Προϊόντα μακιγιάζ που αγάπησα το 2018!

Καλημέρα και ευτυχισμένο το 2019 να είναι για όλους! Μέσα στο 2018 αγόρασα τα περισσότερα, αν όχι όλα, καλλυντικά που έχω στη συλλογή μου και σήμερα στο πρώτο άρθρο για το νέο έτος θα δούμε τα αγαπημένα μου!
Ήταν ένα από τα καλλυντικά που ήθελα να αγοράσω μέσα στο 2018 και τελικά το πήρα! Εκτός ότι είναι το αγαπημένο μου foundation από την Mac, το Studio Fix Fluid είναι το ιδανικότερο foundation για την επιδερμίδα μου! Από μέτρια έως πλήρη κάλυψη, ματ τελείωμα που διαρκεί για ώρες, αντηλιακά φίλτρα ώστε να προστατεύω την επιδερμίδα μου από τον ήλιο, χαρίζει στο πρόσωπό μου αψεγάδιαστη εμφάνιση με ελάχιστη προσπάθεια! Δεν φαίνεται καθόλου βαρύ και δεν χρειάζεται ιδιαίτερο σετάρισμα με πούδρα. 

Από την Mac είναι και το amplified κραγιόν Brick-O-La. Ένα υπέροχο κρεμώδη κραγιόν, με έντονη χρωματική απόδοση δαμασκηνί, μεγάλη διάρκεια για κλασικό κραγιόν και ταυτόχρονα πλήρη κάλυψη και λάμψη! Είναι πολύ άνετο στα χείλη και το συγκεκριμένο χρώμα ταιριάζει σχεδόν με όλα τα μακιγιάζ που κάνω.
Επίσης ένα ρουζ που ταιριάζει με όλα τα μακιγιάζ μου είναι το Amber από την Nyx. Με σατινέ τελείωμα και βαθύ ροδακινί/τριανταφυλλί χρώμα, επανέφερε ζωή και χρώμα στο πρόσωπό μου! Θέλει πολύ μικρή ποσότητα καθώς έχει εκπληκτική απόδοση και αναμειγνύεται πολύ εύκολα.
Όταν είχα πρωτοξεκινήσει το blog είχα γράψει τρία άρθρα, Τι σκέφτομαι να αγοράσω; (Wish List 1)Τι αγόρασα τελικά; (Wish List 1) και Τι άξιζε; (Wish List 1), είχα αναφερθεί στη μάσκαρα Total Temptation από την Maybelline. Ομολογώ να πω, πως αρχικά δεν με είχε ενθουσιάσει, όμως με τις χρήσεις έμαθα πως να την εφαρμόζω για να δίνει το αποτέλεσμα που θέλω στις βλεφαρίδες μου και την αγάπησα! Είναι πολύ ελαφριά και δε με ενοχλεί καθόλου στα βλέφαρα. Έχει τύχει λόγω μεγάλης εξάντλησης να κοιμηθώ φορώντας την και δεν το κατάλαβα καν. Δεν αφήνει κομματάκια στις βλεφαρίδες αλλά ούτε μετά από ώρες πέφτει. Χαρίζει πολύ όμορφο όγκο αλλά μήκος. 

Θα παραμείνουμε στην ίδια εταιρία αλλά θα περάσουμε στο Master Chrome highlighter στην απόχρωση Molten Rose Gold. Σε μορφή πούδρας, θεωρώ ένα από τα καλύτερα οικονομικά highlighter που έχουν κυκλοφορήσει παγκοσμίως. Έχω και την απόχρωση Molten Gold, όμως το συγκεκριμένο ταιριάζει με τον τόνο της επιδερμίδας μου και μπορώ να δώσω από μία πολύ φυσική λάμψη έως κάτι εκθαμβωτικό ψεκάζοντας το με setting spray.
Τελευταίο προϊόν, δεν θα μπορούσε να είναι άλλη από την παλέτα της πρώτης συνεργασίας μεταξύ RevolutionxSoph. Έχω αναφερθεί αρκετές φορές σε αυτήν (Νέες αγορέςΕντυπώσεις Revolution). Είναι μία παλέτα σκιών που μου επιτρέπει να δημιουργήσω υπέροχα καθημερινά μακιγιάζ αλλά και κάποια πιο βραδινά. Οι σκιές αναμειγνύονται καταπληκτικά μεταξύ τους, έχουν έντονη χρωματική απόδοση και ταυτόχρονα κρατάνε πολλές ώρες στα βλέφαρα! Παραπάνω έχω προσθέσει δύο link αν θες να διαβάσεις περισσότερα για αυτήν την παλέτα!
Αυτά ήταν τα καλλυντικά που ξεχώρισα μέσα στο 2018! Περιμένω στα σχόλια τα δικά σου αγαπημένα και τις εντυπώσεις σου. 
Αν σου άρεσε το άρθρο μην ξεχάσεις να το μοιραστείς με τους φίλους σου και ακολουθήσεις το blog!
Χαρούμενο 2019 να έχουμε, πάνω από όλα με υγεία!

Σχόλια