Δεύτερη ευκαιρία σε καλλυντικά

Καλημέρα και καλό μήνα! Την περασμένη εβδομάδα είδαμε κάποια καλλυντικά τα οποία δεν χρησιμοποιώ και θα δώσω σε φίλες και συγγενείς. Σήμερα θα δούμε κάποια τα οποία θέλω να χρησιμοποιήσω περισσότερο στις επόμενες εβδομάδες. Αν δεν καταφέρω να τα εντάξω στο μακιγιάζ μου θα τα δώσω και αυτά.
Θα ξεκινήσω όχι με ένα, ούτε με δύο, ούτε με τρία αλλά τέσσερα highlighter. Ένα υγρό, δύο κρεμώδη και ένα πουδρένιο.
Το Liquid Glow Highlighter στην απόχρωση 03 της Golden Rose.
Το Megaglo Highlight Stick στην απόχρωση Ε800 της WetNWild.
Το Master Strobing Stick στην απόχρωση 100 της Maybelline.
Και το Glow Highlighter στην απόχρωση 300 της Dust and Cream.
Και τα τέσσερα μου αρέσουν πολύ, απλά δεν χρησιμοποιώ καθημερινά υγρά και κρεμώδη highlighter και το πουδρένιο είναι αρκετά απαλό και θέλω κάτι πιο έντονο.


Ένα foundation το οποίο κόστισε αρκετά και απογοητεύτηκα είναι το Anti-Blemish Solutions Makeup από Clinique. Οξειδώνεται αρκετά και είναι αρκετά στεγνό αλλά θέλω να το κάνω να δουλέψει γιατί μου κόστισε 33€. Αν σε ενδιαφέρει να μάθεις περισσότερα πάτα εδώ.
Συνεχίζω με τις σκιές, δύο παλέτες και άλλη μία την οποία έχω δημιουργήσει εγώ.
Από Maybelline η Lemonade Craze, οι σκιές περιέχουν πολύ πούδρα και λιγότερο pigment με αποτέλεσμα να μην γράφουν έντονα με το πινέλο και να μην έχουν τη διάρκεια που θέλω.
Από L'oreal Paris η La Petite Palette Nudist, το κόκκινο που έχει είναι καταπληκτικό αλλά δεν την χρησιμοποιώ αρκετά συχνά.
Και από Pierre Rene έχω δημιουργήσει εγώ μία παλέτα που δε μπορώ να δημιουργήσω ένα ολοκληρωμένο eye look όμως οι σκιές είναι πολύ όμορφες (115,101,105 και 90,73, 89).







Περνάμε προϊόντα ματιών και την Get Big Lashes Volume Curl mascara από Essence. Η συγκεκριμένη μάσκαρα δίνει καταπληκτικό μήκος στις βλεφαρίδες μου και όχι όγκο που υπόσχεται. Και επειδή μάσκαρα δεν πρέπει να μοιραζόμαστε θα προσπαθήσω να την κάνω να δουλέψει.
Δεν χρησιμοποιώ συχνά eyeliner και δεν έχω χρησιμοποιήσει καθόλου το Strictly Vinyl Eyeliner από Nyx στην απόχρωση Crone. Είναι η ευκαιρία νομίζω να ξεκινήσω να χρησιμοποιώ.



Τέλος τρία προϊόντα χειλιών. Ένα υγρό κραγιόν, ένα κλασικό και ένα lip cream.
Το Liquid Lipstick είναι από L.A.Colors στην απόχρωση Perfection. Αν και είναι αρκετά άνετο στα χείλη, καθώς στεγνώνει σκουραίνει αρκετά και από φούξια πάει στο μωβ.
Το κλασικό κραγιόν από UMA είναι μακράς διάρκειας και έχει πολύ καλή κάλυψη και ένταση απλά δεν το χρησιμοποιώ συχνά.
Και το Lip Cream στην απόχρωση Crystalized Metal από Nyx. Δεν χρησιμοποιώ topper και είναι ο μόνος τρόπος που θα μπορούσα να το χρησιμοποιήσω για να μην φαίνεται βαρύ, οπότε και θα το δοκιμάσω.

Και εδώ τελειώνει το άρθρο της εβδομάδας! Περιμένω τις εντυπώσεις σου!
Ελπίζω να σου άρεσε και να εγγραφείς στο blog καθώς ανεβάζω νέο άρθρο κάθε εβδομάδα!

Σχόλια