Clinique Anti-Blemish Foundation

Καλημέρα! Όπως έχω ξαναναφέρει μου αρέσει πολύ η επιδερμίδα μου να φαίνεται καθαρή και συνολικά η βάση μου αψεγάδιαστη, για αυτό και ψάχνω το κατάλληλο foundation που θα με βοηθήσει να το καταφέρω. Για αυτό πήρα από την Clinique το anti-blemish solutions liquid makeup

Το foundation αυτό ισχυρίζεται πως καταπολεμά τα σπυράκια και ελέγχει την λιπαρότητα. Αφήνει ένα φυσικό ματ τελείωμα. Έχει μέτρια και άνω κάλυψη. Καθώς και είναι oil-free makeup που δεν ερεθίζει την επιδερμίδαμειώνει τις ατέλειες και εξουδετερώνει την ερυθρότητα. Τα προηγμένα δραστικά συστατικά, καταπολεμούν τις υπάρχουσες ατέλειες και προλαμβάνουν την επανεμφάνισή τους. Περιέχει 30ml και κοστίζει 33€.

Έχει πολύ ωραία υφή. Είναι αρκετά παχύρρευστο, απλώνεται με μέτρια ευκολία και με πινέλο και με σφουγγαράκι και με τα δάχτυλα. Θέλει αρκετά καλό άπλωμα ώστε να μείνει ομοιόμορφα το προϊόν σε όλο το πρόσωπο και να μην κάνει δυσχρωμίες/μπαλώματα. Όταν προσπαθώ να το χτίσω τοπικά το παρατηρώ.
Όταν στεγνώσει έχει ματ τελείωμα προς πουδρένιο. Επίσης δεν χρειάζεται σχεδόν καθόλου πούδρα για σετάρισμα. Δεν τονίζει τους πόρους. Μου κρατάει ματ το πρόσωπο για περίπου 5 με 6 ώρες. Μετά όμως για ακόμα 2 με 3 ώρες φαίνεται να έχω φυσική λάμψη (dewey). Έχει όντως πολύ καλή κάλυψη. Λόγω των εκφράσεών μου και το ότι είναι αρκετά "στεγνό" φαίνονται έντονα οι γραμμές στο κούτελό μου.

Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο είναι πως έχει αρκετή οξείδωση. Σκουραίνει αρκετά μέσα σε λίγα λεπτά από την εφαρμογή. Θα πρότεινα αν είναι κάτι που θέλεις να δοκιμάσεις, να το πάρεις ένα τόνο πιο ανοιχτό από αυτό που θα έπαιρνες. Στη φωτογραφία το πρώτο το άφησα για 5 λεπτά (και μέσα σε 10 λεπτά σκουραίνει κι άλλο) ενώ το δεύτερο 1 λεπτό μέχρι να την τραβήξω και ήδη φαίνεται πως έχει ξεκινήσει η οξείδωση. Εγώ πήρα την απόχρωση 02 fresh ivory.

Δεν είναι ένα από τα αγαπημένα μου foundation. Δεν είναι κακό σε βαθμό που να μην το χρησιμοποιώ όμως δεν ταιριάζει σε εμένα και στις ανάγκες μου τόσο ώστε να το ξαναγοράσω.

Θα ήθελα αν το έχεις δοκιμάσει και εσύ να μου πεις τις εντυπώσεις σου ή αν έχεις να μου προτείνεις να δοκιμάσω κάποιο άλλο. Αν σου άρεσε το άρθρο και το blog μου, μην ξεχάσεις να πατήσεις "Παρακολούθηση" στην αρχική σελίδα ώστε να εγγραφείς!
Τα λέμε στο επόμενο άρθρο! Φιλάκια!

Σχόλια

  1. Καλησπέρα! Πολύ κατατοπιστικό το άρθρο σου!
    Δοκίμασε να το αναμείξεις με την ενυδατική σου ώστε να γίνει πιο ενυδατική η σύστασή του!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που κάνω είναι να βάζω περισσότερη ποσότητα ενυδατικής στο κούτελο ώστε να αναμειγνύεται κατά την εφαρμογή αλλά και πάλι δεν κάθεται όπως θα ήθελα!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου