Νέες αγορές

Χαίρεται! Αυτήν την εβδομάδα θα σας δείξω μία παραγγελία που παρέλαβα από το Notino. Είχα σκοπό να σας ανεβάσω τα αγαπημένα της άνοιξης αλλά από τη στιγμή που ήρθε η παραγγελία δεν μπορώ να μην σας τα δείξω.
Το Notino είναι ένα online κατάστημα στο οποίο μπορείτε να βρείτε αρώματα, καλλυντικά, κρέμες περιποίησης, προϊόντα μαλλιών, αντηλιακά και πολλά άλλα από μεγάλη γκάμα εταιριών. Επέλεξα αυτό το ηλεκτρονικό κατάστημα καθώς ήθελα κάποια καλλυντικά τα οποία δεν τα βρίσκω εύκολα σε φυσικά καταστήματα, αναφέρουν πως τα προϊόντα τους είναι αυθεντικά και οι τιμές τους είναι χαμηλές. Πέρα από τις χαμηλές τιμές συνέχεια με αγορές προϊόντων στέλνουν δώρα (θα το δείτε και παρακάτω) καθώς και βγάζουν εκπτωτικούς κωδικούς. Σίγουρα μελλοντικά θα τους ξαναεμπιστευτώ με τις αγορές μου.
Κάποια από τα καλούδια που πήρα είναι:
1.Makeup Revolution Soph X παλέτα σκιών
 
Την παλέτα αυτή σκιών την έχει δημιουργήσει μία Youtuber (η Sophdoesnails) σε συνεργασία με την Makeup Revolution London. Είναι μία από τις παλέτες που τα έχει σχεδόν όλα! 12 ματ, 2 με λίγο shimmer και 10 shimmer/foil. Σύνολο 24 σκιές που η κάθε μία ζυγίζει 1.1γρ. Μου αρέσουν πάρα πολύ οι αποχρώσεις που έχει. Η φωτογραφία αδικεί τα χρώματα! Έχει θερμές και ψυχρές σκιές. Για εμένα θα ήταν η απόλυτη παλέτα αν είχε άλλη μία σειρά με ματ μπλε, μωβ, πράσινο. Τέλος να πω πως έχει ένα μεγάλο καθρέφτη που μπορείς άνετα να κάνεις το μακιγιάζ σου!

2.Makeup Revolution Soph X παλέτα highlighter
Το δεύτερο προιόν της συνεργασίες που αναφέρθηκα πριν είναι μία παλέτα highlighter και περιέχει 8 μέσα σκιές λάμψης, 4 συμπιεσμένες (pressed) και 4 ψημένες (baked). Ήμουν ανάμεσα στο να αγοράσω αυτή τη παλέτα ή τη Nyx Born to glow και αποφάσισα να αγοράσω της SophX γιατί έχει πιο ανοιχτές αποχρώσεις που μπορώ να τις χρησιμοποιήσω όλες (ακόμα και τη πιο σκούρα το καλοκαίρι με ελαφρύ χέρι) ενώ της Nyx θα μπορούσα μόνο δύο από τις 6. Κάθε highlighter ζυγίζει 2γρ. ήδη όπως τη βλέπω σκέφτομαι αν θα κυκλοφορεί ακόμα όταν μου τελειώσει για να την ξαναπάρω!

Ως δώρο επειδή αγόρασα προϊόντα Makeup Revolution άνω κάποιας τιμής μου έστειλαν την Makeup Revolution 1 Milion παλέτα σκιών
Είναι μία παλέτα 8 σκιών με καφέ και μωβ αποχρώσεις. Έχει 3 σκιές με λίγο shimmer και 5 shimmer/foil. Δεν είναι μία παλέτα που μπορείς να κάνεις ένα ολοκληρωμένο eye look καθώς λείπουν ένα δύο μεταβατικά χρώματα. Και πάλι είναι μία παλέτα με τις αποχρώσεις που χρησιμοποιώ συνέχεια! Κάθε σκιά ζυγίζει 2γρ.

Επίσης πήρα το 3.Maybelline Fit Me! Matte+Poreless foundation στην απόχρωση 105 Natural Ivory. Είναι το foundation που χρησιμοποιώ και σε μία εβδομάδα θα σας πω περισσότερα για αυτό.

4.Maybelline SuperStay Matte Ink στην απόχρωση 80 Ruler, που σας είχα αναφέρει ξανά εδώ.
Είναι ένα υπέροχο φούξια σκούρο και έχει απίστευτα ωραία μυρωδιά. Κάπου είχα διαβάσει πως ξηραίνει τα χείλη αλλά αυτό θα το δω όταν το δοκιμάσω. 

Τέλος με την παραγγελία μου έκαναν δώρο την MEDIBLANC Whitening οδοντόκρεμα με λευκαντική δράση.
Περίμενα κάποιες εβδομάδες μήπως και είναι διαθέσιμο το Consealer Deife από Makeup Revolution στην απόχρωση C1 γιατί το θέλω πολύ και μία εβδομάδα αφότου έκανα την παραγγελία έγινε διαθέσιμο. Αν δεν έρθει σύντομα στην Ελλάδα σίγουρα όταν ξαναπαραγγείλω θα το αγοράσω, αλλά αυτό δυστυχώς θα αργήσει.
Δεν τα έχω πειράξει ακόμα οπότε δεν ξέρω στα περισσότερα την απόδοσή τους, αλλά τα ήθελα καιρό και είπα με το που τα πήρα στα χέρια μου να σας τα δείξω! Αν θέλετε review για κάποιο πείτε μου στα σχόλια! 
Εσείς τα έχετε δοκιμάσει;

*Να διευκρινίσω πως τα έχω αγοράσει με δικά μου χρήματα όμως ήταν αρκετά ευγενικοί και μου έκαναν δώρο τα μεταφορικά.

Σχόλια

  1. Δεν είμαι σίγουρη αν τα προϊόντά τους είναι όντως αυθεντικα. Παρήγγειλα το άρωμά μου πρόσφατα και δεν είχε το χαρακτηριστικό καπάκι της εταιρείας του αρωματος. Ο σειριακός αριθμός και το κουτί συσκευασίας όμως ήταν όπως θα έπρεπε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Εγώ όσα προϊόντα έχω αγοράσει είναι όπως θα έπρεπε να είναι. Και στο site τους αλλά και σε επικοινωνία που είχα μαζί τους (γιατί πριν κάνω την αγορά ήμουν πολύ σκεπτική αν είναι όντως αυθεντικά) αναφέρουν πως είναι. Θα σου πρότεινα να επικοινωνήσεις μαζί τους. Σε περίπτωση που δεν είναι αυθεντικά πάει σε άλλο επίπεδο το ζήτημα.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου