσιάς. Θεωρώ πως θα ταιριάξει σε όλους τους τύπους επιδερμίδας καθώς προσφέρει αποκλειστικά ενυδάτωση και δε βγάζει καθόλου λιπαρότητα. Μου αρέσει πολύ σαν προϊόν όμως το μόνο που θα μπορούσα να πω πως είναι αρνητικό είναι η τιμή της. Κυκλοφορεί στα 75ml και κοστίζει 20€. 

Με ενδιαφέρει πολύ να διαβάσω τις εντυπώσεις σου στα σχόλια! Επίσης αν έχεις να μου προτείνεις κάποιο προϊόν να δοκιμάσω.
Μπορείς να με υποστηρίξεις με το να "Παρακολουθήσεις" το blog. Ανεβάζω νέο άρθρο κάθε Παρασκευή!
Τα λέμε την επόμενη εβδομάδα!

Σχόλια