Ιδέες για δώρα

Καλημέρα! Έφτασε ο Δεκέμβριος και πολύ σύντομα τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά και η ώρα να δούμε ιδέες για όμορφα δώρα. Μία συμβουλή που έχω να δώσω και ισχύει κάθε φορά που ψάχνεις να βρεις κάποιο δώρο είναι πάρε κάτι πρακτικό, κάτι που ξέρεις πως ο άλλος χρειάζεται ή θα χρησιμοποιήσει. Σήμερα όμως θα δούμε κάποια πακέτα που έχω βρει, από αγαπημένες μου εταιρίες που σίγουρα θα εντυπωσιάσουν!

Τα The body shop έχουν κυκλοφορήσει τρεις νέες εποχιακές μυρωδιές που θα τις βρεις σε body mist, αφρόλουτρα, κρέμες κλπ. Βανίλια με marshmellow, μέντα με ζαχαροκάλαμο και μούρο ήρθαν να μας βάλουν σε γιορτινό κλίμα. Μπορείς να επιλέξεις ένα από τα έτοιμα πακέτα ή να δημιουργήσεις το δικό σου. Δική μου αγαπημένη είναι η βανίλια με το marshmellow. Φυσικά όμως μπορείς να επιλέξεις και από τις μόνιμες σειρές την αγαπημένη σου! Εκτός από τα υπέροχα προϊόντα περιποίησης σώματος, κυκλοφόρησαν και νέα προϊόντα μακιγιάζ  που μπορείς να εντάξεις στο δώρο σου.

Επίσης πολύ όμορφα σετ δώρου μπορείς να βρεις και στο Fresh Line. Και πάλι υπάρχουν έτοιμα να τα επιλέξεις ή μπορείς να δημιουργήσεις εσύ αυτό που θες. Ανάμεσα σε αφρόλουτρα, body mist, γαλακτώματα, ακόμα και προϊόντα για τα μαλλιά. Με μυρωδιές από βιολέτα, φράουλα, σοκολάτα, ρόδι κλπ. δεν θα μπορέσει κανένας να αντισταθεί. Αγαπημένο μου σετ η σοκολάτα και βανίλια.
Επιπλέον μπορείς να φτιάξεις δικό σου σετ δώρου από τα Dust and cream. Κρέμες σώματος, body mist, αφρόλουτρα κλπ. σε πολλές μυρωδιές αλλά και μακιγιάζ! Αγαπημένη μου σειρά είναι η Rebel Royals Duchess και τα Lip kits. Έχουν και κάποια υπέροχα σετ με αφρόλουτρο και γαλάκτωμα με glitter!

Αν θα προτιμούσες να κάνεις δώρο προϊόντα μακιγιάζ, μπορείς να συνδυάσεις ένα κόκκινο κραγιόν και μία έντονη μαύρη μάσκαρα που σίγουρα όλες χρειαζόμαστε στη συλλογή μας. 
Επίσης πολύ όμορφο δώρο είναι ένα κόσμημα όπως βραχιόλι ή ένα αξεσουάρ όπως κάποιο κασκόλ που σίγουρα θα χρησιμοποιηθεί!
Αν θες να κάνεις δώρο κάτι που έχω αναφέρει σε άρθρο μπες στις Δημοσιεύσεις και εκεί θα βρεις όλες τις αναρτήσεις μου.
Αυτά λοιπόν για σήμερα! Ελπίζω να σου έδωσα κάποιες ιδέες για όμορφα δωράκια και περιμένω και τις δικές σου ιδέες από κάτω στα σχόλια!
Να περνάς υπέροχα και να χαρείς τις γιορτές!

Σχόλια