Άδεια Προϊόντα Περιποίησης - Empties 1

Καλημέρα! Αυτήν την εβδομάδα θα δούμε τα προϊόντα περιποίησης που τελείωσα το τελευταίο διάστημα, πώς μου φάνηκαν και αν θα τα ξαναγοράσω. Και επειδή έχω τελειώσει και κάποια καλλυντικά, αύριο θα ανέβει και άλλη ανάρτηση με τα καλλυντικά! Ας ξεκινήσουμε!
Ένα Σαμπουάν που έχω αγοράσει ξανά και ξανά και τελείωσε πάλι είναι από την BioCalpil, Σαμπουάν κατά της τριχόπτωσης. Έχω ξαναναφερθεί σε αυτό και μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ. Είναι ένα σαμπουάν που προστατεύει, τρέφει και αναδομεί την τρίχα. Μου αρέσει πολύ, δεν έχω σκοπό όμως να τα ξαναγοράσω άμεσα καθώς θα ήθελα να δοκιμάσω και κάτι άλλο. Σίγουρα όμως σε συνδυασμό με τα άλλα βήματα για τη φροντίδα των μαλλιών μου, με βοήθησε πολύ!
Από Dust and Cream τελείωσα δύο προϊόντα σώματος. Το πρώτο είναι μία κρέμα σώματος με άρωμα σανδαλόξυλο. Υπέροχο άρωμα, αφήνει την επιδερμίδα απίστευτα ενυδατωμένη, απορροφάται πολύ γρήγορα και δεν κολλάει. Σίγουρα αξίζει να τη δοκιμάσετε. Δεν θα την αγοράσω ξανά σύντομα καθώς πρόσφατα είχα τα γενέθλιά μου και δύο φίλες μου (Γεωργία και Δήμητρα), μου έκαναν δώρο γαλακτώματα σώματος, έχω και άλλο ανοιχτό οπότε θα περιμένω λίγο να τελειώσουν αυτά που ήδη έχω ανοίξει για να το ξαναπάρω! 
Το δεύτερο είναι Body Mist από την σειρά Rebel Royals, The Duchess. Υπέροχο, δροσερό άρωμα καρύδας, άκρως καλοκαιρινό, κάθε φορά που το χρησιμοποιούσα με ρώταγαν ποιο είναι. Σίγουρα θα το ξαναγοράσω καθώς ήταν μέσα στα Αγαπημένα Μάρτιος-Μάιος.
Το Noxzema Shower Fresh, αντιιδρωτικό, αποσμητικό roll-on, τελείωσε και δεν θα το ξαναγοράσω. Έχει ωραίο άρωμα φρεσκάδας, δεν έχει οινόπνευμα. Δεν με ενθουσίασε όμως. Έχω χρησιμοποιήσει και άλλα αποσμητικά και μου άρεσαν καλύτερα. Το συγκεκριμένο άφηνε ασπρίλα στο δέρμα μου κάτι που δε μου άρεσε.
Και από Panthenol Extra τελείωσα δύο προϊόντα. Η κρέμα χεριών για ταλαιπωρημένα και σκασμένα χέρια με πανθενόλη και ουρία. Την χρησιμοποιούσα κάθε μέρα, καθώς έπλενα συνέχεια τα χέρια μου, χρησιμοποιούσα γάντια με πούδρα που μου δημιούργησαν αλλεργία (ως φοιτήτρια νοσηλευτικής στα νοσοκομεία) και αλκοολούχα διαλύματα, χρειαζόντουσαν πολύ καλή ενυδάτωση. Ποτέ μου δεν χρησιμοποιούσα κρέμα χεριών αλλά αυτό με τη συγκεκριμένη άλλαξε. Είναι το δεύτερο σωληνάκι που τελείωσα και σίγουρα θα την ξαναγοράσω. Το συγκεκριμένο είναι στα 25ml οπότε είναι εύκολο να το έχω πάντα μαζί μου αλλά κυκλοφορεί και στα 75ml. 
Είχα αγοράσει ένα σετ περιποίησης προσώπου της εταιρίας και είχε δώρο ένα Micellar True Cleanser 3 in 1 στα 100ml, που αφαιρεί το μακιγιάζ από το πρόσωπο και τα μάτια, καθαρίζει και ενυδατώνει. Έχω ήδη αγοράσει και χρησιμοποιώ τη μεγάλη συσκευασία στα 500ml. Μου αρέσει πάρα πολύ και δεν το χρησιμοποιώ μόνο για να αφαιρέσω το μακιγιάζ αλλά αν δεν έχω βαφτεί και νιώθω λιπαρό το πρόσωπό μου, βάζω λίγες σταγόνες σε ένα βαμβάκι και αφαιρώ τη λιπαρότητα και τους ρύπους.
Ακόμα ένα νερό ντεμακιγιάζ Micellaire που τελείωσα είναι από την Garnier. Πολύ ωραίο νερό καθαρισμού, αφαιρεί όμορφα το μακιγιάζ, δεν προκαλεί ερεθισμούς. Το μόνο αρνητικό που θα μπορούσα να πω είναι πως άφηνε την επιδερμίδα μου λίγο πιο ξηρή από ότι θα ήθελα. Δεν με τράβαγε ή ήταν άβολο, αλλά δεν την άφηνε και ενυδατωμένη. Έχω όπως είπα και πριν αγοράσει πρόσφατα άλλο νεράκι καθαρισμού οπότε δεν θα το αγοράσω ξανά.
Η μάσκα καθαρισμού που τελείωσα, ξαναγόρασα, θα ξαναγοράσω και είναι στα αγαπημένα μου είναι η Λευκή Άργιλος από Korres. Δεν θα πω πολλά γιατί έχω ξαναγράψει για τη συγκεκριμένη όχι μία φορά αλλά δύο. Αν έχεις λιπαρή επιδερμίδα με τάση για ακμή, αυτή είναι η μάσκα για βαθύ καθαρισμό που αξίζει να δοκιμάσεις. Από τις πρώτες κιόλας εφαρμογές παρατήρησα τα στίγματα να μειώνονται και το πρόσωπό μου πιο καθαρό!
Η ενυδατική κρέμα που χρησιμοποιώ τα τελευταία δυόμισι χρόνια και δεν την αλλάζω είναι η Cleanance Expert από την Avene. Τελειώνω μία κάθε δύο μήνες περίπου. Είναι μία ενυδατική κρέμα προσώπου, ιδική για μικρές και μέτριες ατέλειες, σπυράκια και μαύρα στίγματα. Απορροφάται πολύ γρήγορα και αφήνει την επιδερμίδα μου ενυδατωμένη και ματ. Έχει πολύ ελαφριά σύσταση και δεν την νιώθω στο πρόσωπό μου. Τη χρησιμοποιώ συνδυαστικά με το Gel καθαρισμού της εταιρίας.
Επίσης αρκετό καιρό χρησιμοποιώ το Lash Regeneration Serum της Pierre Rene. Ένα πολύ καλό προϊόν το οποίο με έχει βοηθήσει να έχω πιο πυκνές και μακριές βλεφαρίδες. Έχω αναφέρει περισσότερα και εδώ. Σίγουρα θα το ξαναγοράσω και είναι ένα ωραίο serum να προσθέσεις στη ρουτίνα σου!
 Για τα χείλη, τελείωσα το Liposan Hydro Care. Δεν είναι το καλύτερο ενυδατικό χειλιών που έχω δοκιμάσει αλλά για μένα είναι το καλύτερο της εταιρίας. Μπορεί μελλοντικά να το ξαναγοράσω. Αν θες μπορείς να διαβάσεις περισσότερα για το συγκεκριμένο αλλά και για άλλα Lip balm εδώ.
Τέλος θα ήθελα να αναφερθώ σε ένα προϊόν που δοκίμασα δείγμα και είναι το Smooth Sugars Glow Scrub από L'oreal Paris. Είναι ένα scrub προσώπου και χειλιών με τρία είδη ζάχαρης (καστανή, ξανθιά και λευκή) εμπλουτισμένο με σπόρους σταφυλιού. Δεν κάνω scrub στο πρόσωπο αλλά το χρησιμοποίησα στα χείλη μου και μου άρεσε αρκετά. Έχει ωραίο άρωμα και οι κόκκοι ζάχαρης καθώς τους τρίβω διαλύονται. Αφήνει τα χείλη απαλά αλλά φυσικά μετά χρειάζεται να τα ενυδατώσω. Δε νομίζω να το αγοράσω, όχι γιατί δεν είναι καλό προϊόν αλλά γιατί κοστίζει 10€ για 50ml και είναι μία ποσότητα που θα περισσέψει μετά τους 6 ή 12 μήνες που πρέπει να το τελειώσεις και το θεωρώ κρίμα μετά να το πετάξω. Αν όμως έχεις σκοπό να το χρησιμοποιήσεις σε όλο το πρόσωπο αξίζει να το αγοράσεις!
Αυτά από μένα για σήμερα. Μην ξεχάσεις να ακολουθήσεις το blog! Όπως είπα και στην αρχή αύριο θα ανεβάσω τα καλλυντικά που τελείωσα το τελευταίο διάστημα, οπότε μην ξεχάσεις να επιστρέψεις για να διαβάσεις και εκείνο το ποστ. Μέχρι τότε γράψε μου στα σχόλια ποια προϊόντα τελείωσες εσύ πρόσφατα και πως σου φάνηκαν! Τα λέμε αύριο!

*συγγνώμη για τις θολές φωτογραφίες αλλά όταν τις πέρασα στον υπολογιστή είχα πετάξει τα προϊόντα

Σχόλια