Προϊόντα που θέλω να αγοράσω μέχρι το τέλος τους 2018

Ελπίζω όλοι να έχετε ένα υπέροχο καλοκαίρι! Είμαστε πλέον στα μέσα του 2018, η καταναλωτική μου μανία δεν έχει σταματήσει, ενώ ταυτόχρονα δεν έχω ακόμα κάποιο εισόδημα και έχω κάνει μία λίστα με τα προϊόντα που θέλω να έχω μέχρι το τέλος του έτους. Δεν θα δώσω μεγάλη έκταση σε κάθε προϊόν γιατί είναι πολλά, αλλά θα σας πω για ποιο λόγο θέλω να τα αγοράσω.

Όσο μεγαλώνω, τόσο περισσότερο μου αρέσει να φροντίζω τον εαυτό μου, όχι επειδή βλέπω ατέλειες ή επειδή ξέρω σε 10 χρόνια θα ξεκινήσουν να εμφανίζονται ρυτίδες, αλλά γιατί μου αρέσει να με προσέχω και θέλω να έχω καθαρή επιδερμίδα. Πλέον πέρα από καλλυντικά ψάχνω πολύ και κρέμες, serum κλπ. Θέλω λοιπόν κάποια προϊόντα περιποίησης προσώπου, από μία πολύ αγαπημένη μου εταιρία, την Korres.
Από την σειρά "Ρόδι", που είναι για ηλικίες +16 και αφορά την ρύθμιση της λιπαρότητας, θέλω να δοκιμάσω τα Μαντηλάκια Καθαρισμού. Δεν χρησιμοποιώ ποτέ μαντηλάκια, μόνο miceller αλλά αν θες να πας κάπου διακοπές και να μην κουβαλάς υγρά προϊόντα μαζί σου ή ακόμα και τις φορές που γυρνάς κουρασμένη βράδυ σπίτι σου και έχεις ελαφρύ makeup και δεν αντέχεις να σηκωθείς να καθαρίσεις το πρόσωπό σου (που πάντα αφαιρούμε το μακιγιάζ μας πριν κοιμηθούμε!), παίρνεις ένα μαντηλάκι και αφαιρείς το μακιγιάζ σου. Ή ακόμη αν έχεις εμφανίσει λιπαρότητα και είσαι άβαφη, βόλτα μπορείς με λίγες κινήσεις να αφαιρέσεις τους ρύπους! Δεν γράφω περισσότερα, πιάσατε το νόημα! Ενδεικτική τιμή 3-5€.

Από την ίδια σειρά θα ήθελα να δοκιμάσω και την Κρέμα Gel. Είμαι πολύ ικανοποιημένη με την κρέμα που χρησιμοποιώ αλλά θα ήθελα να προσθέσω και άλλα βήματα στην καθημερινή μου ρουτίνα. Η συγκεκριμένη κρέμα ισχυρίζεται "Μη λιπαρή κρέμα-gel για ενυδάτωση, ρύθμιση της λιπαρότητας και ματ αποτέλεσμα.". Όπως έχω πει πάρα πολλές φορές, έχω λιπαρή επιδερμίδα και θα ήθελα να μειωθεί και άλλο η λιπαρότητα και πάντα προτιμώ το ματ αποτέλεσμα! Βέβαια να ξέρετε πως συνήθως(!) οι λιπαρές επιδερμίδες αργούν να εμφανίσουν ρυτίδες. Ενδεικτική τιμή 12-15€.


Αλλάζω εταιρία και προχωράω στη The Body Shop. Από εδώ σίγουρα θα ήθελα να δοκιμάσω κάποιο από τα Mist Προσώπου που έχουν, όπως το Make Up Setting Spray, το Mint Mattifying ή κάποιο άλλο της σειράς. Δεν συνηθίζω να χρησιμοποιώ setting spray ή mist προσώπου και θα ήθελα να δω αν και πως θα αλλάξουν το μακιγιάζ μου και την καθημερινή μου ρουτίνα. Η τιμή τους είναι στα 7-8€.


Επίσης θα ήθελα να δοκιμάσω κάποια κρέμα προσώπου ή σώματος. Δεν έχω ψάξει κάποια αλλά αν έχετε δοκιμάσει κάποια, σας άρεσε και πιστεύετε πως θα μου άρεσε και εμένα προτείνετε την μου στα σχόλια!


Θέλω πάρα πολύ να δοκιμάσω την σειρά Sauna and Spa από την εταιρία Natura Siberica. Έχω περιττό λίπος και κυτταρίτιδα στην περιοχή των μηρών και θα ήθελα να την μειώσω. Βέβαια όσες κρέμες και αν βάζεις, αν δεν προσέχεις τη διατροφή σου και δεν αθλείσαι δεν πιστεύω πως θα έχεις μακροπρόθεσμα αποτελέσματα. Δεν θα αναφερθώ σε κάθε κρέμα ξεχωριστά γιατί τις θέλω όλες. Έχουν για την κυτταρίτιδα, για σύσφιξη, scrub, βούτυρα, αδυνατίσματος, μασάζ, λάσπη κλπ.  Ίσως σε επόμενη ανάρτηση να αναπτύξω λίγο το θέμα με τις κρέμες αυτές. Η τιμή τους είναι στα 20-25€.

Συνεχίζω με Nyx Cosmetics και την Love You Mochi παλέτα σκιών στην απόχρωση Sleek and Chic. Έχω ξαναναφερθεί σε αυτήν την παλέτα (δείτε εδώ). Είναι κάτι διαφορετικό, δεν έχω σκιές με τέτοια υφή και θα ήθελα να την δοκιμάσω. Η τιμή της στα 20€.

Θα ήθελα να πάρω και κάποιο Lingerie Gloss. Θέλω να αυξήσω την συλλογή μου σε lip gloss και πιστεύω πως αυτά αξίζουν. Κυκλοφορούν σε Gloss, Glitter και Shimmer και από ότι έχω δει είναι υπέροχα! Κάνουν τα χείλη να φαίνονται πολύ γεμάτα. Η τιμή τους στα 8.20€.


Επόμενη εταιρία η Revolution και η παλέτα σκιών Revolution X Soph Extra Spice. Έχω την πρώτη παλέτα σκιών (δείτε εδώ) και έμεινα άναυδη με την ποιότητα! Είναι η καλύτερη παλέτα που έχω και θα ήθελα να πάρω και την Extra Spice καθώς έχει ακόμα πιο έντονα χρώματα και θα συμπληρώσει όμορφα την συλλογή μου. Ακόμα στην Ελλάδα δεν έχω βρει να κυκλοφορεί κάπου αλλά στο εξωτερικό κοστίζει στα 12€.
Μία οικονομική εταιρία που πρόσφατα έχει κυκλοφορήσει, στο εξωτερικό προς το παρόν, ενδιαφέροντα καλλυντικά είναι L'oreal Paris. Δεν έχω δοκιμάσει πολλά από τα καλλυντικά τους αλλά θα ήθελα να αγοράσω την Paradise Extatic mascara (στα 13€), την Cherry my Cheri παλέτα σκιών (στα 20€), τα οποία κυκλοφορούν και στην ελληνική αγορά. Καθώς και από το εξωτερικό την Paradise Enchanted παλέτα σκιών (στα 15€), τα Paradise Enchanted ρουζ (στα 13€) και τα Infallible Pro Matte Les Chocolats υγρά κραγιόν (στα 10€). Τέλος από την εταιρία θα ήθελα να δοκιμάσω το Infaillible 24h Matte foundation (στα 15€), το οποίο αν και κυκλοφορεί στην Ελλάδα, καμία από τις αποχρώσεις δεν ταιριάζουν με την επιδερμίδα μου.


Είχα μία αποτυχία με τη προηγούμενη αγορά σε loose powder και τώρα θα ήθελα να αγοράσω την Facestudio master fix setting and perfecting loose powder της Maybelline. Η τιμή της στα 10€. Η αλήθεια μου είναι πως ήθελα της Fit me loose powder αλλά από όσο ξέρω δεν έχει κυκλοφορήσει στην Ελληνική αγορά, αν κυκλοφορήσει όμως σίγουρα θα την προτιμήσω.

Και δύο παλέτες που θέλω να πάρω είναι η Total Tempetation παλέτα σκιών και highlighter (στα 12€), την οποία μπορείς να έχεις στη τσάντα σου συνέχεια και να δημιουργήσεις στο δρόμο το καθημερινό eyelοοk που επιθυμείς, κάτι που κάνω εγώ συχνά όταν δεν προλαβαίνω να βαφτώ από το σπίτι. Και η παλέτα σκιών Lemonade Craze (στα 11€), η οποία δεν κυκλοφορεί ακόμα στην Ελλάδα και έχει υπέροχα χρώματα ώστε να δημιουργήσεις ένα απλό καθημερινό μακιγιάζ αλλά και κάτι πιο έντονο με τη φούξια και κίτρινη σκιά που έχει.



Κάτι άλλο που θα ήθελα να πάρω από το εξωτερικό είναι η MORPHE X JACLYN HILL παλέτα σκιών. Την βλέπω για μήνες και έχει υπέροχα χρώματα, πολύ καλή ποιότητα και αν είχα μόνο αυτή τη παλέτα και καμία άλλη θα μπορούσα να κάνω ό,τι eye look ήθελα αφού έχει τα χρώματα που χρησιμοποιώ συνέχεια! Η τιμή της είναι στα 42€.





Πρόσφατα πήρα από την Mac το Prep & prime Fix + και έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη. Γενικά η εταιρία δεν την θεωρώ οικονομική αλλά ορισμένα καλλυντικά της, όπως οι βάσεις, αξίζουν τα χρήματα. Θα ήθελα να δοκιμάσω το Primer Prep & prime καθώς ψάχνω το τελευταίο διάστημα το κατάλληλο primer για την επιδερμίδα μου. Η τιμή του είναι στα 22€.
Ακόμα από την εταιρία θέλω να αγοράσω το Foundation Studio Fix Fluid (η απόχρωσή μου είναι η NC15). Το έχω δοκιμάσει και δεν σπάει κατά τη διάρκεια της ημέρας, αφήνει ματ το πρόσωπό μου αλλά όχι ξηρό και τις φορές που το δοκίμασα μου άρεσε πολύ η βάση μου. Η τιμή του στα 33€.




Τέλος θα ήθελα να πάρω και άλλα πινέλα μακιγιάζ. Δεν έχω βρει κάποια αλλά αν έχεις κάποια μεμονωμένα ή σετ που θεωρείς απαλά και καλά πες μου στα σχόλια ώστε να τα ψάξω!

Το ξέρω είναι πολλά και δυστυχώς δεν θα έχω την οικονομική δυνατότητα να τα αγοράσω όλα, διαφορετικά πραγματικά θα τα αγόραζα, αλλά ελπίζω μέσα στους επόμενους έξι μήνες κάποια από αυτά να τα έχω στη συλλογή μου. Επίσης θα κυκλοφορήσουν και άλλα προϊόντα που θα μου αρέσουν οπότε θα πρέπει να διαλέξω ποιο θα αγοράσω! Και υπάρχουν και άλλα που θα ήθελα να δοκιμάσω αλλά προηγούνται αυτά!
 Αν έχεις δοκιμάσει κάποιο θα ήθελα να μάθω τις εντυπώσεις σου!
Επίσης αν έχει κάποιο προϊόν να μου προτείνεις ή έχεις στο νου σου κάποια που θα ήθελες εσύ να αγοράσεις, μην διστάστεις να το γράψεις στα σχόλια!
Μην ξεχάσεις να ακολουθήσεις το blog! Επίσης μπορείς να εγγραφείς και μέσω email έτσι ώστε κάθε φορά που ανεβάζω κάτι να σου έρχεται ειδοποίηση. Και φυσικά έχουμε και Instagram!
Να περνάς όμορφα!

*οι εικόνες έχουν παρθεί από τα επίσημα site τα οποία έχουν και τα επίσημα δικαιώματα,
**αν πατήσεις πάνω στο όνομα κάθε προϊόντος ή εταιρίας μπορείς να μεταφερθείς στο site τους,
**δεν έχω δει τις επίσημες τιμές, αυτές μου βλέπεις είναι ενδεικτικές ύστερα από λίγο ψάξιμο που έκανα, αν βρω τις αρχικές τιμές από την εταιρία θα τις αναφέρω.

Σχόλια