Εκκαθάριση καλλυντικών - Declutter 2

Καλημέρα! Καθώς καθάριζα τα ράφια στα οποία έχω τα προϊόντα μακιγιάζ μου παρατήρησα κάποια τα οποία δεν χρησιμοποιώ και δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσω, οπότε και θα τα δώσω σε φίλες και συγγενείς ώστε να μπορέσουν να τα χαρούν. Πριν τα αποχωριστώ για να τα δούμε...
Θα ξεκινήσω με την παλέτα σκιών Sweet As Candy από WetnWild. Περιέχει τρεις shimmer σκιές, με τις οποίες δεν μπορώ να δημιουργήσω ολοκληρωμένο eye look καθώς θα ήθελα να έχει και ματ. Δεν την έχω χρησιμοποιήσει εδώ και σχεδόν ένα χρόνο. Είναι από παλιά κυκλοφορία και δε βρίσκω link για το προϊόν.
Συνεχίζω με άλλη μία σκιά από Revolution στην απόχρωση Limitless. Έχει πολύ ωραίο καφέ-χρυσό shimmer χρώμα όμως προτιμώ παλέτες σκιών ή μονές μαγνητικές σκιές που μπορούν να δημιουργήσουν μία παλέτα. Επίσης είναι ένα χρώμα το οποίο υπάρχει σχεδόν σε όλες τις παλέτες που έχω. Και πάλι πρέπει να είναι από παλιά κυκλοφορία και δε βρίσκω link.
Θα παραμείνουμε για λίγα καλλυντικά ακόμα στην ίδια εταιρία αλλά θα περάσουμε στο Ultra Contour Kit 02. Περιέχει ένα κρεμώδη highlighter, ένα πουδρένιο bronzer (είναι πολύ θερμό για contour) και ένα πουδρένιο highlighter (δεν είναι πούδρα σεταρίσματος καθώς έχει shimmer). Το bronzer είναι αρκετά σκούρο και πορτοκαλί για τον τόνο της επιδερμίδας μου και γενικά δεν χρησιμοποιώ κρεμώδη highlighter και έχω σχεδόν ίδια απόχρωση σε παλέτα, ενώ το πουδρένιο highlighter αφήνει λευκό χρώμα με shimmer. Μόνο swatches έχω κάνει.  Και πάλι είναι από παλιά κυκλοφορία και δε βρίσκω link.
Το ρουζ Blushing Hearts στην απόχρωση Candy Queen of Hearts, το οποίο είναι απομίμηση από Too Faced. Είναι ουσιαστικά τρία ρουζ μαζί που μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ξεχωριστά αλλά και να αναμειχθούν. Το έχω χρησιμοποιήσει πολύ λίγες φορές και προτιμώ τα ματ ρουζ.
Το Strobe Highlighter στην απόχρωση Flash. Το έχω χρησιμοποιήσει ελάχιστες φορές καθώς έχει πράσινους τόνους. Προτιμώ σαμπανιζέ ροζ ή χρυσές αποχρώσεις στο highlighter μου καθώς θέλω να φαίνεται φυσικά εκτυφλωτικό.
Τελευταίο προϊόν από την L'oreal Paris, το 2 Step Lipstick στην απόχρωση 110. Από την μία έχει κραγιόν σε υγρή μορφή και από την άλλη ένα balm. Είναι ένα πολύ όμορφο ροζ με shimmer. Έχει πολύ καλή διάρκεια στη χείλη αλλά το έχω χρησιμοποιήσει μία μόνο φορά και είναι κάτι που σίγουρα κάποια άλλη κοπέλα θα λατρέψει!
Αν θες να διαβάσεις περισσότερα για τα καλλυντικά από Revolution μπες εδώ, ενώ από WetNWild εδώ.
Αυτά και για σήμερα. Ελπίζω να σου άρεσε αυτό το άρθρο! Εσύ ποια καλλυντικά έχεις στη συλλογή σου και δεν χρησιμοποιείς;
Μην ξεχάσεις να εγγραφείς στο blog καθώς την επόμενη εβδομάδα θα δούμε προϊόντα μακιγιάζ που έχω και θα ήθελα να ξεκινήσω να χρησιμοποιώ περισσότερο!
Φιλάκια!

Σχόλια