Άδεια Καλλυντικά - Empties 2

Καλημέρα και σήμερα! Ελπίζω να ξεκίνησε όμορφα το σαββατοκύριακο σας! Χθες είδαμε τα προϊόντα περιποίησης που τελείωσα το τελευταίο διάστημα και σήμερα θα δούμε τα καλλυντικά.
Θα ξεκινήσω με τα καλλυντικά της Max Factor. Το Miracle Touch Liquid Illution Foundation στην απόχρωση Warm Almond 45. Αρχικά να πω πως η απόχρωση είναι πολύ σκούρα, αλλά γενικά τα foundation της σειράς μου φαίνονται σκούρα και με υποτόνους του ροζ, κάτι που δεν είναι κοντά στα χρώματα της επιδερμίδας μου. Είναι όμως αρκετά καλυπτικό αλλά δεν θα το σύστηνα σε άτομα με λιπαρή επιδερμίδα. Προσωπικά το αναμείγνυα με πιο ανοιχτό foundation για να το χρησιμοποιήσω. Δεν ταιριάζει κάποια απόχρωση ακριβώς στην επιδερμίδα μου και ότι δεν είναι ματ, οπότε δε νομίζω πως θα το ξαναγοράσω.
Το Creme Puff στην απόχρωση Translucent 05 είναι μία πούδρα με natural ροζ απόχρωση. Αφήνει λίγο χρώμα πάνω στο foundation αλλά το σετάρει όμορφα. Έχει πολύ απαλή υφή. Δεν είναι όμως για σετάρισμα του consealer κάτω από τα μάτια. Δε μου ταιριάζει ο ροζ τόνος που έχει. Δεν θα την ξαναγοράσω καθώς έχω βρει άλλες πούδρες που μου αρέσουν καλύτερα.
Δύο από τις αγαπημένες μου μάσκαρα είναι η 2000 Calorie Curved και η False Lash Effect. Καταπληκτικές και οι δύο, θα την αγοράσω ξανά σίγουρα! Δίνουν όγκο, μάκρος και χωρίζουν υπέροχα τις βλεφαρίδες. Έχουν πολύ καλή φόρμουλα και δεν μουτζουρώνουν.
Και ένα μολύβι ματιών που τελείωσα δύο είναι το Kohl eyeliner Pencil. Πολύ ωραίο μολύβι σε μαύρο χρώμα, δεν "τρέχει", τοποθετείτε εύκολα. Δε νομίζω να το ξαναγοράσω. Έχω και άλλα μολύβια ματιών καθώς και έχω σταματήσει να χρησιμοποιώ τόσο συχνά μαύρα μολύβια ματιών.
Άλλο ένα μολύβια ματιών από Rinkel Cosmetics σε πράσινο χρώμα. Δεν θυμάμαι πόσα χρόνια το έχω ή από που το είχα αγοράσει. Πολύ ωραίο χρώμα, το έβαζα εσωτερικά στη γραμμή του κάτω βλεφάρου μου και δίνει πολύ ωραίο αποτέλεσμα στα καστανά μάτια. Δεν θα το ξαναγοράσω, δεν ξέρω καν που μπορώ να το βρω πλέον, έχω άλλα πράσινα μολύβια που χρησιμοποιώ.
Από Wet n Wild έχω ξαναναφερθεί στο Coloricon Brow Pencil. Ένα μολύβι φρυδιών με βουρτσάκι στην άλλη άκρη. Αρκετά καλό για να γεμίσεις τα φρύδια σου αλλά όχι να τα σχηματίσεις. Μου αρέσει αρκετά αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω κάτι άλλο, οπότε μην ξεχάσετε να μου γράψετε στα σχόλια τα αγαπημένα σας προϊόντα φρυδιών.
Τελευταία εταιρία η Maybelline. Τρεις μάσκαρα. The Colossal Cat Eyes, The Mega Plush και η The Rocket Volum' Express. Η αγαπημένη μου της εταιρίας είναι η τρίτη. Βέβαια ανάλογα τι αποτέλεσμα θέλω διαλέγω καθώς όλες έχουν καταπληκτική φόρμουλα αλλά δίνουν διαφορετικό αποτέλεσμα ανάλογα το βουρτσάκι. Θέλω να τις ξαναγοράσω και όπως μπορείς να δεις μάσκαρα τελειώνω πολύ γρήγορα καθώς μου αρέσει πολύ να τονίζω τα μάτια μου!
Ένα υγρό foundation που τελείωσα είναι το Affinimat στην απόχρωση 16 Vanilla Rose. Η απόχρωση αυτή είναι ένα τόνο πιο σκούρα και ροζ από την επιδερμίδα μου οπότε δεν φαινόταν μεγάλη διαφορά όταν το χρησιμοποιούσα, ιδικά όταν το κατέβαζα προς το λαιμό. Είναι ιδανικό για λιπαρές/μεικτές επιδερμίδες, έχει SPF 17, δίνει ματ τελείωμα και έχει καλό κράτημα. Δεν ξέρω αν μυρίζουν όλα έτσι, αλλά ένα αρνητικό για μένα είναι πως αρχικά μυρίζει λίγο αλκοόλη, χωρίς βέβαια να καίει το δέρμα. Δεν θα το ξαναγοράσω, το Fit me μου αρέσει πολύ καλύτερα.
Τέλος το Color Sensational Lipstain στην απόχρωση 640 In The Buff. Θα το χαρακτήριζα μαρκαδόρο για τα χείλη. Αφήνει πολύ ωραίο χρώμα χωρίς να φαίνεται πως φοράς κάτι. Είναι πολύ φυσικό. Κυκλοφορεί σε πολύ ωραίες αποχρώσεις, έχει πολύ ωραίο άρωμα, δεν ξηραίνει τα χείλη και κρατάει αρκετά καλά. Το έχω ήδη αγοράσει ξανά στην απόχρωση 350 Blushing.

Κανένα από τα καλλυντικά που έδειξα και δεν θα ξαναγοράσω δεν είναι κακά, όμως είτε έχω άλλα που προτιμώ περισσότερο ή απλά δεν μου ταιριάζουν. Βγαίνουν συνέχεια καινούρια καλλυντικά και δοκιμάζω οπότε είναι αρκετά δύσκολο να τελειώσω κάποιο. Ελπίζω να σου άρεσε το χθεσινό και το σημερινό ποστ.Πες μου τις εντυπώσεις σου στα σχόλια! Τα λέμε σε μία εβδομάδα! 

Σχόλια

  1. Πολύ ενδιαφέρον το άρθρο σου! Θέλω πολύ να δοκιμάσω κάποια μάσκαρα από maybelline!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Είναι πολύ καλές όλες όσες έχω δοκιμάσει!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου