Wet N Wild σειρά Photo Focus

Καλημέρα και καλή εβδομάδα. Η WetNWild είναι μία οικονομική Αμερικάνικη εταιρεία καλλυντικών, την οποία μπορούμε να βρούμε σε πολλά φυσικά αλλά και ηλεκτρονικά καταστήματα. Πριν από ένα έτος, το πρώτο άρθρο που δημοσίευσα αφορούσε τις εντυπώσεις μου για προϊόντα μακιγιάζ της εταιρίας. Σήμερα θα δούμε τρία βασικά προϊόντα της σειράς Photo Focus, τα οποία υπόσχονται πως θα είναι το δέρμα σου, αλλά καλύτερο, ιδανικά για φωτογραφίες!
Το Photo Focus foundation το έχω στην απόχρωση Soft Ivory, η οποία είναι ένα τόνο πιο ανοιχτή από την επιδερμίδα μου αλλά το εξισορροπώ με contour και bronzer. Στην Ελλάδα κυκλοφορούν μόνο 6 αποχρώσεις κάτι απογοητευτικό. Με το που το ανοίξεις έχει πολύ έντονη μυρωδιά που με ενοχλεί. Έχει μέτρια κάλυψη η οποία χτίζεται και φυσικό ματ τελείωμα. Όταν το απλώνω στο πρόσωπό μου το νιώθω κάπως περίεργα και βαρύ, ενώ δεν είναι και κρατάει μία κολλώδη υφή. Δεν θέλει να παραμείνει στη περιοχή της μύτης και τριγύρω. Κρατάει ματ περίπου 3 με 4 ώρες και μετά σπάει. Προσπάθησα να το χρησιμοποιήσω αναμιγνύοντάς το με άλλα foundation όμως δεν μπορώ να το κάνω να δουλέψει με τίποτα. Επειδή είναι ένα από τα foundation που σχεδόν όλοι αγαπάνε, αν το έχεις δοκιμάσει, θα ήθελα να μάθω την εντύπωσή σου!
Το Photo Focus concealer το είχα στην απόχρωση Light/Medium Beige, πιο σκούρα από αυτήν που χρειάζομαι. Και πάλι κυκλοφορούν πολύ λίγες αποχρώσεις. Στο link που έχω αφήσει παραπάνω για το πρώτο άρθρο που είχα γράψει ήταν μέσα στα προϊόντα. Χαρίζει πλήρη κάλυψη, έχει ματ τελείωμα και μεγάλη διάρκεια. Θα ήθελα να το ξαναδοκιμάσω με πιο ανοιχτή απόχρωση.

Την Photo Focus πούδρα την είχα στην απόχρωση Warm Light. Αρχικά δεν μου άρεσε γιατί δεν έβγαζε αρκετό προϊόν στο πινέλο μου, αλλά αφότου έξυσα το πάνω μέρος, ξεκίνησε να βγάζει περισσότερη πούδρα και μου άρεσε. Δεν χαρίζει επιπλέον κάλυψη αλλά σετάρει τη βάση μου πολύ όμορφα. Μιας και η συμπιεσμένη πούδρα που χρησιμοποιώ αυτήν την στιγμή τελειώνει σύντομα, σκέφτομαι να την ξαναγοράσω. 

Στην σειρά κυκλοφορούν επίσης face primer, eyeshadow primer, stick foundation, color corrector και setting spray, αν θα σε ενδιέφερε να δοκιμάσεις κάποιο.
Ελπίζω να σου άρεσε το σημερινό άρθρο! Περιμένω τις εντυπώσεις σου στα σχόλια.
Μην ξεχάσεις να πατήσεις "Παρακολούθηση" στο blog, ανεβάζω νέο άρθρο κάθε εβδομάδα!
Φιλάκια! 

Σχόλια