Οι αγορές που ήθελα να κάνω μέσα στο 2018 - Εντυπώσεις Part 2

Καλή σου μέρα! Σήμερα θα δούμε την συνέχεια του άρθρου της προηγούμενης Παρασκευής, με τα υπόλοιπα προϊόντα που ήθελα να αγοράσω μέσα στο 2018. Αν δεν έχεις διαβάσεις το Part 1 μπες εδώ.
Από την Revolution πήρα την παλέτα Extra Spice. Με 18 σκιές, 6 shimmer και 12 matte. Υπέροχα χρώματα, καταπληκτική ανάμειξη, απόδοση και διάρκεια. Αν και δεν πάει συνέχεια το χέρι μου σε αυτήν, με τη συγκεκριμένη κάνω πιο έντονα μακιγιάζ ματιών. Ιδικά με τα πορτοκαλί που έχει. Αγαπημένη μου σκιά είναι η Dreams, μία θερμή ροζ σαμπανιζέ shimmer. Είναι πάρα πολύ καλή παλέτα σκιών. Μπορείς να διαβάσεις περισσότερα εδώ (και να δεις swatches), που έχω γράψει περισσότερα για την παλέτα και την εταιρία.
Από την L'oreal Paris αποφάσισα να αγοράσω μόνο ένα προϊόν αν και σχεδόν όλα ήρθαν στην Ελλάδα. 
Ας ξεκινήσουμε με την μάσκαρα Paradise Extatic. Την έχω αλλά δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα καθώς έχω ανοιχτές άλλες τέσσερις. Επομένως θα δούμε εντυπώσεις κάποια άλλη στιγμή.
Την παλέτα σκιών Cherry My Cheri, όπως και την Berry Much Love, την δοκίμασα και χρωματικός και ποιοτικός είναι πολύ καλή. Όμως έχω αρκετές παλέτες σκιών με παρόμοια χρώματα και δε με ενθουσιάζει ώστε να την αγοράσω. Η παλέτα σκιών Paradise Enchanted και το ρουζ, δεν ήρθαν στην Ελλάδα όμως η παλέτα έχει και πάλι βασικά χρώματα και δεν θα την αγόραζα. Μιας και αναφέρομαι σε παλέτες σκιών θα ήθελα να ξεκαθαρίσω πως οι συγκεκριμένες είναι καλές ποιοτικά, αλλά δε με ενθουσιάζουν ώστε να τις πάρω. Πλέον ψάχνω το κάτι παραπάνω. Αν ψάχνεις όμως καλές παλέτες σκιών σίγουρα δοκίμασέ τες.
Τα υγρά κραγιόν Les Chocolats δεν πήρα κάποιο καθώς έχω σταματήσει να χρησιμοποιώ υγρά κραγιόν και ήδη έχω αρκετά τα οποία δεν χρησιμοποιώ. Δοκίμασα κάποια όμως και μου ξήραναν πολύ τα χείλη. 
Τέλος από την εταιρία το foundation Infaillible αποφάσισα να μην το αγοράσω καθώς πήρα κάποιο άλλο (που θα δούμε σε λίγο) και είμαι πολύ ευχαριστημένη.

Από την Maybelline δεν πήρα κάτι. Ακόμα ψάχνω μία καλή loose setting powder αλλά δεν θεωρώ πως με την Master Baking Powder θα μείνω ικανοποιημένη. Επίσης η παλέτα σκιών Total Tempation ισχύουν τα ίδια που ανέφερα και για τις παλέτες της L'oreal. Δεν προσφέρει κάτι παραπάνω στην συλλογή μου.
Η Lemonade Craze είναι μία πολύ όμορφη χρωματικά παλέτα. Την έχω και μου αρέσουν τα shimmer της αλλά όχι και τόσο πολύ τα matte της. Τα πολύ ανοιχτά matte δεν φαίνονται στο βλέφαρό μου και τα χρησιμοποιώ ώστε να σετάρω πριν ξεκινήσω κανονικά με τις σκιές ή για να ντεγκραντάρω κάποια σημεία. Δουλεύονται αρκετά εύκολα, αν και τοποθέτηση με τα δάχτυλα δίνει την καλύτερη ένταση.

Κάτι που θα προσφέρει στην συλλογή μου, είναι η παλέτα σκιών της Morphe με την Jaclyn Hill. Ναι έχει πολλά βασικά χρώματα μέσα αλλά είναι μία παλέτα που μπορείς να κάνεις αμέτρητα μακιγιάζ. Δεν την έχω αγοράσει ακόμα αλλά εξακολουθώ να την θέλω!

Από την Mac τελικά δεν αγόρασα το Prep + Prime Skin Base καθώς ήθελα κάτι πιο ματ και να γεμίζει τους πόρους. Επειδή το δοκίμασα μερικές φορές, απλώνει πολύ όμορφα στην επιδερμίδα και βοηθάει το μακιγιάζ να κρατήσει περισσότερο. Επίσης περιέχει shimmer μέσα.
Πήρα όμως το Studio Fix Fluid foundation. Αστεία ιστορία, η απόχρωσή μου είναι το NC15 αλλά όταν το αγόρασα τέλη καλοκαιριού και είχα μαυρίσει ελάχιστα λέω ας πάρω το NC20 και τελικά είναι πολύ σκούρο για μένα και τελικά κατέληξα να παίρνω και το NC15 και να τα αναμειγνύω μέχρι να χάσω το χρώμα που είχα πάρει. Το μόνο θετικό είναι πως για το καλοκαίρι που έρχεται, όταν μαυρίσω, θα έχω foundation. Πάμε τώρα στις εντυπώσεις μου. Χτίζεται μέχρι πλήρης κάλυψη αλλά δεν φαίνεται παστωμένο το πρόσωπο. Χρειάζεται ελάχιστο σετάρισμα με πούδρα, έχει ματ τελείωμα και μεγάλη διάρκεια. Όποτε το χρησιμοποιώ φαίνεται αψεγάδιαστο το πρόσωπό μου. Είναι από τα πιο αγαπημένα μου.
Για πινέλα θα μιλήσουμε σε άλλο άρθρο κάποια στιγμή εκτενέστατα.

Αυτά ήταν τα υπόλοιπα καλλυντικά που ήθελα να αγοράσω μέσα στο 2018, οι λόγοι που δεν αγόρασα κάποια και οι εντυπώσεις αυτών που αγόρασα. Γενικά πριν αγοράσω κάτι προτιμώ να το δοκιμάσω και σκέφτομαι αν το θέλω για αρκετές ημέρες πριν αποφασίσω. Δεν θέλω να αγοράσω κάτι που δεν θα μου ταιριάξει ή αρέσει. Σίγουρα μέσα στο 2019 θέλω να δοκιμάσω και άλλα προϊόντα περιποίησης και μακιγιάζ.
Εσύ μέσα στο 2018 ποια προϊόντα ήθελες και ποια πήρες; Άφησέ μου την απάντησή σου στα σχόλια!
Αν θες να γίνεις μέλος του blog και να με υποστηρίξεις, πήγαινε στην αρχική σελίδα, στην δεξιά στήλη και πάτα "Παρακολούθηση".
Τα λέμε την επόμενη εβδομάδα! Φιλάκια!

Σχόλια