Τι άξιζε; (Wish List 1)

Αρχικά θα ήθελα να σας ρωτήσω αν θα θέλατε να κάνω ένα μικρό διαγωνισμό. Έχω τα γενέθλιά μου σε λίγες εβδομάδες και θα ήθελα σε μία από εσάς να κάνω ένα δώρο. Περισσότερες πληροφορίες θα ανεβάσω σε λίγες ημέρες για τους όρους του διαγωνισμού (πχ θα πρέπει να ακολουθείς το blog), για το δώρο!

Ας συνεχίσουμε τώρα με το ποστ! Πριν δύο μήνες είχα γράψει για τα καλλυντικά που ήθελα να αγοράσω και λίγες εβδομάδες μετά για το τι αγόρασα (αν θέλετε να τα διαβάσετε πατήστε Τι σκέφτομαι να αγοράσω; (Wish List 1) και Τι αγόρασα τελικά; (Wish List 1)). Σήμερα θα ήθελα να δούμε ποια από αυτά για μένα αξίζουν, ποια όχι, τα θετικά τους και τα αρνητικά τους. Τα έχω χρησιμοποιήσει πολλές φορές και πλέον μπορώ να βγάλω ένα ασφαλή συμπέρασμα!
WetNWild και PhotoFocus Pressed Powder. Στις πρώτες μία δύο φορές που το χρησιμοποίησα έβγαλε λίγο προϊόν και μετά όσο δυνατά και να έβαζα το πινέλο δεν έβγαζε τίποτα. Πρέπει λογικά να την πίεσαν πολύ κατά τη δημιουργία. Αναγκάστηκα να πάρω ένα μαχαίρι και να τη χαράξω αρκετά ώστε να ξεκινήσει να βγάζει ξανά πούδρα. Πέρα από αυτό δεν κάνει flash back, σετάρει όμορφα το μακιγιάζ, δεν φαίνεται cakey.
Επίσης από WetNWild το Coloricon Lipliner. Το έχω και σε άλλη μία απόχρωση, είναι αρκετά κρεμώδες, μπορείς με ευκολία να κάνεις το περίγραμμα των χειλιών αλλά και να τα γεμίσεις και για να αγοράζω και δεύτερη απόχρωση σημαίνει πως σίγουρα μου αρέσει.

Είχα αγοράσει τρία προϊόντα από Golden Rose. Το πρώτο η Longwear Finish Powder. Σετάρει και αυτή όμορφα το μακιγιάζ και δεν φαίνεται cakey αλλά για μένα έχει ένα μεγάλο αρνητικό, κάνει flash back. Πέρα από τον φακό του κινητού ή της φωτογραφικής που φαίνεται το flash back, λόγω ότι στο δωμάτιό μου και στο γραφείο ο φωτισμός που έχω είναι ψυχρός φαίνεται έντονα. Αν και μου αρέσει η υφή της που είναι βελούδινη και το πως σετάρει το foundation, δεν είναι ένα από τα προϊόντα που θα ξαναγοράσω ή θα σας πρότεινα να αγοράσετε. Σας έχω δύο φωτογραφίες, μία χωρίς flash και μία με flash. 
Το Soft and Matte Creamy Lipcolor μου αρέσει πάρα πολύ και θέλω να αγοράσω και άλλες αποχρώσεις. Δεν έχει την διάρκεια ή την αντοχή που έχουν τα Londstay αλλά δεν κάνει και τις γραμμές στα χείλη που κάνουν, επίσης θα έλεγα ότι είναι πιο πολύ velvet παρά ματ αλλά δεν μου ξηραίνει καθόλου τα χείλη, μεταφέρεται λίγο αρχικά αλλά μετά είναι πιο σταθερό. Στη συγκεκριμένη φωτογραφία το άφησα να στεγνώσει πέντε λεπτά και είναι εμφανές πως δεν είναι ματ. Η φόρμουλά του είναι πολύ ωραία και όπως ξανάπα θέλω να αγοράσω και άλλες αποχρώσεις, το όνομα που έχουν δώσει και πως το παρουσιάζουν σαν "MATTE" για μένα είναι λάθος. 
Τελευταίο προϊόν από αυτήν την εταιρία το Dream Lips Lipliner. Δεν ήταν μέσα στην αρχική λίστα, το αγόρασα όμως γιατί το έχω και σε άλλη απόχρωση και είναι το αγαπημένο μου μολύβι χειλιών.

Από Maybelline είχα αγοράσει το MasterChrome Highlighter στην απόχρωση Molten Gold. Μου αρέσει πάρα πολύ, μπορείς να βάλεις πολύ μικρή ποσότητα και να το κάνεις φυσικό ή να το χτίσεις και να γίνει εκτυφλωτικό. Το μόνο αρνητικό, για το οποίο δεν φταίει το highlighter αλλά εγώ, στην επιδερμίδα μου αν το χτίσω φαίνεται αρκετά κίτρινο. Έχει όμως και άλλες δύο αποχρώσεις που πιστεύω πως ταιριάζει καλύτερα και σε αρκετά ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες.
Η maskara Total Tempation στις πρώτες χρήσεις το βουρτσάκι είχε αρκετό προϊόν πάνω του, περισσότερο από όσο χρειαζόμουν αλλά στη συνέχεια αν προσεχτικά το σύρεις καθώς το βγάζεις από το σωληνάκι, κρατάει μέσα το περισσευούμενο προϊόν και έχεις την ιδανική ποσότητα στο βουρτσάκι. Σε γενικές γραμμές μου αρέσει όμως να πω την αλήθεια μου η Maybelline για μένα και τα θέλω μου από τις μάσκαρα έχει βγάλει και καλύτερες (θα σας πω σε επόμενο ποστ).

Τέλος τα Lip Balm από Korres. Δεν θα πω πολλά γιατί έρχεται ποστ αφιερωμένο σε Lip Balm. Δεν πάει το χέρι μου σε αυτά! Θέλω περισσότερη ενυδάτωση από όση δίνουν και μεγαλύτερη διάρκεια στα χείλη. Από τα τρία το μόνο που μου αρέσει και το βάζω στη τσάντα μου ώστε να το έχω μαζί μου είναι αυτό με το Αμυγδαλέλαιο.

Ξεκίνησα με το να βλέπω ποια καλλυντικά θέλω να αγοράσω, να επισκέπτομαι κάποια καταστήματα, να κάνω swatch και να αγοράζω κάποια και τώρα να βλέπω ποια ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις και προσδοκίες μου και ποια όχι. Είναι φυσιολογικό όχι όλα τα προϊόντα που αγοράζουμε τελικά να μην μας αρέσουν αλλά αυτή είναι η ομορφιά που υπάρχουν πολλά και μπορείς να τα δοκιμάσεις και βρεις ποιο είναι το καλύτερο για σένα! Θα γίνω γραφική αλλά επειδή κάτι λειτουργεί για μένα ή όχι, δεν σημαίνει πως και εσείς θα έχετε την ίδια εντύπωση. Μην ξεχάσετε να εγγραφείτε στο blog!
Τα λέμε την επόμενη εβδομάδα!

Σχόλια