Οικονομικό Καλοκαιρινό Μακιγιάζ

Καλημέρα! Ο πρώτος μήνας του καλοκαιριού τελείωσε, η θερμοκρασία αυξάνεται και πλέον προτιμώ λιγότερα προϊόντα καλλυντικών για το καθημερινό μου μακιγιάζ. Για σήμερα έγραψα ένα extra ποστ να σου δείξω τι χρησιμοποιώ!
Πάντα αφότου καθαρίσω και ενυδατώσω το πρόσωπό μου τοποθετώ αντηλιακό. Αυτό που προτιμώ φέτος είναι από La Roche-Posay το Anthelios XL Dry touch gel-cream Anti-brillance/Anti-shine με SPF50. Ενδείκνυται για μεικτές/λιπαρές επιδερμίδες. Είναι κατάλληλο για ευαίσθητα δέρματα, με φωτοαλλεργία και φωτοευαισθησία (πχ εγκυμοσύνη). Προσφέρει προστασία από UVA, UVB ακτινοβολία, από τους ατμοσφαιρικούς ρύπους καθώς και προλαμβάνει την φωτογύρανση που προκαλείται από την υπέρυθρη ακτινοβολία. Επίσης όπως έχω ξαναπεί απορροφάται γρήγορα, δεν αφήνει λευκά σημάδια και το τελείωμα είναι ματ. Η τιμή του στα 20€ περίπου αλλά σίγουρα θα το βρεις και με έκπτωση πιο φθηνά!

Συνεχίζω με το concealer Age-Rewind από Maybelline. Χρησιμοποιώ την απόχρωση 03 Fair που έχει ροζ υποτόνο. Το συγκεκριμένο από όταν το αγόρασα με ενθουσίασε! Κάνει το δέρμα μου να φαίνεται "φρέσκο", εξουδετερώνοντας τις φλέβες που έχω κάτω από τα μάτια και πιο φωτεινό. Δεν το σετάρω με πούδρα και δε δημιουργεί γραμμές κάτω από τα μάτια. Και αν έχω βγάλει κάποιο σπυράκι το καλύπτει πολύ ωραία. Το σφουγγαράκι που έχει είναι πολύ απαλό και απλώνει ομοιόμορφα το προϊόν! Η τιμή του στα 9€.
Όταν θέλω λίγη κάλυψη σε όλο το πρόσωπο χρησιμοποιώ μία πολύ μικρή ποσότητα από το Fit me Matte+Poreless Foundation της Maybelline και το απλώνω με τα δάχτυλα σε όλο το πρόσωπο όπως την ενυδατική μου. Είναι το αγαπημένο μου foundation καθώς αφήνει ματ την επιδερμίδα μου ενώ ταυτόχρονα καλύπτει κοκκινίλες και δίνει ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα. Η απόχρωσή μου είναι η 105 και ταιριάζει απόλυτα με το δέρμα μου. Η τιμή του στα 7€.
Την παλέτα Megaglo Contouring από Wet n Wild, την χρησιμοποιώ για κοψίματα, ρουζ αλλά και ως σκιά. Την είχα ξαναναφέρει σε ένα από τα πρώτα μου ποστ. Αρχικά δημιουργώ φωτοσκιάσεις με τη contour πούδρα κάτω από τα μάγουλα και το ανεβάζω λίγο προς τα πάνω ώστε να φαίνεται και σαν ρουζ, τονίζοντας όμως κάτω από τα μάγουλα! Στη συνέχεια περνάω το πινέλο περιμετρικά του προσώπου μου ώστε να δώσω λίγο πιο φυσικό και ηλιοκαμένο αποτέλεσμα. Τέλος χρησιμοποιώ πρώτα την highlight πούδρα σε όλο το άνω βλέφαρο και μετά την contour στην εξωτερική κόγχη ώστε να δώσω βάθος στο βλέμμα μου. Η τιμή της στα 6€.
Τελειώνω τη βάση μου με το Mastercrome Metallic Highlighter της Maybelline στην απόχρωση 100 Molten Gold, τοποθετώντας μικρή ποσότητα στα υψηλότερα σημεία του προσώπου μου, όπως στο άνω μέρος των ζυγωματικών, κάτω από το φρύδι, στη γέφυρα της μύτης μου, στο άνω χείλος μου αλλά και στις κλείδες μου! Επίσης αν θέλω να τονίσω περισσότερο τα μάτια μου, βάζω λίγο στο άνω βλέφαρο. Επειδή είναι χρυσό και είμαι αρκετά ανοιχτόχρωμη δεν βάζω μεγάλη ποσότητα γιατί φαίνεται κίτρινο αλλά το καλοκαίρι που προτιμώ πιο ηλιοκαμένα look είναι υπέροχο. Η τιμή του στα 10€.


Για να τονίσω το βλέμμα μου ακόμα περισσότερο χρησιμοποιώ στην Total Temptation Mascara της Maybelline. Είναι μία αρκετά πολυσυζητημένα μάσκαρα, όπως και το highlighter που ανέφερα πριν, όχι μόνο από εμένα (τα έχω αναφέρει αρκετές φορές εδώεδώ και εδώ) αλλά σχεδόν όλα τα άτομα που ασχολούνται με το μακιγιάζ. Δίνει όγκο στις βλεφαρίδες με αποτέλεσμα να φαίνονται πιο πυκνές. Περιέχει εκχύλισμα καρύδας που κάνει τη φόρμουλα ιδιαίτερη και αφήνει τις βλεφαρίδες απαλές. Η τιμή της στα 12€.


Τέλος για να ολοκληρώσω το look μου βάζω ένα από τα αγαπημένα μου lip balm της Apivita το Lipcare με Ρόδι. Χαρίζει ενυδάτωση και λάμψη στα χείλη μου. Η τιμή του στα 5,50€.
Αν θέλω να προσθέσω χρώμα, βάζω το κραγιόν Color Sensational στην απόχρωση 620 Pink Brown από Maybelline. Η φόρμουλα είναι ενυδατική αλλά έχει τέλεια κάλυψη και περιέχει λίγο shimmer με αποτέλεσμα τα χείλη να φαίνονται πιο γεμάτα! Η τιμή του στα 9€.


Έτσι με λίγα και οικονομικά προϊόντα δημιουργώ το απόλυτο καλοκαιρινό μακιγιάζ για εμένα! Εσύ ποια προϊόντα προτιμάς τους καλοκαιρινούς μήνες;
Μην ξεχάσεις να εγγραφείς στο blog! Την παρασκευή έρχεται το ποστ της εβδομάδας. Μέχρι τότε να περνάς υπέροχα!

Σχόλια