Empties 4

Καλημέρα! Αν και έχουν περάσει μόλις 3 μήνες από το τελευταίο άρθρο με empties, έχουν μαζευτεί αρκετά προϊόντα και σήμερα θα τα δούμε! Μην ξεχάσεις, αν σου άρεσε το άρθρο, να παρακολουθήσεις το blog καθώς ανεβάζω νέο άρθρο κάθε εβδομάδα!!! Πάμε να δούμε τώρα τα προϊόντα...
Στο προηγούμενο άρθρο αναφέρθηκα στη σειρά Anti-Blemish της Clinique την οποία δοκίμασα για κάποιες εβδομάδες και μάλιστα τα τελείωσα. Μου κράτησαν περίπου 5 με 6 εβδομάδες. Αναφέρομαι στον αφρό καθαρισμού, στην απολεπιστική λοσιόν και στην ενυδατική θεραπεία. Έμεινα πολύ ευχαριστημένη και για αυτό τα έχω ξαναπρομηθευτεί. Αν θες να διαβάσεις αναλυτικά την εντύπωσή μου μπορείς να μπεις εδώ.

Επίσης τελείωσα την ενυδατική κρέμα/θεραπεία Cleanance Expert από Avene. Επίσης για αυτό το προϊόν έχω ξαναγράψει στην Περιποίηση προσώπου καθώς και στα Empties 1. Έχω χρησιμοποιήσει τρία ή τέσσερα σωληνάρια από τότε και είναι μία κρέμα αν έχεις στίγματα ή σπυράκια, θα σε βοηθήσει να ενυδατώσεις το πρόσωπό σου ενώ ταυτόχρονα έχει θεραπευτική δράση.

Η κρέμα ματιών Aqualia Thermal από Vichy μου κράτησε περίπου για τέσσερις μήνες μιας και έχει υφή gel και χρειάζεται πολύ μικρή ποσότητα. Είναι μία καθαρά ενυδατική κρέμα ματιών την οποία χρησιμοποιώ κάθε μέρα καθώς βάφομαι και ξεβάφομαι συνέχεια και θέλω να κρατάω ενυδατωμένη την περιοχή των ματιών, αφού το δέρμα εκεί είναι πολύ λεπτό και ευαίσθητο.

Και φυσικά το προϊόν που με έχει βοηθήσει να διατηρήσω υγιή και δυνατές τις βλεφαρίδες μου, Lash Regeneration Serum της Pierre Rene. Ήταν επίσης στο πρώτο άρθρο με άδεια προϊόντα που είχα γράψει και συνολικά πρέπει να έχω αδειάσει 7 περίπου συσκευασίες. Μπορείς να διαβάσεις περισσότερα για αυτό εδώ.

Μία από τις πιο αγαπημένες μου μάσκες καθαρισμού, η Λευκή Άργιλος του Korres, η οποία πραγματικά ξεκίνησε να μειώνει το σμήγμα και τη λιπαρότητα της επιδερμίδας μου! Έχω αναφερθεί στη συγκεκριμένη σε αρκετά άρθρα ( Εντυπώσεις για τα προϊόντα του Mini HaulΠεριποίηση ΠροσώπουEmpties 1Αγαπημένα Μάρτιος-Μάιος 2018) επομένως δεν θα αναφερθώ περισσότερο.

Άλλη μία μάσκα καθαρισμού η Purity Mask από L'oreal Paris. Είχα αγοράσει διάφορα καθαριστικά από την εταιρία για να δοκιμάσω και η συγκεκριμένη αναφέρει πως προσφέρει βαθύ καθαρισμό και απορροφά τη λιπαρότητα. Δε μπορώ να πω πως είδα διαφορά στην επιδερμίδα μου μετά τη χρήση της και μάλιστα ένιωθα ένα αίσθημα καύσους στο πρόσωπο που δε μου άρεσε ιδιαίτερα.

Όπως έχω ξαναπεί ενυδατώνω διαρκώς τα χείλη μου με lip balm και για αυτό έχω τελειώσει δύο Lip Care της Apivita, ένα με Πρόπολη και ένα με Ρόδι. Το αγαπημένο μου είναι αυτό με το ρόδι και έχω τελειώσει αρκετές συσκευασίες από την στιγμή που ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ. Έχω κάνει και ξεχωριστό άρθρο για lip care.

Τελευταίο προϊόν περιποίησης προσώπου το Micellar True Cleancer 3 in 1 από Panthenol Extra. Είναι η δεύτερη μεγάλη (500ml) συσκευασία που τελειώνω (την πρώτη ξεχάστηκα και την πέταξα) και έχει γίνει αγαπημένο μου. Αφαιρεί το μακιγιάζ χωρίς να μου προκαλέσει ερεθισμούς και δεν τσούζει τα μάτια. 

Περνάμε σε δύο προϊόντα για τα μαλλιά. Μετά από ένα χρόνο κατάφερα να τελειώσω το Argan dry oil από Pantene. Βέβαια έχω άλλο ένα μπουκάλι που ξεκίνησα να χρησιμοποιώ. Μου αρέσει πολύ καθώς δίνει λάμψη και απαλότητα στην τρίχα. Επίσης τελείωσα τη μάσκα  επανασύστασης Botanic Therapy με καστορέλαιο και σφένδαμο από Garnier. Είναι η καλύτερη μάσκα μαλλιών που έχω δοκιμάσει όχι μόνο για την μυρωδιά της αλλά για την επίδραση που έχει στη τρίχα. Έχω κάνει μπαλαγιάζ και με έχει βοηθήσει πολύ στο να μην κάνει ψαλίδα και σπάει εύκολα. Και για τα δύο έχω αναφερθεί στην περιποίηση μαλλιών

Συνεχίζω στα προϊόντα μακιγιάζ, αλλά θα παραμείνω στην Garnier και στη BB cream για μεικτά/λιπαρά δέρματα. Σχεδόν όλο το περασμένο καλοκαίρι τη χρησιμοποιούσα καθώς ήθελα κάτι ελαφρύ που να έχει καλή κάλυψη και ταυτόχρονα με αντηλιακή προστασία. Διάβασε περισσότερα εδώ.

Ξαναγυρνάω στη L'oreal Paris με το Brow Artist Xpert μηχανικό μολύβι φρυδιών. Μου άρεσε αρκετά και σχημάτιζα εύκολα και γρήγορα τα φρύδια μου ενώ είχε και καλή διάρκεια. Πλέον όμως προτιμώ σκιές για αυτό και δεν θα το ξαναγοράσω.

Και τελευταίο προϊόν είναι η Long Wear Finishing Powder από Golden Rose. Μία πούδρα σε λευκή μορφή η οποία σταθεροποιούσε υπέροχα το μακιγιάζ, κάνοντάς το να φαίνεται βελουδένιο. Σέταρα με αυτή το concealer το οποίο έμενε στη θέση του από το πρωί μέχρι το βράδυ ακόμα και να βρεχόταν. Με το τεράστιο αρνητικό για εμένα πως έκανε flash back επειδή βγάζω διαρκώς φωτογραφίες. Για να δεις φωτογραφία με flash μπες εδώ.

Σχεδόν για όλα τα προϊόντα έχω αναφερθεί ξανά σε ένα ή και περισσότερα άρθρα οπότε αν θες, οπότε αν θες να διαβάσεις αναλυτικότερα τις εντυπώσεις μου σου έχω αφήσει τα link.
Εσύ ποια προϊόντα έχεις τελειώσει το τελευταίο διάστημα; Άφησέ μου τις εντυπώσεις σου στα σχόλια!
Τα λέμε την επόμενη εβδομάδα! Φιλάκια!!!


Σχόλια